جزئیات تازه از جنایت تولیدکننده پادکست در کانادا | چرا راوی «آخرین شاهد» همسرش را به قتل رساند؟ جزئیات تعطیلی چهارساعته واحد‌های صنفی مشهد از ۳ مرداد ۱۴۰۳ تا ۲۰ روز آینده | تابلو‌های تبلیغاتی اصناف خاموش شود خدمات دهی به بیماران سکته قلبی در سه مرکز درمانی مشهد بیش از ۳۰ درصد سالمندان یک بار در عمر خود، سقوط را تجربه می‌کنند سازمان سنجش کشور به تشریح اقدامات ۳۳ ماه گذشته خود پرداخت همه‌چیز درباره مراسم ازدواج «آنانت آمبانی» و «رادیکا مرچنت» آیا پشه آئدس به خراسان شمالی رسیده است؟ جلوگیری از ۵۰۰ سقط جنین سالم در مشهد و خراسان‌رضوی نقش انرژی خورشیدی در شکل‌دادن به شهرهای پایدار آینده پیرترین ببر سیبری ایران در باغ‌وحش ارم تلف شد (دوم مرداد ۱۴۰۳) با گریه و لج بازی کودک برای رسیدن به خواسته‌هایش چه کنیم؟ وجود پشه آئدس در ۶ استان کشور (۲ مرداد ۱۴۰۳) الزام در دریافت مجوز خروج از کشور برای مشمولان سربازی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳) | تداوم هوای گرم تا اوایل هفته آینده آخرین وضعیت پرونده «کورش کمپانی» تشریح شد (دوم مرداد ۱۴۰۳) چگونه هزینه‌های سفر به روسیه را کنترل کنیم؟ بازداشت ۲ تن از کارکنان اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی (۲ مرداد ۱۴۰۳) هدفگذاری دانشگاه ها در دولت چهاردهم منطقی و مسئله محور شود ارائه خدمات در ۵۶ سلامتکده دولتی و خصوصی و درمان سرپایی با طب ایرانی استان خراسان رضوی جز مناطق عاری از بیماری مالاریا است اعلام نتایج قطعی آزمون‌های نهایی پایه دوازدهم (۲ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

خدمات دهی به بیماران سکته قلبی در سه مرکز درمانی مشهد

  • کد خبر: ۲۴۰۶۹۷
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۵
خدمات دهی به بیماران سکته قلبی در سه مرکز درمانی مشهد
ارائه خدمات به بیماران مبتلا به سکته قلبی (کد ٢۴٧) در سه بیمارستان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد شامل شریعتی، امام رضا (ع) و قائم (عج) ارائه می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: به منظور درمان سریع و جلوگیری از بروز عوارض جبران ناپذیر سکته‌های حاد قلبی، کد ٢۴٧ در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حال اجراست.
 دکتر محمد دهقانی فیروزآبادی افزود: براساس این برنامه که در بیمارستان‌های امام رضا (ع)، شریعتی و قائم (عج) اجرا می‌شود، بیماران به صورت شبانه روزی و در تمام ایام هفته، خدمات درمانی موردنیاز را دریافت می‌کنند تا بتوان ضمن نجات بیمار، از بروز عوارض و مشکلات جسمانی نیز جلوگیری کرد.
وی اضافه کرد: با ورود بیمار مبتلا به سکته قلبی، خدمات مورد نیاز شامل بررسی‌های بالینی توسط پزشکان متخصص قلب مقیم و خدمات اینترونشن همچون آنژیوپلاستی برای فرد انجام می‌شود و با توجه به شدت سکته قلبی، اقدامات درمانی صورت می‌گیرد.
به گفته او، از ابتدای امسال تاکنون به ۴۰۶ بیمار مبتلا به سکته قلبی، خدمات کد ٢۴٧ ارائه شده است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکید کرد: بیماران سکته قلبی و مغزی از مهمترین اورژانس‌های درمانی هستند؛ بنابراین تمام خدمات درمانی مورد نیاز آنها در بیمارستان‌های مرجع در نظر گرفته شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->