رضا عطاران با «قیف» در راه سینما‌های کشور پخش مستند «حیات وحش اروپا» از فردا (یک مرداد ۱۴۰۳) مجوز اکران «قلب رقه» و «روزی روزگاری آبادان» صادر شد داوران جشنواره لوکارنو را بشناسید «پول و پارتی» اکران می‌شود پانته‌آ بهرام ممنوع الفعالیت و ممنوع التدریس شد؟ حکایت سلطان واقعی جنگل و ... آخرین وضعیت «سعید راد» به روایت دخترش گزینه‌های کمیته فرهنگ برای وزارت فرهنگ دولت چهاردهم + اسامی بررسی ۶ فیلم تازه که به اکران می‌رسند | از «مصائب شیرین» تا «پول پارتی» اعجاز ایجاز (بخش چهارم) ادبیات الکترونیک و دو ساحت متنی ادبیات فارسی؛ لذت هنری یا ضرورت تحصیلی؟ شب‌های نورانی شهر کتاب مشهد | «صدرخوانی» به‌مناسبت عزاداری سید و سالار شهیدان آزادشدن ۱۱۰ زندانی با کمک «محسن چاوشی» وقتی فکر می‌کنیم، کجا هستیم؟ | درباره کتاب «نزدیکِ ایده» اثر زیمونه یونگ و یانا مارلنه مادر داوران ۲ بخش جشنواره فیلم ونیز معرفی شدند فرانسیس فورد کاپولا برنده اسکار، در مرکز کندی تجلیل می‌شود فصل جدید «از مامان بگو» در شبکه دو + زمان پخش
سرخط خبرها

آخرین وضعیت «سعید راد» به روایت دخترش

  • کد خبر: ۲۴۰۲۱۸
  • ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۵
آخرین وضعیت «سعید راد» به روایت دخترش
دختر سعید راد به‌نمایندگی از خانواده، توضیحاتی را درباره وضعیت درمانی و سلامت پدرش ارائه داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ «نگاه راد» با اشاره به مشکلات جسمانی که برای سعید راد (بازیگر سینما) در یک سال اخیر به وجود آمده است، گفت: شهریور ماه سال گذشته، پدرم در منزل و به‌دنبال یک زمین‌خوردگی، دچار مصدومیت شدند و پس از مراجعه به بیمارستان مورد عمل جراحی قرار گرفتند و سپس از بیمارستان مرخص شدند. مدتی در منزل استراحت کردند و بعد از یک ماه توانستند با واکر راه بروند.

وی ادامه داد: روند بهبودی او ادامه داشت تا اینکه مجدد مشکل گذشته به دلیل اینکه پروتز مورداستفاده به‌خوبی در کمرشان قرار نگرفته بود، دوباره آشکار شد و بعد از مراجعه به بیمارستان، دوباره عمل جراحی انجام شد و مدت هشت هفته فیزیوتراپی مداوم انجام دادند، اما متأسفانه باوجود فیزیوتراپی‌ها، دیگر توانایی راه‌رفتن پیدا نکردند.

نگاه راد با اشاره به اینکه سعید راد هم‌اکنون هفتادونه‌ساله است، ادامه داد: به‌مرور از اواخر سال گذشته، مشکلات دیگری همچون عفونت ریه و مثانه نیز به مشکل راه‌رفتنشان اضافه شد و باوجود مخالفت من و خانواده، با رضایت خودشان مورد عمل جراحی قرار گرفتند؛ اما متأسفانه عمل موفقیت‌آمیز نبود.

فرزند سعید راد با اشاره به اینکه حدود ۱۰ ماه است که این بازیگر در بستر بیماری است، گفت: هم‌اکنون ایشان تحت نظر پزشک در یکی از کلینیک‌های تهران هستند، اما مدت دو ماه است که روند درمان به‌خوبی پیش نمی‌رود و حالشان بهبود پیدا نکرده است.

او از عموم مردم و علاقه‌مندان به سعید راد تقاضا کرد تا برای سلامتی این بازیگر سینما دعا کنند و افزود: در طی این مدت، علاقه‌مندان، سینماگران و خانه سینما پیگیر وضعیت درمانی‌شان بوده‌اند و من از همه دوستان سپاسگزارم.

نگاه راد خاطرنشان کرد: بنابه خواسته ایشان و خانواده، تاکنون خبر و تصویری از سعید راد منتشر نشده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->