بایدن از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا انصراف داد + تصویر تداوم حملات موشکی-پهپادی حزب‌الله به مواضع رژیم صهیونیستی (۳۱ تیر ۱۴۰۳) محبوبیت ترامپ بعد از سوءقصد نافرجام افزایش یافت حمله ارتش رژیم صهیونیستی به برج دیده‌بانی ارتش لبنان | ۲ نظامی لبنانی زخمی شدند (۳۱ تیر ۱۴۰۳) نماینده آیت الله سیستانی با آیت الله علم الهدی دیدار کرد عمان حمله اسرائیل به یمن را محکوم کرد قالیباف: مجلس دوازدهم باید صدای عموم مردم باشد انتقاد ترامپ از سرویس‌های امنیتی آمریکا حمله موشکی حزب الله لبنان به ۳ پایگاه نظامی اسرائیل (۳۱ تیر ۱۴۰۳) حمله هوایی ائتلاف آمریکایی و انگلیسی به یمن (۳۱ تیر ۱۴۰۳) آمریکا چند کلاهک‌های هسته‌ای دارد؟ حمله پهپادی مقاومت عراق به یک هدف مهم در جنوب فلسطین اشغالی تیراندازی در فیلادلفیا آمریکا ۳ کشته و ۷ زخمی برجای گذاشت (۳۱ تیر ۱۴۰۳) اعضای کمیته دیوان محاسبات مجلس تعیین شدند تصمیم آمریکا و ژاپن برای امضای سند دفاع هسته‌ای ظریف: لیست نهایی وزرای دولت چهاردهم تا ۲ مرداد اعلام می‌شود | شورای راهبری پس از تشکیل کابینه منحل خواهد شد از نحوه جانمایی موکب‌های ایرانی اربعین در عراق چه می‌دانیم؟ وزیر اطلاعات: داعشی های سرگردان گسیل شده به ایران دستگیر شدند وزیر آموزش‌وپرورش: جذب بیش‌از ۱۰۵ هزار معلم هم‌زمان با تقویت مدارس دولتی اتفاق افتاد ۶ شهید؛ ۳ مفقود و ۸۳ زخمی آخرین آمار شهدا و زخمی‌های حمله رژیم صهیونیستی به الحدیده یمن
سرخط خبرها

تیراندازی در فیلادلفیا آمریکا ۳ کشته و ۷ زخمی برجای گذاشت (۳۱ تیر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۰۲۷۵
  • ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۹
تیراندازی در فیلادلفیا آمریکا ۳ کشته و ۷ زخمی برجای گذاشت (۳۱ تیر ۱۴۰۳)
بر اثر وقوع تیراندازی بامداد امروز در تجمعی بزرگ در فیلادلفیا آمریکا، ۳ نفر کشته و ۷ تَن زخمی شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، پلیس آمریکا اعلام کرد که در حادثه تیراندازی در یک تجمع بزرگ صبح امروز یکشنبه در فیلادلفیا، چندین تَن کشته و زخمی شدند.

بر اساس اعلام این رسانه، حادثه بامداد امروز در بخش Carroll Park در غرب فیلادلفیا رخ داده و بر اثر آن ۳ نفر کشته و ۷ تَن زخمی شدند.

پلیس آمریکا در این ارتباط خبر داد که کمی بعد از ساعت ۲ بامداد به تماسی مبنی بر شلیک گلوله در بلوک ۱۲۰۰ خیابان «الدن شمالی» (North Alden) پاسخ داده و نیروهایش را به آنجا اعزام کرد.

به گفته پلیس، یک مرد ۳۳ ساله در محل حادثه جان باخت و ۲ مرد دیگر در بیمارستان‌های محلی جان خود را از دست دادند.

پلیس آمریکا بر این باور است که تیراندازان متعددی در این حادثه وجود دارند؛ همچنین، چندین خودرو نیز مورد اصابت گلوله قرار گرفته و آسیب هائی را متحمل شده‌اند.

ضارب یا ضاربین این حادثه تا کنون از سوی پلیس آمریکا شناسایی و بازداشت نشده‌اند.

پلیس آمریکا تا کنون اخبار و اطلاعات بیشتری را در این ارتباط رسانه‌ای نکرده است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->