ایران اتهامات آمریکا، انگلیس و فرانسه علیه تهران را رد کرد آیا جیمی کارتر فوت کرد؟ جدیدترین نظرسنجی نتایج انتخابات آمریکا منتشر شد + جزئیات بایدن پس از ابتلا به کرونا آفتابی شد + فیلم حمله شدید هریس به ترامپ | او به دنبال بازگرداندن آمریکا به گذشته است جنجال در دیدار نتانیاهو و خانواده اسیران صهیونیست در آمریکا شهادت ورزشکاری دیگر در حمله ارتش اسرائیل به غزه پزشکیان: آنهایی که پای صندوق رای هم نیامدند، مردم ما هستند حمله موشکی حزب‌الله به شهرک صهیونیست‌نشین «کریات شمونه» (۲ مرداد ۱۴۰۳) تظاهرات اعتراضی صهیونیست‌ها در «تل‌آویو» ترامپ با نتانیاهو دیدار می‌کند (۲ مرداد ۱۴۰۳) عملیات ترکیبی قسام در کرانه باختری | قسام: ۳ نظامی صهیونیست را زخمی کردیم (۲ مرداد ۱۴۰۳) آیا جو بایدن مرده است؟ بلینکن: بایدن در زمان باقیمانده ریاست جمهوری خود برای صلح در منطقه تلاش می‌کند تغییر ساعت کاری ادارات اراک و استان مرکزی از فردا چهارشنبه (۳ مرداد ۱۴۰۳) پزشکیان: کشور با یک گروه، دسته و جناح اداره نمی‌شود نتانیاهو: ممکن است توافق برای تبادل اسیران نزدیک باشد سردار رادان: امسال حداکثر زمان خروج زوار اربعین از گیت‌ها، ۵ ثانیه است ترامپ: بایدن قربانی کودتا شد آیا ادارات سیستان و بلوچستان پنجشنبه (۴ مرداد ۱۴۰۳) است؟
سرخط خبرها

جدیدترین نظرسنجی نتایج انتخابات آمریکا منتشر شد + جزئیات

  • کد خبر: ۲۴۰۷۹۸
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۲
جدیدترین نظرسنجی نتایج انتخابات آمریکا منتشر شد + جزئیات
نظرسنجی جدید رویترز- ایپسوس نشان می‌دهد که کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا، با اختلاف دو درصد از دونالد ترامپ رقیب جمهوری‌خواه خود در انتخابات پیشتاز است.

به گزارش شهرآرانیوز، این نظرسنجی که در روزهای دوشنبه و سه شنبه انجام شد، پس از معرفی ترامپ به عنوان نامزد رسمی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در روز پنجشنبه و خروج بایدن از انتخابات و معرفی هریس به عنوان جایگزین خود در روز یکشنبه منتشر شد.

هریس که ستاد انتخاباتی او می‌گوید نامزدی دموکرات‌ها را بدست آورده است، در نظرسنجی ملی ۴۴ درصد حمایت را بدست آورده درحالی که ترامپ ۴۲ درصد حمایت کسب کرده است. این نظر سنجی با ۳ درصد احتمال خطا منتشر شده است.

هریس و ترامپ در نظرسنجی ۱۵ تا ۱۶ ژوئیه با ۴۴ درصد آرا مساوی بودند و ترامپ در نظرسنجی ۱ تا ۲ ژوئیه با یک درصد از هریس پیشتاز بود که هر دو نظرسنجی در یک حاشیه خطا قرار داشتند.

در حالی که نظرسنجی‌های سراسری پیام های مهمی از حمایت آمریکا از نامزدهای سیاسی ارائه می‌دهند، تنها تعداد انگشت شماری از ایالت‌های رقابتی معمولاً تعادل را در انتخابات آمریکا تغییر می‌دهند و در تعیین رئیس جمهور مهم هستند.

نتایج جدیدترین نظرسنجی بر منطق کناره گیری بایدن از رقابت و جایگزینی هریس تاکید کرد.

حدود ۵۶ درصد از شرکت کنندگان اعلام کردند که هریس، ۵۹ ساله، از نظر ذهنی هوشیار و باهوش است و قادر به مقابله با چالش ها می باشد. این درحالی است که ۴۹ درصد از شرکت کنندگان در این انتخابات در مورد ترامپ ۷۸ ساله چنین نظری داشتند.

از سوی دیگر تنها ۲۲ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی هوشیاری بایدن را تایید کردند.

بایدن، ۸۱ ساله، پس از مناظره ای با ترامپ که در آن اغلب نمی توانست جملات خود را به پایان برساند و در به چالش کشیدن حملات ترامپ شکست خورد، از انتخابات کناره گیری کرد.

حدود ۸۰ درصد از شرکت کنندگان دموکرات گفتند که نظر مثبتی نسبت به بایدن دارند، در حالی که ۹۱ درصد از شرکت کنندگان دموکرات در مورد هریس نظر مثبت داشتند. سه چهارم از شرکت کنندگان دموکرات در این نظرسنجی اعلام کردند که باید اکنون از هریس حمایت کنند و تنها یک چهارم گفته اند که چندین نامزد باید برای نامزدی حزب با هم رقابت کنند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->