عمان حمله اسرائیل به یمن را محکوم کرد قالیباف: مجلس دوازدهم باید صدای عموم مردم باشد انتقاد ترامپ از سرویس‌های امنیتی آمریکا حمله موشکی حزب الله لبنان به ۳ پایگاه نظامی اسرائیل (۳۱ تیر ۱۴۰۳) حمله هوایی ائتلاف آمریکایی و انگلیسی به یمن (۳۱ تیر ۱۴۰۳) آمریکا چند کلاهک‌های هسته‌ای دارد؟ حمله پهپادی مقاومت عراق به یک هدف مهم در جنوب فلسطین اشغالی تیراندازی در فیلادلفیا آمریکا ۳ کشته و ۷ زخمی برجای گذاشت (۳۱ تیر ۱۴۰۳) اعضای کمیته دیوان محاسبات مجلس تعیین شدند تصمیم آمریکا و ژاپن برای امضای سند دفاع هسته‌ای ظریف: لیست نهایی وزرای دولت چهاردهم تا ۲ مرداد اعلام می‌شود | شورای راهبری پس از تشکیل کابینه منحل خواهد شد از نحوه جانمایی موکب‌های ایرانی اربعین در عراق چه می‌دانیم؟ وزیر اطلاعات: داعشی های سرگردان گسیل شده به ایران دستگیر شدند وزیر آموزش‌وپرورش: جذب بیش‌از ۱۰۵ هزار معلم هم‌زمان با تقویت مدارس دولتی اتفاق افتاد ۶ شهید؛ ۳ مفقود و ۸۳ زخمی آخرین آمار شهدا و زخمی‌های حمله رژیم صهیونیستی به الحدیده یمن تاکید سفیر چین در تهران بر تلاش برای حفظ برجام | باید کشور فلسطین به پایتختی «قدس» ایجاد شود مخبر آیین‌نامه اجرایی واردات خودرو‌های کارکرده را ابلاغ کرد (۳۱ تیر ۱۴۰۳) پزشکیان: حمایت رهبری بزرگ‌ترین سرمایه‌ ماست پژمان فر: کمیسیون اصل۹۰ با رویکرد حمایتی، بر دولت چهاردهم نظارت خواهد داشت فرایندهای آغاز دولت چهاردهم؛ از تنفیذ تا رأی اعتماد
سرخط خبرها

۶ شهید؛ ۳ مفقود و ۸۳ زخمی آخرین آمار شهدا و زخمی‌های حمله رژیم صهیونیستی به الحدیده یمن

  • کد خبر: ۲۴۰۲۵۸
  • ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۲
۶ شهید؛ ۳ مفقود و ۸۳ زخمی آخرین آمار شهدا و زخمی‌های حمله رژیم صهیونیستی به الحدیده یمن
وزارت بهداشت یمن آمار جدیدی از شمار شهدا و مجروحان حمله شنبه رژیم صهیونیستی به الحدیده یمن اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ وزارت بهداشت یمن اعلام کرد در جریان حمله رژیم صهیونیستی به مناطق غیرنظامی در استان الحدیده یمن ۶ نفر شهید، سه نفر مفقود و ۸۳ نفر زخمی شدند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شنبه مناطقی را در الحدیده یمن هدف قرار دادند.

نیرو‌های مسلح یمن نیز چند ساعت پس از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به الحدیده تاکید کرده بود که در حمله به «اهداف حیاتی» در اراضی اشغالی تردیدی نخواهد داشت.

«یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در یک اظهارنظر تلویزیونی گفت که آنها برای یک نبرد طولانی آماده می‌شوند و به اسرائیلی‌ها هشدار داد که تل‌آویو دیگر امن نیست.

ارتش یمن از نوامبر در راستای حمایت از فلسطینی‌ها در نوار غزه، ده‌ها حمله موشکی و پهپادی به کشتی‌های تجاری مرتبط با رژیم صهیونیستی در دریای سرخ و دریای عرب انجام داده است. در مقابل واشنگتن ائتلاف دریایی بین‌المللی را به بهانه حمایت از کشتیرانی در دریای سرخ و دریای عرب ایجاد کرد، اما طبق گزارش رسانه‌ها، این ائتلاف عملا در مقابل حملات موشکی یمن شکست خورده است.

یک رسانه آمریکایی در پی حمله پهپادی بامداد جمعه نیرو‌های مسلح یمن به تل‌آویو مطرح کرد که رژیم صهیونیستی گزینه‌های کمی برای تلافی این حمله دارد که ضعف سامانه‌های دفاع هوایی آن علیه هواپیما‌های بدون سرنشین را آشکار ساخته و نگرانی‌ها درباره تهدید‌های متوجه این رژیم را تشدید کرد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->