برگزاری وورکشاپ نقاشی زیارت رنگ ها با موضوع اربعین در مشهد امامی راد: طرقبه شاندیز دایه مهربان‌تر از مادر نمی‌خواهد| گسترش مشهد به سمت طرقبه شاندیز معضلات فراوانی دارد اجرای ۱۳۰ هکتار پارک، هسته مرکزی شهر مشهد را به ارتفاعات جنوب وصل می‌کند شهروند خبرنگار | درخواست امتداد خط ۴ قطارشهری مشهد تا میامی + پاسخ فرماندار مشهدمقدس: امروز در نقطه‌نقطه شهر، پروژه فعال وجود دارد شهردار مشهدمقدس: بوستان جهان‌شهر، بزرگ‌ترین پارک شهر است پروژه جهان‌شهر؛ مهم‌ترین دستاورد دوره ششم مدیریت شهری | احداث ۱۳ پارک ویژه بانوان در مشهدمقدس درباره مزرعه تاریخی «سرده» و قناتی که مشهدی‌ها را سیراب می‌کرد امیر آذریان: هرکس برای شهدا قدم بردارد، به امنیت کشور کمک می‌کند شهردار منطقه۸ مشهد: اجرای پروژه‌های عمرانی در اراضی پادگان، حاصل تعامل ارتش با مدیریت شهری است گلایه ساکنان محله مهرآباد مشهد از انسداد یک پُل تشکیل ۶ کمیته تخصصی برای استقبال از زائران دهه آخر صفر در مشهد آغاز عملیات اجرایی فاز یک بوستان ۲۵ هکتاری جهانشهر در مشهد + فیلم ترافیک سنگین در بزرگراه آزادی، بولوار وکیل‌آباد و میدان فلسطین در مشهد | فوت عابر پیاده در تصادف با کامیون (۳۱ تیر ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۲۱۰۹ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۳ خودروی متخلف توقیف شدند (۳۱ تیر ۱۴۰۳) مرکز فرماندهی آتش نشانی و مدیریت بحران مشهد ساخته می‌شود دیدار هیئت عالی شهرداری مشهد با نماینده مقام معظم رهبری در کشور عراق نمایشگاه بین‌المللی پرچمدار دیپلماسی اقتصادی مدیریت شهری مشهد است
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار | درخواست امتداد خط ۴ قطارشهری مشهد تا میامی + پاسخ

  • کد خبر: ۲۴۰۲۴۵
  • ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۲
شهروند خبرنگار | درخواست امتداد خط ۴ قطارشهری مشهد تا میامی + پاسخ
پاسخ مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری مشهد به درخواست شهروند مبنی بر امتداد خط ۴ قطارشهری مشهد تا میامی.

به گزارش شهرآرانیوز، بهره‌مندی از قطار شهری برای دسترسی به اماکن مذهبی نظیر زیارتگاه‌های واقع در میامی، دغدغه‌ای است که برخی از شهروندان با ستون حرف مردم در میان گذاشتند. در این باره شهروندی در پیامی نوشته است: لطفا خط‌۴ قطارشهری را بعد از شهرک شهید رجایی و شهرک شهید باهنر تا زیارتگاه امامزاده یحیی‌ابن‌زید واقع در میامی امتداد دهید تا بتوانیم با قطارشهری به این آستان مقدس دسترسی داشته باشیم.

در پاسخ به پیگیری دغدغه این شهروند، مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری مشهد می‌گوید: محدوده اعلام شده خارج از حریم قانونی شهر مشهد است.

علی سمیعی درباره جزئیات مسیر این خط این‌طور بیان می‌کند: خط‌۴ قطارشهری به طول ۱۸.۲ کیلومتر از محدوده آرامگاه خواجه‌ربیع در محدوده شمالی شهر مشهد آغاز می‌شود و پس از عبور از بولوار خواجه‌ربیع و خیابان آیت‌ا... عبادی در میدان شهدا به سمت شرق تغییر مسیر می‌دهد و با عبور از خیابان آیت‌ا... شیرازی، ضلع شمالی حرم مطهر، خیابان شهید نواب صفوی، بولوار مصلی، بزرگراه غدیر و بولوار حر (جاده سرخس) در محدوده منفصل شهرک شهید باهنر در منتهی‌الیه شرقی شهر مشهد خاتمه می‌یابد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری مشهد تصریح می‌کند: بنابراین با عنایت به لزوم سرویس‌دهی خطوط قطار شهری مشهد برای تقاضای سفرهای درون‌شهری، امکان پیش‌بینی خدمات رفت‌وبرگشتی مسیر ثابت، خطوط تاکسی و مینی‌بوس و... از محل شهرک شهید باهنر تا محدوده مورد درخواست، از سوی بخش خصوصی و نهادهای متولی برون‌شهری قابل پیگیری است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->