بهینه‌سازی سینما فرهنگ برای میزبانی در فیلم فجر ۴۳ «کافه این» در شبکه «تماشا» تماشایی می‌شود اکران‌های محرم از انحصار غیرمتخصصان خارج شد دوبال پرواز زبان فارسی پخش «منو ترک نکن» سریال خارجی جنایی جدید، از فردا شب (۵ مرداد ۱۴۰۳) جزییات برنامه محسن شریفیان برای موسیقی ایران و عمان در مسقط از کتاب شعر «دیو و دیوانگی»، اثر محمدباقر کلاهی‌ اهری، رونمایی می‌شود «درون بیرون ۲» پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ سینما شد «قفس» روی صحنه «شمایل» می‌رود + زمان اجرا بازدید «پیمان جبلی» از پشت صحنه سریال «طوبی» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (۴ و ۵ مرداد ۱۴۰۳) + زمان پخش کتاب «مناقشه قره باغ، از آغاز تا پایان» منتشر شد دومین جشنواره سرود فجر بسیج خراسان رضوی برگزیدگان خود را شناخت  رونمایی از ۸ بازی قرآنی در مشهد (۳ مرداد ۱۴۰۳) مستند‌های ورزشی در شبکه امید + زمان پخش رئیس هیات انتخاب و داوران جشنواره فیلم‌های ورزشی مشخص شد
سرخط خبرها

از کتاب شعر «دیو و دیوانگی»، اثر محمدباقر کلاهی‌ اهری، رونمایی می‌شود

  • کد خبر: ۲۴۱۰۶۲
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰
از کتاب شعر «دیو و دیوانگی»، اثر محمدباقر کلاهی‌ اهری، رونمایی می‌شود
مراسم رونمایی از کتاب شعر «دیو و دیوانگی»، اثر محمدباقر کلاهی‌ اهری، فردا (۵ مرداد ۱۴۰۳) در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، گزینش اشعار کتاب «دیو و دیوانگی» را رضا عابدین‌زاده و سهیلا دیزگلی انجام داده‌اند. 

رضا عابدین‌زاده در توضیحات تکمیلی مراسم رونمایی از کتاب «دیو و دیوانگی» می‌گوید: در این مراسم رضا کیانیان، اردشیر رستمی، کامیار عابدی، سهیلا دیزگلی و مهدی سالاری حضور دارند.

وی ادامه می‌دهد: کتاب جدید آقای کلاهی اهری با نام «دیو و دیوانگی» ۵ مرداد ساعت ۱۷ در خانه هنرمندان ایران رونمایی شود. در این مراسم قرار است جمعی از اهالی ادبیات و موسیقی شعرخوانی و گفتگو داشته باشند. اجرا و کارشناسی این برنامه نیز بر عهده علیرضا بهرامی و پیمان سلیمانی است.

این شاعر و مترجم توضیح می‌دهد: کتاب «دیو و دیوانگی» را انتشارات تخصصی حوزه فرهنگ و هنر، «آرادمان»، چاپ کرده است. عکس جلد این کتاب هم متعلق به رضا کیانیان، دوست قدیمی آقای کلاهی‌اهری، است. بهار احمدی و پیمان نظافت یزدی هم به ترتیب ویراستاری و صفحه‌آرایی کتاب را انجام داده‌اند. 

محمدباقر کلاهی اهری، سپیدسرای پیشکسوت و صاحب‌سبک مشهدی، طی حدود نیم قرن آثار متعددی را به شعردوستان عرضه کرده است؛ ازآن‌جمله‌اند «بر فراز چار عناصر» (۱۳۵۵) و «شاعری به این تنهایی» (۱۳۹۱) و «چرخ‌زدن با دلتنگی» (۱۳۹۸). او، برای این آثار، برگزیدۀ جشنوارۀ بین‌المللی شعر فجر و نیز برندۀ جایزۀ شعر خبرنگاران شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->