ویدئوی لحظاتی از رقابت تیمی شمشیربازی ایران و مجارستان و برتری محمد رهبری مقابل آرون ژیلاگی کاپیتان سابق پرسپولیس در کادرفنی گل گهر کیانوش رحمتی، سرپرست جدید استقلال ورزشگاه شهر قدس میزبانی بازی‌های خانگی سرخابی نتیجه و ویدئو بازی تیم ملی شمشیربازی ایران برابر آمریکا در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | شمشیر ایران بر تن آمریکا نشست تاج فیروز: سالن قدیمی مهران مشهد نوسازی می‌شود | طرح مولد سازی به توسعه اماکن ورزشی کمک می‌کند پرسپولیس - سپاهان؛ احتمالا در ورزشگاه جدید کرمان چراغ سبز پرسپولیس برای بازی در مشهد نتیجه و ویدئو بازی نوشاد عالمیان و رقیب ژاپنی در تنیس روی میز المپیک پاریس (۱۰ مرداد ۱۴۰۳) | نوشاد هم حذف شد فوتبال چهارده‌ساله‌ها در نیمه‌نهایی لیگ مشهد رکوردشکنی دختران والیبالیست خراسان در کشور تاریخ و ساعت دیدار دوستانه آرسنال و لیورپول | دوئل آرتتا و اسلوت پیش از شروع لیگ تعمیرات اساسی در چمن شماره ۲ تختی مشهد | وصله‌های نو بر تن تختی دو! تاریخ و ساعت دیدار رئال مادرید و میلان (۱۱ مرداد ماه ۱۴۰۳) | آزمون بزرگ آنچلوتی مقابل روسونری سیدبندی لیگ نخبگان اعلام شد درخواست استقلال برای برگزاری بازی‌های خانگی در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد استقلال باارزش ترین تیم ایران شد هالند، مصدوم بزرگ منچسترسیتی در پیش‌فصل بی‌توجهی کمیته بین‌المللی المپیک نسبت به اعتراض‌ها برای حضور اسرائیل در المپیک پاریس نتیجه و ویدئو مسابقه مهسا جاور و زینب نوروزی در فینال گروه C المپیک پاریس (۱۰ مرداد ۱۴۰۳) | جاور و نوروزی در جایگاه شانزدهم المپیک
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت دیدار رئال مادرید و میلان (۱۱ مرداد ماه ۱۴۰۳) | آزمون بزرگ آنچلوتی مقابل روسونری

  • کد خبر: ۲۴۲۲۸۰
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹
تاریخ و ساعت دیدار رئال مادرید و میلان (۱۱ مرداد ماه ۱۴۰۳) | آزمون بزرگ آنچلوتی مقابل روسونری
دو غول فوتبال اروپا، یعنی میلان و رئال مادرید در ادامه تور پیش‌فصل خود در آمریکا، از ساعت ۴ بامداد فردا (پنجشنبه ۱۱ مردادماه ۱۴۰۳) به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ این چهارمین بازی روسونری در پیش‌فصل‌شان است. آنها با سرمربی جدیدشان، یعنی پائولو فونسکا تا به اینجا در دیدار‌های دوستانه قبلی از رم شکست خوردند، برابر راپید وین به تساوی رسیدند و در جدال مقابل منچسترسیتی هم به پیروزی رسیدند. البته بدترین خبر برای میلانی‌ها در این بین، مصدومیت الساندرو فلورنزی، مدافع راست آنها در بازی گذشته کابوس بزرگی برای روسونری است و احتمالا این مدافع ملی‌پوش به خاطر پارگی رباط صلیبی زانو، تمام فصل آینده را از دست خواهد داد.

در طرف دیگر میدان، این دیدار نخستین مسابقه دوستانه رئالی‌ها در دوران آماده‌سازی آنهاست. مادریدی‌ها در این تابستان بزرگترین بمب نقل و انتقالات را ثبت کردند و بالاخره کیلیان امباپه را به جمع نفرات خود اضافه کردند، با این وجود پس از جدایی ناچو و همچنین مصدومیت ادامه‌دار داوید آلابا، آنچلوتی در خط دفاع با مشکلاتی روبه‌روست. البته رئالی‌ها اعلام کردند که خریدی در این بخش نخواهند داشت و حالا باید دید آنچلوتی چگونه می‌تواند از پس این چالش برآید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->