مهاجران افغانستانی مقیم مشهد یاد شهید «اسماعیل هنیه» را گرامی داشتند کنسولگری افغانستان در مشهد از آغاز صدور پاسپورت الکترونیکی خبرداد محکومیت گسترده ترور «اسماعیل هنیه» از سوی چهره‌های سیاسی افغانستان گفت‌وگوی اختصاصی شهرآرانیوز با جابر انصار در آخرین روز کاری او + فیلم شیوه‌نامه و دستورالعمل سفر مهاجران افغانستانی به عراق برای اربعین ۱۴۰۳ + جزئیات خلاصه بازی تیم‌های فوتسال پیروزی پنجشیر و شمس هرات در لیگ برتر فوتسال افغانستان + ویدئو طالبان فیض‌الرحمن عطایی را به عنوان سرپرست کنسولگری افغانستان در مشهد معرفی کردند خلاصه دیدار تیم زیتون اف‌سی کابل و آریا فورج غزنی + فیلم جابر انصار: من قطع تداوم مأموریت خود را اعلام کردم، نه ختم آن را + فیلم پایان کار جابر انصار، سرکنسول جمهوری اسلامی افغانستان در مشهد شرایط ثبت‌نام مهاجران افغانستانی دارای کارت آمایش برای دفترچه زیارتی اربعین اعلام شد (۷ مرداد ۱۴۰۳) بازگشت ۱۷ هزار مهاجر طی یک هفته به افغانستان نگاهی به روابط اقتصادی ایران و افغانستان + اینفوگرافی خلاصه دیدار پیروزی پنجشیر و ظاهر اسد کابل در لیگ برتر فوتسال افغانستان + فیلم معاون وزیر نیرو: اصلاح سد کمال خان برای تامین حقابه ایران ضروری است فرصت ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع خارجی در سامانه سهما تمدید شد لیگ برتر فوتسال افغانستان | تیم شمس اف‌سی هرات سومین پیروزی خود را به دست آورد سردار رادان: در حال رایزنی برای توافق با برادران عراقی در خصوص اتباع خارجی هستیم خلاصه بازی تیم‌های پیروزی پنجشیر با یک گل از سد زیتون اف‌سی + فیلم خلاصه بازی تیم اتحاد هرات و برادران خواجه‌زاده در لیگ برتر فوتسال افغانستان
سرخط خبرها

مهاجران افغانستانی مقیم مشهد یاد شهید «اسماعیل هنیه» را گرامی داشتند

  • کد خبر: ۲۴۲۶۱۵
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۱
مهاجران افغانستانی مقیم مشهد یاد شهید «اسماعیل هنیه» را گرامی داشتند
مهاجران افغانستانی در مشهد یاد و خاطره شهدای اخیر جبهه مقاومت بخصوص شهید «اسماعیل هنیه» و شهید «فواد شکر» را گرامی داشتند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مراسم ابراز همدردی مهاجرین افغانستانی مقیم مشهد مقدس با مردم شریف فلسطین و تجلیل از مقام شهدای محور مقاومت به ویژه «شهید اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و «فواد شکر»، فرمانده حزب الله لبنان شب گذشته ۱۱ مردادماه به میزبانی مرکز فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی تبیان در مشهد با حضور شخصیت‌های فرهیخته و برجسته اهل تشیع و تسنن افغانستانی و ایرانی برگزار شد.

شهادت باعث خیر و برکت برای جهان اسلام است

مهاجران افغانستانی مقیم مشهد یاد شهید «اسماعیل هنیه» را گرامی داشتند

حجت‌الاسلام سید عیسی حسینی مزاری؛ رئیس مرکز فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی تبیان در این مراسم با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی اظهار داشت که این اقدامات تلاشی برای ایجاد ترس و وحشت در جهان اسلام و آزادگان جهان است، اما در واقع نشان‌دهنده ضعف و فروپاشی تدریجی استکبار جهانی است.

او خاطرنشان کرد که این حملات نه تنها نشانه‌ای از اقتدار دشمن نیست، بلکه انعکاسی از نگرانی آنها از تأثیرگذاری مقاومت اسلامی است.

حسینی مزاری با اشاره به شهادت فرماندهان مقاومت در نقاط مختلف، از جمله عراق، لبنان، غزه، یمن و سوریه، گفت: این شهادت‌ها برای جهان اسلام خیر و برکت به همراه داشته و به تقویت وحدت بین مسلمانان، اعم از شیعه و سنی کمک کرده است.

او با بیان اینکه تلاش‌های دشمنان برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان نتیجه‌ای به همراه نخواهد داشت، تصریح کرد که این وحدت در برابر دشمنان اسلام، همواره به عنوان یک محور اساسی باقی خواهد ماند.

رئیس مرکز تبیان با اشاره به نقش مهم امام خمینی (ره) تمرکز روی مسئله فلسطین و ادامه این نگاه، توسط خلف صالح ایشان حضرت امام خامنه‌ای بیان کرد که امروز جبهه مقاومت اسلامی به یک قدرت بزرگ تبدیل شده است.

حسینی مزاری بر ضرورت هوشیاری و تقویت انسجام درونی جبهه مقاومت تأکید کرد و افزود که باید از این حوادث درس گرفت و در راستای حفاظت و ارتقای امنیت خود کوشید.

او در پایان گفت که ملت ایران و جهان اسلام از این ترور‌ها نه‌تن‌ها هراسی ندارند، بلکه با ایمان و امید به پیروزی نهایی، به مسیر مقاومت ادامه خواهند داد.

رئیس مرکز تبیان گفت: افغانستان پس از ایران و سوریه سومین کشوری بود که به صورت رسمی علیه اسرائیل موضع‌گیری کرد و اقدامات خود را فراتر از شعار‌های سیاسی انجام می‌دهد.

اتحاد بیشتر نتیجه شهادت اسماعیل هنیه برای جهان اسلام بود

مهاجران افغانستانی مقیم مشهد یاد شهید «اسماعیل هنیه» را گرامی داشتند

در ادامه این مراسم حفیظ‌الله سلطانی، نماینده مهاجرین اهل سنت در خراسان رضوی در سخنانی به حادثه اخیر و شهادت اسماعیل هنیه واکنش نشان داد و آن را ناشی از ترس دشمنان اسلام از جوامع اسلامی دانست.

سلطانی ضمن محکوم کردن این حادثه، تأکید کرد که مسلمانان باید متحد باشند و از اختلافات فرقه‌ای پرهیز کنند.

وی با اشاره به نقش برجسته جمهوری اسلامی ایران و رهبر انقلاب اسلامی، اظهار داشت که محور مقاومت همواره در برابر استکبار جهانی ایستادگی کرده و این راه را ادامه خواهد داد.

سلطانی همچنین از تمام مجاهدین و قهرمانان مقاومت خواست تا با همبستگی و اتحاد، دشمنان اسلام را شکست دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->