«هناس» به مناسبت سالروز شهادت داریوش رضایی‌نژاد روی آنتن شبکه نمایش می‌رود + زمان پخش استوری پژمان بازغی در واکنش به فوت مرحوم سعید راد + عکس پیام رئیس سازمان سینمایی به مناسبت درگذشت «سعید راد» نامه صریح وزارت فرهنگ و ارشاد به اداره کار خراسان‌رضوی بابت بازنشستگی خبرنگاران «ایستاده با گرگ» نامزد جایزه ویژه بخش مستند جشنواره روسیه شد حکایت مرد تن لش و گُنده غول‌های بیابان شاعر یا نویسنده نمی‌تواند مانند یک ربات به صورت مداوم، اثر تولید کند درباره بازی زنده یاد «سعید راد» در سریال های تلویزیونی «بک گراند» به شبکه نمایش خانگی آمد زمان تشییع زنده‌یاد «سعید راد» اعلام شد+ جزئیات کمک چهارونیم‌میلیون‌دلاری «جنیفر لوپز» به فلسطین ساخت سریال «پایتخت ۷» در چه مرحله‌ای است؟ «سکوت تلخ» آماده نمایش شد واکنش پرویز پرستویی به درگذشت «سعید راد» + عکس تصویری قدیمی از مرحوم سعید راد و فرزندانش + عکس «گردبادها» گیشه سینمای آمریکا را تصاحب کرد
سرخط خبرها

«سکوت تلخ» آماده نمایش شد

  • کد خبر: ۲۴۰۴۰۳
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۴
«سکوت تلخ» آماده نمایش شد
فیلم نیمه‌بلند «سکوت تلخ» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی شقایق عزیزی ساخته شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در فیلم نیمه‌بلند «سکوت تلخ» به کارگردانی شقایق عزیزی، ساقی زینتی، اصغر حیدری، هدایت الله سجادی، آتنا شمس، علی تاجیک و النا رضایی بازیگر کودک به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین روح‌الله آتش‌پرور به عنوان مدیر فیلمبرداری، حسن کرامت‌فر به عنوان مدیر صدابرداری، مهدیس کاظمی به عنوان منشی صحنه، فاطمه قهرمان زاده به عنوان عکاس پشت صحنه و وحید احمدی به عنوان گریمور در این فیلم حضور دارند.

داستان فیلم درباره دختری جوان به نام سپیده است که به علت مشکلات مالی پدر، بار مالی خانواده را به دوش می‌کشد و در این مسیر با مسائل متعددی روبه‌رو می‌شود.

«سکوت تلخ» که دغدغه نشان‌دادن اختلاف طبقاتی و مشکلات روزمره طبقه پایین جامعه را دارد، هم اکنون در حال آماده‌شدن برای شرکت و اکران در جشنواره‌های داخلی و خارجی است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->