سرخط خبرها

نقد قطعه «جوکر» از امیر عظیمی و حمید صفت + زمان پخش

  • کد خبر: ۲۴۰۶۷۰
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰
نقد قطعه «جوکر» از امیر عظیمی و حمید صفت + زمان پخش
برنامه «باغ هنر» سه‌شنبه دوم مرداد، قطعه «جوکر» اثری از «امیر عظیمی و حمید صفت» را نقد و بررسی می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ برنامه «باغ هنر» از شنبه تا چهارشنبه پخش می‌شود و سه‌شنبه‌ها به نقد موسیقی اختصاص دارد.

عبدالله علایی، تهیه‌کننده این هفته برنامه «باغ هنر» بیان کرد: سه شنبه دوم مرداد، قطعه «جوکر» اثری از «امیر عظیمی و حمید صفت» را نقد و بررسی می‌شود.

وی ادامه داد: «امیر عظیمی» متولد ۹ بهمن ۱۳۶۹ در تهران، از خانواده‌ای با اصالت گیلانی است. وی به عنوان یک آهنگساز و خواننده با سبک خاص موسیقی شناخته می‌شود که اغلب آثار خود را با تلفیق موسیقی محلی، سنتی، پاپ و راک ارائه می‌دهد.

«عظیمی» در سال ۱۳۸۷ به حرفه موسیقی وارد شده و در همین سال فعالیت هنری خود را آغاز کرد. او به عنوان خواننده تیتراژ فیلم «روباه» به کارگردانی بهروز افخمی‌شناخته شد.

تهیه‌کننده «باغ هنر» افزود: «حمید صفت» نیز در روز ۱۸ مرداد ماه سال ۱۳۷۲ در شهر تهران به دنیا آمد. وی یکی از معدود دهه هفتادی‌های بسیار معروف کشور است که البته زود به این شهرت دست پیدا کرده است که بخش عظیمی از شهرتش را مدیون چهره متفاوتش است.

لقب «حمید» در ابتدا حمید ابتکار بود، اما بعد‌ها ترجیح داد همان اسم و فامیلی‌اش باشد، او پس از مدتی فعالیت گروه زد و بند رو بنا نهاد و شروه به ساخت آهنگ‌های گروهی کرد. وی به بازیگری و کارگردانی علاقه دارد، تمایل دارد یک فیلم کوتاه بسازد و فعالیتی هم در حوزه طراحی لباس دارد. «حمید صفت» فعالیت زیادی در کمپ‌های ترک اعتیاد دارد و تلاش زیادی ضد مواد مخدر انجام می‌دهد.

این تهیه‌کننده رادیویی تصریح کرد: در برنامه روز سه شنبه دوم مرداد، با حضور محمدرضا لطفی معلم آواز و آهنگساز، خلیل شفیعی شاعر و منتقد، وحید طاهری ترکیب و نهایی ساز و مهدی اعتباری استاد آواز ایرانی قطعه «جوکر» در برنامه نقد فنی و محتوایی می‌شود.

«باغ هنر» از شنبه تا چهارشنبه با اجرای شهاب شهرزاد ساعت ۱۶:۰۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->