دستگیری سرکرده باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در شرق کشور و عامل شهادت دو پلیس ۲ کشته و مصدوم در تصادف خودرو سواری با موتورسیکلت در شهرستان فیروزه (۶ مرداد ۱۴۰۳) برخورد بنز ۱۰ تن و یک دستگاه سواری ۲۰۶ حادثه آفرید (۶ مرداد ۱۴۰۳) تعرض راننده شیطان‌صفت به دختر جوان فرار دختر نوجوان با مرد سابقه‌دار الزام به استفاده از سامانه تعیین اجاره بها در مشهد | ۱۷ مشاور املاک متخلف پلمب شدند (۶ مرداد ۱۴۰۳) «هگمتانه» ثبت جهانی شد (۶ مرداد ۱۴۰۳) فردا یکشنبه (۷ مرداد ۱۴۰۳) هیچ ازدواج و طلاقی در کشور ثبت نمی‌شود قیمت بلیت اتوبوس اربعین ۱۴۰۳ مشخص شد کاسبی با تب دنگی! وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان کشوری چه زمانی واریز می‌شود؟ چگونه از گرمازدگی پیشگیری کنیم؟ اقدامات اورژانسی در زمان گرمازدگی کدام است؟ هواشناسی هشدار داد؛ تشدید رگبار و رعدوبرق در ۱۳ استان و احتمال وقوع سیلاب در هفته جاری (۶ مرداد ۱۴۰۳) تعطیلی تمام موزه‌ها و اماکن تاریخی خراسان‌رضوی در روز یکشنبه (۷ مرداد ۱۴۰۳) حکم اعدام پرستار قلابی به زودی اجرا می‌شود ثبت اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تمدید شد + جزئیات نتایج آزمون سمپاد چه زمانی اعلام می‌شود؟ (۶ مرداد ۱۴۰۳) آزار و اذیت شیطانی زن جوان در پوشش مسافرکشی در پایتخت (۶ مرداد ۱۴۰۳) اثرات مواجهه طولانی با پرتو‌های فرابنفش | بین ساعات ۱۰ تا ۱۶، کمتر درمعرض نور خورشید قرار بگیرید آماده‌باش اورژانس کشور برای درمان گرمازدگی | استقرار اتوبوس‌آمبولانس در میادین بزرگ شهر‌های گرم
سرخط خبرها

قیمت بلیت اتوبوس اربعین ۱۴۰۳ مشخص شد

  • کد خبر: ۲۴۱۴۳۹
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۴
قیمت بلیت اتوبوس اربعین ۱۴۰۳ مشخص شد
مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری با اشاره به آغاز پیش‌فروش بلیت اتوبوس اربعین برای سه پایانه مرزی، گفت: پیش فروش همه مرز‌ها ۱۰ مرداد آغاز می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، داریوش باقرجوان در خصوص بلیت اتوبوس ایام اربعین حسینی ۱۴۰۳، اظهار کرد: طبق اعلام قبلی، پیش‌فروش بلیت اتوبوس برای ایام اربعین از سه پایانه مرزی ۳ پایانه مرزی تمرچین، باشماق و خسروی از امروز آغاز شده است.

وی با بیان این‌که در ابتدا پیش‌فروش برای این سه مرز که کمترین تقاضا را دارند، شروع شده است، افزود: فعلاً تقاضای چندانی برای این پایانه‌های مرزی نداریم.

وی با بیان این‌که هدف ما این است که این سه پایانه را رونق دهیم تا از فشار بر مرز‌های جنوبی از جمله مهران کاسته شود، تصریح کرد: این کار باعث می‌شود زائران اربعین حسینی دچار سختی نشوند، ضمن این‌که ما نیز به طور شایسته‌ای می‌توانیم به زائران عزیز خدمات‌رسانی کنیم.

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بیان کرد: از ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ پیش‌فروش بلیت رفت و برگشت اتوبوس ایام اربعین در سه مرز باقیمانده و در مجموع مرز‌های ۶ گانه آغاز خواهد شد.

پیگیری‌ها حاکی از آن است که قیمت بلیت اتوبوس ایام اربعین توسط ستاد مرکزی اربعین تعیین شده است. بر این اساس نرخ بلیت اتوبوس با توجه به یک سری خالی بودن آن محاسبه می‌شود. به‌عبارت دیگر نرخ بلیت اتوبوس در ایام اربعین احتمالا دو برابر می‌شود.

به‌عنوان نمونه بلیت اتوبوس تهران-مهران که در زمان حاضر برای اتوبوس‌های VIP بالغ بر ۳۸۰ هزار تومان است به حدود ۷۶۰ هزار تومان افزایش می‌یابد. سال گذشته بلیت اتوبوس برای ایام اربعین ۱۲۵ درصد افزایش یافته بود.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->