نتانیاهو درباره اقدامات تروریستی اخیر اسرائیل اظهاراتی مطرح کرد خانواده شهید رئیسی: هنیه سرانجام به آرزوی گوارای خود رسید نامه پادشاه عربستان به پزشکیان تقدیم شد ابعاد ترور اسماعیل هنیه در جلسه فوق‌العاده کمیسیون امنیت ملی مجلس بررسی شد پزشکیان: اتحاد بیشتر کشور‌های منطقه زمینه صلح را فراهم می‌کند نایب رئیس حماس: شهید هنیه با یک موشک هدف قرار گرفت | دشمن تاوان سنگینی پرداخت خواهد کرد + فیلم دبیر شورای عالی امنیت ملی با نخست وزیر سوریه دیدار کرد خونخواهی یک ضرورت امنیتی است جلسه اضطراری شورای امنیت سازمان ملل درباره ترور شهید هنیه شهادت ۲ خبرنگار در بمباران منطقه مجاور منزل هنیه آمریکا کمک به گرجستان را تعلیق کرد نامه ایران به شورای امنیت پس از ترور اسماعیل هنیه | در استفاده از حق دفاع مشروع خود برای پاسخ قاطع تردید نخواهیم کرد تسلیت اردوغان به خانواده شهید هنیه آیا ادارات و بانک‌های کرمانشاه فردا پنجشنبه (۱۱ مرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ اوکراین اولین ناوگان جنگنده‌های اف ۱۶ را تحویل گرفت الجزایر ترور «اسماعیل هنیه» را قویاً محکوم کرد واکنش حسن روحانی به شهادت اسماعیل هنیه اتحادیه اروپا به ترور شهید هنیه واکنش نشان داد پیام تسلیت استاندار خراسان‌رضوی درپی شهادت اسماعیل هنیه آغاز تجمع خودجوش مردم تهران در اعتراض به ترور شهید اسماعیل هنیه منابع لبنانی: پیکر فواد شکر فرمانده حزب الله از زیر آوار خارج شد
سرخط خبرها

واکنش حسن روحانی به شهادت اسماعیل هنیه

  • کد خبر: ۲۴۲۳۷۳
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۳
واکنش حسن روحانی به شهادت اسماعیل هنیه
رئیس‌جمهور ایران در دوره‌های یازدهم و دوازدهم گفت:ترور هنیه امنیت و ثبات ایران در آستانه تشکیل دولت جدید را هدف قرار داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن روحانی با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه، اظهار داشت: اسرائیل در ۷۶ سال گذشته جز ترور، تخریب، تجاوز و ناامنی منطقه ثمره دیگری نداشته و مردم منطقه دهه‌هاست با استراتژی این رژیم در جنگ‌آفرینی، اشغالگری، کشتار بی‌رحمانه و ترورهای بزدلانه آشنا هستند.

وی ادامه داد: سکوت جامعه جهانی در قبال این تجاوزات، روزبه‌روز به بحران و جسارت و خسارت بیشتری منجر می‌شود که مسببان آن، دولت‌های حامی این رژیم جنایتکار هستند.

رئیس دولت یازدهم و دوازدهم افزود: ترور مهمان عزیز ما در مراسم تحلیف منتخب ملت ایران، شهید سرافراز و مجاهد نستوه اسماعیل هنیه در این مقطع، همزمان امنیت و ثبات ایران در آستانه تشکیل دولت جدید و فلسطین و منطقه را هدف گرفته است.

روحانی تصریح کرد: از این جهت واکنش به آن هوشیاری زیادی می‌طلبد؛ آنچه حائز اهمیت است آن که ترورها و رفتارهایی از این دست از سوی رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیست در مقاطعی روی می‌دهد که فرصت‌ها و موفقیت‌هایی پیش روی ملت ایران قرار می‌گیرد و رژیم غاصب دقیقاً در چنین مقاطعی چالش‌هایی را پیش روی ایران به وجود می‌آورد تا مانع فرصت‌ها و گشایش‌هایی شود که می‌تواند مسیر پیشرفت ایران و تعاملات سازنده را برای کشورمان فراهم کند.

وی افزود: راه مقابله با این توطئه دشمن صهیونیستی، حفظ انسجام ملی، همراهی و همکاری با نهادهای مسئول امنیتی، اطلاعاتی، نظامی و انتظامی کشور و تقویت راهبردهای آن‌ها، پرهیز از شعارهای ناصواب و باور به درایت و جامع‌نگری ارکان نظام در هر نوع پاسخ و واکنش است. علاوه بر آنکه این اقدام جنایتکارانه، اراده مقاومت و ایستادگی در برابر تروریسم دولتی اسرائیل را بیشتر خواهد کرد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->