تاریخ و ساعت بازی دوستانه بارسلونا و منچسترسیتی | جدال غول‌ها در آمریکا نماینده مشهد در قرعه‌کشی لیگ برتر کشتی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سامیار عبدلی در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | حذف تنها نماینده ایران از مسابقات شنای المپیک پیرمرد کشتی مشهد همچنان روی تشک! پیشکسوت فوتبال مشهد درگذشت نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فاطمه مجلل در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | ششمی در بین شش ورزشکار! پخش زنده بازی‌های ورزشکاران ایرانی در روز چهارم المپیک پاریس (سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی‌های روز چهارم المپیک ۲۰۲۴ پاریس (سه شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین اتمام‌حجت دقیقی با سربازان ملوان مهاجم استقلالی در راه استقلال! شروع اردوی پرسپولیس در ترکیه پیراهن شماره ۹ منچستریونایتد بر تن هویلند نماینده فوتسال بانوان مشهد از لیگ برتر دور شد ماجرای اعصاب خردکن بیرانوند – درویش – تراکتور! میزبان جام جهانی ۲۰۳۴ مشخص شد| عربستان، با سرعت در مسیر توسعه کارلوس ساینز از تیم فرمول یک فراری جدا شد گاریدو نگران مصدومیت اورنوف در المپیک چلسی برای خرید کیه‌زا وارد بازار شد برنامه روز چهارم ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳) | رقابت ۴ ورزشکار در ۴ رشته تاریخسازی کشتی فرنگی در المپیک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نادال و جوکوویچ در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | برتری قاطع نواک جوکوویچ
سرخط خبرها

ماجرای اعصاب خردکن بیرانوند – درویش – تراکتور!

  • کد خبر: ۲۴۱۹۲۱
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۹
  • ۱
ماجرای اعصاب خردکن بیرانوند – درویش – تراکتور!
به نظر می‌رسد داستان بیرانوند – پرسپولیس – تراکتور، وارد فاز جدیدی شده و همین اتفاقات باعث شده تا مدیران باشگاه تبریزی به گلر دوم خودشان اجازه خروج ندهند.

به گزارش شهرآرانیوز، رفتار‌های علیرضا بیرانوند در سال‌های اخیر تقریبا صدای همه هواداران فوتبال را با هر رنگ و علاقه‌ای درآورده و به نظر می‌رسد گلر ملی پوش این روز‌های تراکتور علاقه زیادی به حواشی این‌چنینی دارد. دوبار فسخ قرارداد با پرسپولیس در دو فصل متوالی در نهایت باعث شد تا هواداران متعصب سرخ پوش هم علاقه زیادی به حضور این بازیکن در ترکیب تیم شان نداشته باشند و همین کافی بود تا بیرو راه تراکتور را در پیش بگیرد.

بعد از عقد قرارداد بیرانوند با تراکتور بود که رضا درویش خبر از شکایت پرسپولیس نسبت به بیرانوند و باشگاه تراکتور داد و مدعی شد فسخ قرارداد بیرانوند غیرقانونی است و باشگاه تبریزی، بازیکن آن‌ها را اغوا کرده است. روز گذشته دومین جلسه کمیته تعیین وضعیت درخصوص شکایت باشگاه پرسپولیس از بیرانوند برگزار شد و خبر‌های متفاوتی از این جلسه به بیرون درز کرد.

بیرانوند ۱۹ میلیارد گرفت و فسخ کرد!

حوالی ظهر دیروز بود که تصاویر اسناد مالی باشگاه پرسپولیس درخصوص پرداختی‌های بیرانوند منتشر شد. براساس اسناد منتشر شده گلر این روز‌های تراکتور در طول فصل گذشته بالغ بر ۱۹ میلیارد تومان از سرخ‌های پایتخت گرفته و بعد از آن اقدام به فسخ قراردادش کرده است. طبق همین اسناد، باشگاه پرسپولیس در طول حدود ۱۰ ماه و در ۱۱ نوبت (از تاریخ ۲ شهریور ماه ۱۴۰۲ تا تاریخ ۲۶ خرداد ماه ۱۴۰۳) مبلغ ۱۹ میلیارد و ۸۰ میلیون تومان به حساب این بازیکن واریزی داشته که این عدد شامل پاداش برد‌های این فصل (مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان) هم می‌شود. همچنین در زیر صورت وضعیت‌های پرداختی، جلوی ردیف مطالبات عدد "صفر" درج شده است.

این همه در حالی است که بیرانوند مدعی است حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از باشگاه پرسپولیس طلبکار است. جالب اینجاست که به نظر می‌رسد باتوجه به رسید‌هایی که وجود دارد حرف گلر سابق پرسپولیس در این قسمت به جایی نمی‌رسد و باید در انتظار رای دادگاه باشیم.

خنده‌های بیرانوند به حواشی و اتفاقات اخیر

همه این اتفاقات در حالی رقم می‌خورد که بیرانوند این روز‌ها به همراه تیم تراکتور در ترکیه بسر می‌برد و در حال آماده سازی خودش برای فصل پیش روی فوتبال ایران است. آخرین تصاویر از علیرضا بیرانوند حاکی از خیال آسوده و راحت این بازیکن ملی پوش دارد. جایی که بیرو با لبخندی حاکی از رضایت دیده می‌شود تا نشان دهد نگرانی خاصی در تمرینات تیمش که در ترکیه در حال برگزاری است، ندارد. جالب اینکه بیرانوند تقریباً در تمامی تصاویر اخیرش سعی در حفظ لبخند بر روی لبانش داشته و حتی استوری‌های وی با جملاتی پرمعنی هم در کنار لبخند این بازیکن منتشر می‌شود. گفته می‌شود بیرو سندی دارد که امیدوار است با اتکا به آن ثابت کند پرسپولیس به او بدهکار بوده و فسخ وی قانونی است.

اتفاقات دیروز باعث شد تا مدیرعامل باشگاه تراکتور نسبت به این پرونده موضع گیری کند و در قامت دفاع از بازیکن تیمش برآید. سعید مظفری زاده روز گذشته با اشاره به ادعای پرسپولیس مبنی بر عدم ارائه لایحه دفاعی تراکتور و محکومیت احتمالی این تیم در بازی‌هایی که بیرانوند را استفاده می‌کند گفت: خواسته پرسپولیس ایراد دارد و مشخص نیست که آنها چه خواسته‌ای دارند و خودشان نمی‌دانستند خواسته آنها نسبت به بیرانوند است یا باشگاه تراکتور؟ به همین خاطر کمیته تعیین وضعیت یک هفته به ما و آقای بیرانوند فرصت داده که باتوجه به مشخص شدن درخواست پرسپولیس، لایحه بدهیم.
این صحبت‌ها در حالی از سوی مدیرعامل تراکتور مطرح می‌شود که مظفری زاده به خوبی می‌داند اگر رای دادگاه به سود پرسپولیس صادر شود کاری از دست این باشگاه برنمی آید.

تراکتور دو دل شد

جلسه دیروز کمیته تعیین وضعییت درحالی برگزار شد که به نظر می‌رسد خروجی این جلسه، مدیران تراکتور را به چالش کشیده است. ادعای مدیرحقوقی پرسپولیس مبنی براینکه "اگر رأی به سود باشگاه پرسپولیس صادر شود تمامی تیم‌هایی که بیرانوند در برابر آنها به میدان رفته می‌توانند از باشگاه تراکتور بابت استفاده از بازیکن غیرمجاز شکایت کنند و مطابق قانون، نتیجه آن دیدار‌ها ۳ بر صفر به سود حریفان تراکتور خواهد شد"، مدیران تبریزی را نگران کرده و به نظر می‌رسد تراکتوری‌ها برای استفاده از بیرو دودل شده اند.

بدین ترتیب به نظر می‌رسد داستان بیرانوند – پرسپولیس – تراکتور، وارد فاز جدیدی شده و همین اتفاقات باعث شده تا مدیران باشگاه تبریزی به حسین پورحمیدی (گلر دوم خودشان)، علیرغم غیبت در تمرینات این تیم، اجازه خروج نمی‌دهند.

جریمه ۶۰ میلیاردی و محرومیت در انتظار بیرانوند؟

شنیده‌های حاکی از آن است که گلر ملی پوش پرسپولیس به احتمال زیاد در دادگاه محکوم می‌شود و باید در انتظار جریمه ۶۰ میلیارد تومانی و محرومیت ۴ ماهه باشد. همچنین باشگاه تراکتور هم احتمالا بخاطر اغوای بازیکن حیف، دو پنجره نقل و انتقالاتی را محروم خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
0
0
?
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->