اجرای ۴ پروژه در راستای سامان‌دهی کال زرکش مشهد افزایش تعداد دوچرخه و ایستگاه بایدو، در دستور کار شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد حمایت شورای اسلامی شهر مشهد از ارائه خدمات رفاهی به ناوگان حمل‌ونقل بار درون‌شهری طرح جامع گردشگری منطقه نمونه ملی گردشگری هفت حوض مشهد تصویب شد نرخ مصوب برای «روپوش مدارس» چقدر است؟ ثبت بیش از ۱۹۸ هزار توقف در پارکینگ‌های هسته شهر مشهد در روز‌های پایانی صفر ۱۴۰۳ گذری بر وضعیت خانه تاریخی ملک مشهد | مرگ خاموش موزه زنده تابستان داغ مشهد با کمترین آسیب به فضای سبز شهری سپری شد | مه‌پاشی مستمر ۴۰ هزار اصله درخت هدف از احداث مجموعه ورزشی شهید عباسپور احیای فرهنگ پهلوانی در میان جوانان است شهروند خبرنگار | درخواست شهروند برای حذف سرعت‌گیرهای مسیر ویژه در بولوار ملک‌آباد مشهد + پاسخ افزایش سرانه ورزشی حاشیه شهر مشهد با ساخت مجموعه ورزشی شهید عباسپور پیدا و پنهان فعالیت خانه مسافر‌های غیرمجاز مشهد در دهه آخر صفر | پذیرایی سرد و گران خانه‌مسافر‌ها پیشرفت ۱۸ درصدی پروژه تقاطع غیرهم‌سطح انقلاب در مشهد ورود ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار زائر به مشهدمقدس در دهه آخر صفر ۱۴۰۳ + فیلم بازگرداندن کیف حاوی سکه توسط پاکبان مشهدی خدمت‌رسانی گسترده نیرو‌های «دوام ثامن» مشهد در دهه آخر صفر ۱۴۰۳ شهروند خبرنگار | درخواست به‌سازی مسیر بی‌آر‌تی خیابان شیرازی مشهد خروج ۴۰۰ هزار خودرو غیربومی از مشهد در سه روز پایانی صفر ۱۴۰۳ تسهیل زیارت هم همت می‌خواهد هم چندین هزار «همت»
سرخط خبرها

حسامی: مشهد نیازمند اعتبارات ملی است

  • کد خبر: ۲۴۲۴۰۲
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۴
حسامی: مشهد نیازمند اعتبارات ملی است
عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: مشهد یک شهر ملی و بین‌المللی است که با اعتبارات محلی مدیریت می‌شود؛ در این خصوص نیازمند رویکرد و نگاه حمایتی مجلس شورای اسلامی در قالب‌های مختلفی چون بودجه زیارت هستیم.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین حسامی در نشست مشترک اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار مشهد با اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، اظهارکرد: شهرداری یک نهاد درآمد-هزینه‌ای است ولی اجرایی شدن قانون درآمد‌های پایدار، توازن درآمد و هزینه مدیریت شهری را برهم زده است.

وی به لزوم شفافیت‌بخشی به تبصره ۲ ماده ۲ قانون درآمد‌های پایدار نیز اشاره کرد و گفت: دیگر مساله ما طرح‌های تفصیلی هستند که توسط مشاوران غیر بومی تهیه شده و امروز مطابق با نیاز شهر و شهروندان نیست؛ همین موضوع موجب شده که برای رفع مشکلات به کمیسیون‌های ماده ۵ و ماده ۱۰۰ پناه ببریم.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با اشاره به رویکرد حمایتی شورای ششم نسبت به مناطق حاشیه شهر، افزود: پروژه‌های عمرانی متعددی در این پهنه‌ها تعریف شده ولی متاسفانه عدم تکمیل شبکه فاضلاب این پروژه‌ها را با مشکل روبرو کرده است.

حسامی در ادامه به حوزه حمل‌ونقل عمومی اشاره داشت و تصریح کرد: امروز احداث هر کیلومتر مترو، ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان برای شهرداری مشهد هزینه دارد و این در شرایطی بوده که کل اوراق مشارکت دولت برای احداث خطوط ریلی، ۱۸ هزار میلیارد تومان است.

وی گفت: مشهد یک شهر ملی و بین‌المللی است که با اعتبارات محلی مدیریت می‌شود؛ در این خصوص نیازمند رویکرد و نگاه حمایتی مجلس شورای اسلامی در قالب‌های مختلفی، چون بودجه زیارت هستیم.

منبع: شورای اسلامی مشهد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->