بررسی عملکرد سه ساله وزارت ارشاد در «هفت» با حضور وزیر ارشاد+ زمان پخش عبور از ۵۵۰ میلیون دلار؛ «ددپول و ولورین» ۵ روزه توانست پرفروش‌ترین فیلم شود «باب اسفنجی» ۲۵ ساله شد | همراهی باب همیل با فیلم چهارم انیمیشن اضطراب برای ما فایده دارد؟ | نگاهی به «درون و بیرون ۲» پرفروش‌ترین انیمیشن جهان ساعت میلیاردی سینا مهراد سوژه شد + عکس یک حاشیه دیگر برای «گل یا پوچ» مهران مدیری «گل یا پوچ» مهران مدیری؛ احیای فرهنگ ایرانی فیلم سینمایی وسترن «کوین کاستنر» از کن به ونیز می‌رود رونمایی از فیلم «تدفین» بعد از ۵ سال پیمان جبلی: اقدام رژیم صهیونیستی بزدلانه و ناشی از استیصال بود + ویدئو «ایلیا جستوی قهرمان» ضداسرائیلی‌ترین فیلم در حوزه کودک شبیه خوانی و بایستگی بازخوانی تجارب گذشته سیدمحمد کاظمی: تعزیه‌خوانی در مشهد مغفول مانده است سرزمین ویرایش! | گزارشی از روند شکل گیری کتاب «خطه ویراستاران» فهرست نامزدهای اولیه جایزه «بوکر» اعلام شد فیلم‌های سینمایی این هفته تلویزیون با حال و هوای استکبارستیزی (۱۱ و ۱۲ مرداد ۱۴۰۳) ستاره پسیانی و کاظم سیاحی دوباره همبازی شدند «جعفر جودتی» صدابردار رادیو درگذشت+ علت فوت صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳
سرخط خبرها

فیلم سینمایی وسترن «کوین کاستنر» از کن به ونیز می‌رود

  • کد خبر: ۲۴۲۴۹۳
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷
فیلم سینمایی وسترن «کوین کاستنر» از کن به ونیز می‌رود
قسمت دوم فیلم سینمایی و وسترن «افق‌: حماسه آمریکایی» در جشنواره فیلم ونیز رونمایی خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ قسمت دوم فیلم «افق: حماسه آمریکایی» به کارگردانی و بازی بازیگر برنده اسکار «کوین کاستنر» باحضور بازیگران مکمل سرشناسی شامل سینا میلر، سم ورتینگتون، جنا مالون و دنی هیوستون نیز همراه است که قرار است نخستین نمایش جهانی خود را در بخش خارج از مسابقه جشنواره ونیز تجربه کند.

مجموعه فیلم چهار قسمتی و وسترن «افق» با تامین مالی شخصی کوین کاستنر از محل فروش یکی از خانه‌هایش ساخته می‌شود و او برای این پروژه تاکنون ۳۸ میلیون دلار هزینه کرده است. قسمت اول این فیلم در ماه می‌در بخش خارج از مسابقه جشنواره کن رونمایی شده بود و حالا قسمت دوم در جشنواره ونیز نمایش نخست جهانی خود را خواهد داشت.

کوین کاستنر در این باره گفت: «رویای من همیشه این بود که قسمت دوم فیلمم را در جشنواره فیلم ونیز نشان دهم. من مدیون آلبرتو باربرا، مدیر جشنواره فیلم ونیز به دلیل شجاعت و رهبری او در تعهد به این سفر سینمایی هستم. با سپاس و هیجان به جشنواره فیلم ونیز بازگشتم. زنده باد فیلم‌ها و آنهایی که مایل به حمایت از آنها هستند».

هشتاد و یکمین دوره ونیز، به عنوان قدیمی‌ترین جشنواره سینمایی جهان از ۲۸ اوت تا ۷ سپتامبر (۷ تا ۱۷ شهریور) برگزار می‌شود و طبق اعلام پیشین، «بیتل‌جوس ۲» ساخته تیم برتون، فیلم افتتاحیه جشنواره خواهد بود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->