انتقاد رئیس قوه قضائیه به حکم سنگین یک قاضی درباره مهریه + فیلم مقابله با یکجانبه گرایی آمریکا، محور گفت و گوی سفیر چین در ایران و مقامات وزارت امور خارجه «مرکز اسلامی هامبورگ» از سوی دولت آلمان تعطیل شد دستگیری ۲ نفر از رهبران گروه‌های داعشی و تکفیری توسط وزارت اطلاعات انهدام چهار باند قمار اینترنتی با گردش مالی ۱۸۰۰ میلیارد ریال موافقت اداره کل راهداری خراسان رضوی با حذف عوارض در مرز دوغارون رئیس جمهور منتخب: رفع نیازهای مردم، با همدلی و همگرایی محقق خواهد شد حقوق بازنشستگان نیرو‌های مسلح دوبرابر شد | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به‌زودی اجرا می‌شود نامه محمود عباس به ترامپ پیش از دیدار او با نتانیاهو منتشر شد سردار نائینی، سخنگوی سپاه پاسداران شد معاون وزیر امورخارجه روسیه: هیچ‌کس نمی‌تواند میان تهران و مسکو شکاف ایجاد کند واکنش وزارت خارجه به انتشار گزارش کذب جاوید رحمان علیه ایران گمانه‌زنی‌ها از احتمال حضور نخست‌وزیر پاکستان در مراسم تحلیف پزشکیان دادستان دیوان محاسبات کشور انتخاب شد فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد: مرز‌های جمهوری اسلامی ایران امن‌ترین مرز‌های دنیا هستند | تعهد سه‌ساله برای انسداد مرز شرقی کشور ادعای جدید آمریکا: ۳ سکوی پرتاب موشک ارتش یمن را هدف قرار دادیم رئیس دیوان محاسبات کشور انتخاب شد عراق بر لزوم یکپارچگی مواضع بین‌المللی و توقف تجاوزات علیه غزه تاکید کرد جانشین فراجا کشور: طرح «نور» تعطیل نخواهد شد و ارتباطی به تغییر دولت ندارد
سرخط خبرها

عراق بر لزوم یکپارچگی مواضع بین‌المللی و توقف تجاوزات علیه غزه تاکید کرد

  • کد خبر: ۲۴۰۸۲۵
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱
عراق بر لزوم یکپارچگی مواضع بین‌المللی و توقف تجاوزات علیه غزه تاکید کرد
رئیس‌جمهور عراق و وزیر کشور لبنان در جریان دیدار با یکدیگر به بررسی مسأله فلسطین و تقویت روابط و همکاری دوجانبه در زمینه‌های مهم و مورد توجه ۲ کشور پرداختند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ عبداللطیف جمال رشید، رئیس‌جمهور عراق با بسام مولوی، وزیر کشور لبنان و هیئت همراه وی در کاخ بغداد دیدار کرد.

براساس گزارش پایگاه خبری العهد، ۲ طرف در جریان این دیدار مشارکت کشور‌های دوست و برادر در دومین کنفرانس بین‌المللی مبارزه با مواد مخدر را مورد بررسی قرار دادند.

رئیس‌جمهور عراق در جریان این دیدار بر اهمیت هماهنگی و همکاری مشترک جهت مقابله با آفت مواد مخدر تاکید کرد که امنیت و ثبات کشور‌ها و آینده فرزندان آنها را تهدید می‌کند.

عبداللطیف جمال رشید طی این دیدار روابط تاریخی عمیق و ریشه‌دار که عراق و لبنان را به یکدیگر پیوند داده است را ارج نهاد و بر حمایت عراق از لبنان در زمینه‌های مختلف تاکید کرد.

وی همچنین بر لزوم یکپارچگی تلاش‌ها در مقابله با چالش‌های موجود در منطقه، تقویت همکاری و هماهنگی میان کشور‌ها در مسائل مهم و مورد توجه در راستای تحقق منافع کشور‌ها در تقویت امنیت و ثبات تاکید کرد.

رئیس‌جمهور عراق طی این دیدار درخصوص مسأله فلسطین به بحث و تبادل‌نظر پرداخت و بر لزوم یکپارچگی موضع بین‌المللی و تلاش برای توقف تجاوز به ملت فلسطین در نوار غزه و نیز بر اهمیت حمایت از تلاش‌های صورت گرفته برای بهبود اوضاع انسانی و توقف فروپاشی اقتصادی و تامین خدمات اساسی به غیرنظامیان تاکید کرد.

وی خواستار دستیابی به راهکاری عادلانه درخصوص مسأله فلسطین برای حمایت کلی از ثبات منطقه شد.

در همین راستا، بسام مولوی از مواضع عراق در قبال لبنان و حمایت مداوم از آن در تمامی زمینه‌ها و نیز میزبانی بغداد از کنفرانس بین‌المللی مبارزه با مواد مخدر تشکر و قدردانی کرد. وی بر تمایل لبنان به تقویت همکاری مشترک با بغداد در زمینه‌های امنیتی و اطلاعاتی در راستای خدمت به منافع ۲ کشور تاکید کرد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->