آتش‌نشانان مشهدی مانع انفجار نشت الکل در شهرک صنعتی شدند (۲ مرداد ۱۴۰۳) جزئیات تازه از جنایت تولیدکننده پادکست در کانادا | چرا راوی «آخرین شاهد» همسرش را به قتل رساند؟ جزئیات تعطیلی چهارساعته واحد‌های صنفی مشهد از ۳ مرداد ۱۴۰۳ تا ۲۰ روز آینده | تابلو‌های تبلیغاتی اصناف خاموش شود خدمات دهی به بیماران سکته قلبی در سه مرکز درمانی مشهد بیش از ۳۰ درصد سالمندان یک بار در عمر خود، سقوط را تجربه می‌کنند سازمان سنجش کشور به تشریح اقدامات ۳۳ ماه گذشته خود پرداخت همه‌چیز درباره مراسم ازدواج «آنانت آمبانی» و «رادیکا مرچنت» آیا پشه آئدس به خراسان شمالی رسیده است؟ جلوگیری از ۵۰۰ سقط جنین سالم در مشهد و خراسان‌رضوی نقش انرژی خورشیدی در شکل‌دادن به شهرهای پایدار آینده پیرترین ببر سیبری ایران در باغ‌وحش ارم تلف شد (دوم مرداد ۱۴۰۳) با گریه و لج بازی کودک برای رسیدن به خواسته‌هایش چه کنیم؟ وجود پشه آئدس در ۶ استان کشور (۲ مرداد ۱۴۰۳) الزام در دریافت مجوز خروج از کشور برای مشمولان سربازی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳) | تداوم هوای گرم تا اوایل هفته آینده آخرین وضعیت پرونده «کورش کمپانی» تشریح شد (دوم مرداد ۱۴۰۳) چگونه هزینه‌های سفر به روسیه را کنترل کنیم؟ بازداشت ۲ تن از کارکنان اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی (۲ مرداد ۱۴۰۳) هدفگذاری دانشگاه ها در دولت چهاردهم منطقی و مسئله محور شود ارائه خدمات در ۵۶ سلامتکده دولتی و خصوصی و درمان سرپایی با طب ایرانی استان خراسان رضوی جز مناطق عاری از بیماری مالاریا است
سرخط خبرها

پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳) | تداوم هوای گرم تا اوایل هفته آینده

  • کد خبر: ۲۴۰۶۴۵
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴
پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳) | تداوم هوای گرم تا اوایل هفته آینده
کارشناس هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: تا اوایل هفته جاری تداوم هوای گرم در استان پیش‌بینی می‌شود.

زهرا آهنگرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز، در خصوص آخرین وضعیت جوی مشهد و خراسان‌رضوی اظهار کرد: در حال حاضر در مناطق شمالی استان آسمان نیمه ابری و در شمال شرقی خیزش گرد و غبار گزارش شده است. همچنین براساس آخرین تحلیل نقشه‌ها در ساعات بعدازظهر امروز و طی ۲ روز آینده در پاره‌‌ای از نقاط استان به ویژه شمال غرب و ارتفاعات بینالود و هزارمسجد، رگبار باران توأم با وقوع رعدوبرق و احتمال بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود که در نواحی مستعد به ویژه طی امروز احتمال آب‌گرفتگی معابر و ایجاد رواناب دور از انتظار نیست. شایان ذکر است که تا اوایل هفته جاری تداوم هوای گرم در استان پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: تا پایان هفته جاری همچنان وضعیت جوی غالب افزایش سرعت وزش باد است که در نواحی بادخیز از جمله نیمه شرقی، سرعت وزش باد گاهی شدید، همراه با خیزش گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و کاهش میدان دید با احتمال بروز خسارت همراه خواهد بود و احتمال انتقال ذرات به نواحی مرکزی وجود دارد که در این خصوص هشدار سطح زرد در ۳۱ تیرماه، صادر شده است.

کارشناس هواشناسی خراسان‌رضوی در ادامه، گفت: طی ٢۴ ساعت گذشته، نوسانات دمایی مشهد بین ۲۳ و ۳۷ درجه بوده است و امروز، دمای هوای مشهد در گرم‌ترین ساعات به ۳۷ درجه و در سردترین ساعات به ۲۴ درجه خواهد رسید. همچنین طی شبانه‌روز گذشته، فریمان با دمای ۱۶ درجه و سرخس با دمای ۴۲ درجه به‌ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->