زنانِ یک فیلم زنانه | مروری بر شخصیت‌های زن در سریال «در انتهای شب» مستند «دوئل» روایتی از مسیر پر پیچ و خم علیرضا حیدری + زمان پخش همه چیز درباره حواشی و فعالیت‌های عجیب «بنیامین بهادری» حضور ۴۰ بازیگر خارجی در فصل دوم «سلمان فارسی» اکران مجدد «آمِلی پولن» برای گردشگران المپیک «پیانو» در راه ایتالیا مدرسه‌ای به وسعت ایران با «میم مثل معلم» از شبکه دو سیما اقتصاد بی‌رنگ هنر | جای خالی حراج‌های هنری در گالری‌های مشهد نقد قطعه «جوکر» از امیر عظیمی و حمید صفت + زمان پخش تئاتر «شابلون» از امروز به روی صحنه می‌رود (۲ مرداد ۱۴۰۳) صحبت‌های وزیر ارشاد درباره معیار‌های تلویزیون، سینما و شبکه نمایش‌خانگی جدایی «قنبر از صنم» هم به داد گیشه نرسید | نگاهی به فروش سینما‌های استان در اولین ماه تابستان هشت بذر برای کاشتن یک درخت اعلام فهرست فیلم جشنواره تورنتو جزئیات مراسم یادبود سومین روز درگذشت «سعید راد» ماجرای زنی که سوژه پادکست جنایی شد! مجموعه شعر «تو و من و شب» را بخوانید «حبس مجرد» در جمع هشت فیلم پرفروش داستانی «هنر و تجربه»
سرخط خبرها

اکران مجدد «آمِلی پولن» برای گردشگران المپیک

  • کد خبر: ۲۴۰۶۸۷
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۹
اکران مجدد «آمِلی پولن» برای گردشگران المپیک
فیلم کلاسیک «آملی پولن» محصول سال ۲۰۲۱، همزمان با رقابت‌های المپیک پاریس برای گردشگران در فرانسه اکران می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فیلم کلاسیک و رومانتیک «سرنوشت شگفت‌انگیز آملی پولن» محصول سال ۲۰۰۱ به کارگردانی ژان پیر ژونه، مسلماً بیش از هر فیلمی دیگری در تبلیغ گردشگری پاریس نقش داشته است، داستان عجیب یک دختر نیکوکار خجالتی پاریسی با بازی آدری توتو در نقش اصلی که مصمم به شاد کردن شهروندان فرانسوی بود.

این فیلم با بازی متیو کاسوویتز، جمل دبوز، ایزابل نانتی و دومینیک پینون با دریافت ۱۳ نامزدی و چهار جایزه از جمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی در جوایز سزار فرانسه، و پنج نامزدی اسکار از جمله برای بهترین فیلم بین المللی عملکرد موفقی داشت و در گیشه نیز حدود ۹ میلیون بلیط در فرانسه و بیش از ۳۰ میلیون در سراسر جهان فروخت و به با بودجه ۱۰ میلیون دلاری به فروش جهانی چشمگیر ۱۷۵ میلیون دلاری دست یافت.

موسیقی فیلم؛ «سرگذشت شگفت‌انگیز آملی پولن»

اکنون، گردشگرانی که برای بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۲۴ به این پاریس می‌روند، فرصتی برای بازدید مجدد از آملی در پاریس خواهند داشت. کمپانی «UGC» این فیلم را در سینما‌های فرانسه در نسخه اصلی آن با زیرنویس انگلیسی دوباره اکران می‌کند، به این امید که بتواند تعدادی از میلیون‌ها بازدیدکننده بین‌المللی را که برای بازی‌های المپیک به فرانسه می‌روند را جذب کند. اکران مجدد فیلم «آملی» از چهارشنبه ۲۴ جولای در سینما‌های فرانسه آغازمی شود.

طبق آمار دفتر گردشگری پاریس، انتظار می‌رود بیش از ۱۵ میلیون نفر برای بازی‌های المپیک پاریس که از ۲۶ جولای تا ۱۱ اوت (۵ تا ۲۱ مرداد) و همچنین بازی‌های پارالمپیک که از ۲۸ اوت تا ۸ سپتامبر (۷ تا ۱۷ شهریور) برگزار می‌شود، به این شهر سفر کنند. این افراد شامل حدود ۲ میلیون بازدید کننده بین المللی است که بسیاری از آنها از آمریکا و بریتانیا خواهند بود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->