پرسپولیس به دنبال مدافع اسبق رم ادامه روند بردهای تیم ملی نوجوانان والیبال ایران در قهرمانی آسیا کشتی گیران غایب جام تختی محروم از لیگ برتر لغو اردوی گل گهر در ترکیه اولمو - بارسلونا نهایی شد رشفورد، جدیدترین مصدوم منچستریونایتد طلای پرحاشیه چینی‌ها در شنای المپیک الاهلی، حریف تدارکاتی پرسپولیس در ترکیه نادال در آستانه بازنشستگی گل محمدی به دنبال مدافع استقلال مهاجم استقلال لژیونر می‌شود ستاره‌های چلسی و ناپولی جابجا می‌شوند روزهای خوب در انتظار طارمی | دژاووی خیریت! جدول مدال‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در آغاز روز ششم بازی‌ها (پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳) + عکس پخش زنده بازی‌های روز ششم المپیک ۲۰۲۴ پاریس (پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه روز ششم ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (پنجشنبه، ۱۱ مرداد ۱۴۰۳) | رقابت فلاح در تیروکمان آغاز همکاری یوسف تیموری با فدراسیون دوومیدانی | آرزوی موفقیت بازیگر سینما برای المپین‌های دوومیدانی + فیلم احتمال حضور یحیی در پرسپولیس قوت گرفت
سرخط خبرها

روزهای خوب در انتظار طارمی | دژاووی خیریت!

  • کد خبر: ۲۴۲۴۶۵
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱
روزهای خوب در انتظار طارمی | دژاووی خیریت!
همه شرایط برای درخشش ستاره ایرانی اینترمیلان در ترکیب اصلی این تیم فراهم شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، مهاجم ملی‌پوش کشورمان در یکی از نقل‌وانتقالات بزرگ تاریخ فوتبال ایران سر از سری‌آ و تیم اینترمیلان درآورد تا این‌بار با پیراهن آبی‌ومشکی نراتزوری افتخارآفرینی کند. مهدی طارمی که از روز اول فوتبالش و به گواه تاریخ، همیشه عجیب‌ترین و بهترین انتخاب‌ها را در کارنامه‌اش ثبت کرده است، حالا این فرصت را دارد تا حتی در شروع سری‌آ در ترکیب اصلی اینتر به میدان برود. شاید روز اولی که مهاجم بوشهری فوتبال ایران تصمیم گرفت به تیم قهرمان فوتبال ایتالیا بپیوندد، خیلی‌ها معتقد بودند این ستاره به نیمکت ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا پیچ می‌شود و فرصت چندانی برای بازی‌کردن پیدا نخواهد کرد، اما حالا و با شروع فوق‌العاده‌ای که این بازیکن در پیش‌فصل داشت، خیلی‌ها معتقدند باید در انتظار نسخه تکامل‌یافته از طارمی باشیم؛ نسخه‌ای که می‌تواند در همین فصل اول حضورش در سری‌آ از این بازیکن اسطوره‌ای مانند کلوزه یا ادین ژکو بسازد؛ موضوعی که رسانه‌های ایتالیایی به آن اشاره کرده‌اند و معتقدند این اتفاق باتوجه به استعداد طارمی دور از ذهن نخواهد بود.

حضور ثابت طارمی در افتتاحیه سری‌آ

دیروز روزنامه گاتزتا ایتالیا در گزارشی مفصل درباره این موضوع واکنش نشان داد و با بررسی و تحلیل وضعیت موجود در اردوی اینتری‌ها، مدعی شد اینزاگی در بازی افتتاحیه سری‌آ مهدی طارمی را در ترکیب اصلی به زمین می‌فرستد. گاتزتا در این‌باره نوشت: فقط چند روز دیگر باقی مانده است و سیمونه اینزاگی می‌تواند با گروهی تقریبا کامل کار کند. شنبه در آپیانو جنتیله، بازیکنان ملی‌پوش که به نیمه‌نهایی یورو رسیده‌اند، به تمرینات اضافه می‌شوند. فرانسوی‌ها یعنی مارکوس تورام و بنجامین پاوارد و هلندی‌ها که شامل استفان دی‌فرای و دنزل دومفریس هستند، یک روز پس از بازی دوستانه اینتر در پیزا که دربی بین برادران اینزاگی خواهد بود، به هم‌تیمی‌ها می‌پیوندند. به این ترتیب، اینزاگی یکی از دو بازیکن اصلی خط حمله را در اختیار خواهد داشت. تورام همکاری با هم‌تیمی جدیدش طارمی را آغاز می‌کند، درحالی‌که اینتر منتظر بازگشت لائوتارو مارتینز از تعطیلات است. این بازیکن آرژانتینی که به‌تازگی قهرمان کوپاآمه‌ریکا شده است، از هشتم آگوست کارش را با نراتزوری‌ها از سر خواهد گرفت. اینتر هفدهم آگوست باید با جنوا روبه‌رو شود. بدین‌ترتیب باید انتظار داشت که طارمی و تورام زوج خط حمله اینتر را در دیدار هفته نخست برابر جنوا تشکیل دهند. مهاجم ایرانی در بازی‌های پیش‌فصل عملکرد بسیار خوبی داشته و اینزاگی را به داشتن مهاجم سوم در سطح تورام و لائوتارو امیدوار کرده است.

روزهای خوب در انتظار طارمی | دژاووی خیریت!

دوراهی اینزاگی؛ طارمی یا تورام؟

بررسی وضعیت و سبک بازی طارمی، تورام و لائوتارو به‌خوبی نشان می‌دهد که سیمونه اینزاگی برای انتخاب دو مهاجم اصلی کار چندان راحتی ندارد. شاید لائوتارو محتمل‌ترین گزینه برای ادامه فصل باشد، اما نوع بازی مشابه طارمی و تورام کار را سخت می‌کند. هردو بازیکن سبک فیزیکی و دونده را در زمین اجرا می‌کنند و اتفاقا هردو توانایی بازی به‌عنوان مهاجم نوک یا سایه را دارند. توانایی حفظ توپ، چارچوب‌شناسی، سرعت زیاد و قابلیت تمام‌کنندگی از دیگرمشخصات مشترک این دو بازیکن به شمار می‌رود و همین باعث شده است تا سیمونه اینزاگی برای ادامه فصل کار سختی در پیش داشته باشد تا زوج مناسب را کنار کاپیتان لائوتارو به زمین بفرستد. البته در کنار این ویژگی‌ها، ستاره ایرانی توانایی‌های منحصربه‌فردی دارد که بیشتر کارشناسان ورزشی را متحیر کرده است و شاید بزرگ‌ترین و مهم‌ترینش گرفتن پنالتی از مدافعان حریف باشد. در فوتبال فیزیکی ایتالیا و باتوجه به ناشناخته‌بودن این بازیکن در این لیگ، احتمالا طارمی بتواند چند پنالتی ناب را با شیوه خاصش بگیرد.

درخشش طارمی، بلای جان کاپیتان تیم‌ملی اتریش

عملکرد خیره‌کننده طارمی در بازی‌های پیش‌فصل باعث شد تا خیلی‌ها از همین حالا در انتظار جدایی مارکو آرناتوویچ باشند. کاپیتان تیم‌ملی اتریش که رابطه چندان‌خوبی هم با اینزاگی ندارد، به‌طور کل از ذهن هواداران اینتر پاک شده است و حالا همه منتظر حضور طارمی در یک مسابقه رسمی هستند. روزنامه توتو اسپرت ایتالیا چند روز پیش در گزارشی مفصل ضمن اشاره به همین نکته، نوشت: «با حضور طارمی و تورام، اینتر دوباره سه مهاجم بزرگ در خط حمله‌اش دارد؛ مانند فصلی که به فینال استانبول رسید.» و در ادامه آورده است: «ترکیب طارمی، لائوتارو و تورام، فرمول قهرمانی اینتر.»

روزهای خوب در انتظار طارمی | دژاووی خیریت!

شخصیت جذاب طارمی برای رسانه‌ها و هواداران

یکی دیگر از مواردی که در همین ابتدای راه برای طارمی رقم خورد، استقبال هواداران از این بازیکن بود و طرف‌داران اینتر به‌خوبی با این بازیکن ارتباط برقرار کردند. البته این موضوع در رگ‌های مهدی طارمی جاری است و او همیشه رابطه خوبی با هواداران خودی داشته و توانسته است برای آنها دلبری کند. حالا هم مدیران باشگاه اینتر به‌خوبی با ظرفیت‌های هواداری مهدی آشنا شده‌اند و باتوجه به افزایش چشمگیر فالوئورهایشان در شبکه‌های اجتماعی (که بیشترشان ایرانی هستند) ترجیح می‌دهند این بازیکن بیشتر در صدر اخبار باشد تا بدین‌ترتیب لایک و ری‌توئیت‌های بیشتری کسب کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->