احتمال حضور یحیی در پرسپولیس قوت گرفت بازگشت عیسی آل کثیر به تمرینات پرسپولیس قوانین سخت گاریدو در اردوی پرسپولیس قرارداد دوساله با گندوز برای عدم بازگشت بیرانوند! پرسپولیس در ترکیه حریف می‌طلبد سسما درانتظار عقد قرارداد با استقلال نتیجه بازی رده بندی شمشیربازی المپیک پاریس بین ایران و فرانسه+ ویدئو خلاصه بازی| پایان بی مدال نتیجه بازی شمشیربازی ایران و مجارستان در المپیک پاریس+ ویدئو خلاصه بازی| یک لغزش بدموقع المپیکی‌ها چه روزی برمی‌گردند؟ سرمربی تیم ملی به جای المپیک به مجلس ختم رفت! خداحافظی ستاره کشتی ایران در پاریس؟| آخرین رقابت حسن یزدانی ایران، ۱۰۸۹ روز در حسرت مدال المپیک بلانکو تک مهاجم استقلال در لیگ بیست و چهارم ویدئوی لحظاتی از رقابت تیمی شمشیربازی ایران و مجارستان و برتری محمد رهبری مقابل آرون ژیلاگی کاپیتان سابق پرسپولیس در کادرفنی گل گهر کیانوش رحمتی، سرپرست جدید استقلال ورزشگاه شهر قدس میزبان بازی‌های خانگی سرخابی بهادری: به فرش‌آرا فرصت دهید نتیجه و ویدئو بازی تیم ملی شمشیربازی ایران برابر آمریکا در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | شمشیر ایران بر تن آمریکا نشست
سرخط خبرها

قرارداد دوساله با گندوز برای عدم بازگشت بیرانوند!

  • کد خبر: ۲۴۲۳۸۸
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۳
قرارداد دوساله با گندوز برای عدم بازگشت بیرانوند!
باشگاه پرسپولیس اصرار دارد با دروازه بان الجزایری قراردادی دو ساله امضا کند.

به گزارش شهرآرانیوز، در روز‌هایی که علیرضا بیرانوند حاضر نیست قرارداد یکساله اش با تراکتور را به خاطر شانس بازگشت به پرسپولیس افزایش دهد، باشگاه پرسپولیس اصرار دارد قرارداد دو ساله‌ای با الکسیس گندوز دروازه بان نیجریه‌ای امضا کند. گویا درویش ترجیح می‌دهد حداقل تا زمانی که خودش در پرسپولیس است مانع بازگشت بیرو شود و قراردادی دو ساله با جانشین او امضا می‌کند تا بعد از رفتنش هم این بازگشت اتفاق نیفتد. البته مسئولان باشگاه پرسپولیس مدعی اند، چون از کیفیت الکسیس اطمینان دارند امیدوار به درخشش او در این تیم بوده و بعد از آن نیز این دروازه بان را با یک قرارداد خوب ترانسفر خواهند کرد.

در واقع هدف از عقد قرارداد دو ساله با الکسیس را ترانسفر او عنوان کرده اند در حالی که قرارداد ایوب العملود با پرسپولیس یک ساله است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->