پرسپولیس به دنبال مدافع اسبق رم ادامه روند بردهای تیم ملی نوجوانان والیبال ایران در قهرمانی آسیا کشتی گیران غایب جام تختی محروم از لیگ برتر لغو اردوی گل گهر در ترکیه اولمو - بارسلونا نهایی شد رشفورد، جدیدترین مصدوم منچستریونایتد طلای پرحاشیه چینی‌ها در شنای المپیک الاهلی، حریف تدارکاتی پرسپولیس در ترکیه نادال در آستانه بازنشستگی گل محمدی به دنبال مدافع استقلال مهاجم استقلال لژیونر می‌شود ستاره‌های چلسی و ناپولی جابجا می‌شوند روزهای خوب در انتظار طارمی | دژاووی خیریت! جدول مدال‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در آغاز روز ششم بازی‌ها (پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳) + عکس پخش زنده بازی‌های روز ششم المپیک ۲۰۲۴ پاریس (پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه روز ششم ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (پنجشنبه، ۱۱ مرداد ۱۴۰۳) | رقابت فلاح در تیروکمان آغاز همکاری یوسف تیموری با فدراسیون دوومیدانی | آرزوی موفقیت بازیگر سینما برای المپین‌های دوومیدانی + فیلم احتمال حضور یحیی در پرسپولیس قوت گرفت
سرخط خبرها

ستاره‌های چلسی و ناپولی جابجا می‌شوند

  • کد خبر: ۲۴۲۴۷۰
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵
ستاره‌های چلسی و ناپولی جابجا می‌شوند
چلسی و ناپولی به معاوضه مهاجمانشان فکر می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، صحبت بر سر معاوضه‌ای بزرگ بین چلسی و ناپولی به اصلی‌ترین خبر بازار نقل‌وانتقالات تابستانی اروپا تبدیل شده است؛ جایی که چلسی می‌خواهد در ازای دادن روملو لوکاکو همراه با مبلغی مشخص به ناپولی، ویکتور اوسیمن، مهاجم نیجریه‌ای آنها، را به لندن ببرد.

به گزارش اتلتیک، باشگاه‌ها در حال مذاکره بر سر قراردادی هستند که باعث می‌شود اوسیمن به‌صورت قرضی به استمفوردبریج منتقل شود، درحالی‌که روملو لوکاکو به‌طور دائمی به ناپل نقل‌مکان خواهد کرد. حتی اگر درنهایت قرارداد قرضی اوسیمن با چلسی دائمی هم نشود، همین‌که آنها بتوانند از شر مهاجم بلژیکی و دستمزد گزافش راحت شوند، برای مالکان چلسی خوب خواهد بود.

انتقالی رؤیایی برای چلسی

اوسیمن مهاجم پرطرف‌داری در بازار نقل‌وانتقالات اروپا به شمار می‌رود و جدایی‌اش در روز‌های آینده از ناپولی تا حدود زیادی قطعی به نظر می‌رسد. او دو فصل پیش با زدن ۲۶ گل برای ناپلی‌ها و رسیدن به آقای‌گلی در لیگ ایتالیا، نقش مهمی در قهرمانی دوباره تیمش پس از سی‌سال در سری‌آ داشت و در فصل گذشته هم با وجود افت آنها در رقابت‌ها، توانست با پانزده گل برترین گل‌زن آنها در سری‌آ لقب بگیرد. شاید او در لیگ انگلیس کار دشوارتری نسبت به لیگ ایتالیا در پیش داشته باشد، اما این مهاجم بیست‌وپنج‌ساله ثابت کرده است که حضورش در هر تیمی می‌تواند تضمین‌کننده دورقمی‌شدن گل‌های او باشد. او روی کاغذ همه ویژگی‌های لازم برای موفقیت در فوتبال انگلیس را دارد و می‌تواند خاطره برخی ستاره‌های بزرگ خط حمله آبی‌های لندنی ازجمله دیدیه دروگبا و دیگو کاستا را در ذهن هواداران زنده کند. در صورت به‌سرانجام‌رسیدن این جابه‌جایی، اوسیمن در بیست‌وپنج‌سالگی به یکی از خرید‌های باتجربه تیم چلسی تبدیل خواهد شد. آبی‌ها در تابستان امسال به‌دنبال بازیکنان جوان بودند و بازیکنانی مانند مارک گویو هجده‌ساله، رناتو ویگا بیست‌ساله و عمری کلیمان هجده‌ساله را به خدمت گرفتند، اما درواقع آنها اگر می‌خواهند در فصل پیش‌رو در بین مدعیان قرار داشته باشند، به تجربه بیشتری نیاز دارند. با توجه به اینکه میانگین سنی تیم به‌طور نگران‌کننده‌ای حدود بیست‌وسه‌سالگی است، چلسی با اضافه‌شدن احتمالی اوسیمن می‌تواند بار تجربه نفراتش را بالا ببرد.

فرصتی برای خلاص‌شدن از شر لوکاکو

این معامله یک پیشنهاد قرضی با امکان خرید است، اما برای باشگاهی با سابقه خرید مهاجمان وحشتناک بدون ریسک نخواهد بود. اوسیمن در فصل گذشته از فرم ایده‌آلش کمی دور شده بود و اگرچه بازهم در فصل ضعیف ناپولی توانست پانزده گل در ۲۵ بازی به ثمر برساند، مصدومیت‌هایی که به سراغش آمد، کمی او را از وضعیت آرمانی دور کرده است. چلسی امیدوار است این مهاجم نیجریه‌ای با حضور در لیگ‌برتر انگلیس دوباره عملکردی مانند روز‌های اوجش را به نمایش بگذارد، اما بی‌شک مدتی زمان خواهد برد تا او با محیط تازه وفق پیدا کند. عملکرد چندفصل گذشته چلسی در جذب قرضی ستاره‌ها کمی آنها را نگران کرده است. ژائو فلیکس، سائول نیگز، دنیس زکریا، گونزالو هیگواین و متئو کواچیچ همگی بازیکنانی بودند که به‌صورت قرضی به جمع آبی‌های لندن پیوستند، اما عملکردی ضعیف از خود به‌جا گذاشتند؛ موضوعی که آنها را نگران تکرار این اتفاق درباره اوسیمن می‌کند.

البته در صورت نهایی‌شدن معاوضه بازیکن بین چلسی و ناپولی، لندنی‌ها دست‌کم از پرداخت دستمزد هنگفت مهاجم بلژیکی‌شان راحت خواهند شد. لوکاکو که سال ۲۰۲۱ با ۱۲۵ میلیون دلار از اینتر خریده شد و با حقوق هفتگی بیش از ۴۰۰ هزار دلاری، دستمزد سنگینی هم می‌گیرد، این‌قدر ضعیف بود که در دو فصل گذشته به‌جای حضور در چلسی به باشگاه‌های دیگر قرض داده شد. حالا آبی‌های لندن امیدوارند با رفتن او و آمدن اوسیمن، بتوانند بار خط آتش خود را بین این مهاجم نیجریه‌ای و نیکلاس جکسون تقسیم کنند و با تشکیل زوجی رؤیایی در خط آتش خود، عملکردی خوب در فصل پیش‌روی لیگ‌برتر انگلیس داشته باشند؛ هرچند که هنوز باید منتظر ماند و دید مهاجم نیجریه‌ای که تیم‌های بزرگ دیگری ازجمله پاری‌سن‌ژرمن، آرسنال و لیورپول را هم خواهان خود می‌بیند، درنهایت به استمفوردبریج خواهد رفت یا خیر.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->