دستگیری متهم سرقت طلا‌های کودکان در مشهد بالگرد اورژانس نیشابور جان بیمار سکته‌مغزی را نجات داد (۱۴ مرداد ۱۴۰۳) پیش بینی ۶۰۰ هزار صندلی قطار برای سفر ریلی اربعین ۱۴ خودروی لاکچری از پارکینگ خانه‌ای در غرب تهران کشف شد + فیلم خواص سم‌زدایی فوق العاده انجیر سیاه که نمی‌دانید اهمیت مکمل‌های ضروری برای افزایش کیفیت شیر مادر شکسته شدن رکورد گرما در برخی از شهرهای کشور واکسیناسیون سراسری کودکان زیر ۲ سال با واکسن پنوموکوک در کشور راهکارهای برون‌رفت دولت چهاردهم از چالش‌های صندوق‌های بازنشستگی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (یکشنبه ١۴ مرداد ١۴٠٣)| تا پایان هفته هوا در خراسان رضوی گرم است بیش از ۲۰ درصد مراجعات پزشکی با خودمراقبتی قابل درمان است علت توقف مسافرگیری در ایستگاه متروی میدان ولی‌عصر(عج) تهران چه بود؟ (۱۴ مرداد ۱۴۰۳) تولیت آستان قدس رضوی: اتاق استاد بسیجی باید مأمن و پناه دانشجویان باشد همایش بسیج اساتید دانشگاه‌های کشور در مشهد برگزار شد + فیلم برگزاری آزمون جذب ۱۰ هزار نیروی اداری برای دادگاه‌های صلح روش صحیح بغل کردن نوزاد و دادن او به فرد دیگر به چه صورت است؟ تعلیق فعالیت یک شرکت خدمات مسافرتی به دلیل گرانفروشی بلیت اربعین برای سالم ماندن در پیری چه باید کرد؟ حکم قصاص برای پسر هجده‌ساله‌ای که مادرش را به‌خاطر حرف مردم به قتل رساند + عکس آخرین مهلت داوطلبان کنکور برای مشاهده و تایید سوابق تحصیلی تا پایان امروز (۱۴ مرداد) خون دماغ یا خونریزی بینی از مشکلات شایع در گرمای تابستان است + چند راهکار درمان پسر جوان به قتل پدرش و راننده تاکسی اینترنتی اعتراف کرد
سرخط خبرها

آخرین مهلت داوطلبان کنکور برای مشاهده و تایید سوابق تحصیلی تا پایان امروز (۱۴ مرداد)

  • کد خبر: ۲۴۳۰۱۹
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴
آخرین مهلت داوطلبان کنکور برای مشاهده و تایید سوابق تحصیلی تا پایان امروز (۱۴ مرداد)
متقاضیان ورود به آموزش عالی تا پایان امروز (۱۴ مرداد) فرصت دارند نسبت به مشاهده و تایید سوابق تحصیلی خود اقدام کنند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ از سال ۱۴۰۲ کنکور سراسری نسبت به سال‌های قبل دستخوش تغییرات اساسی شده بود که از جمله آن می‌توان به حذف برخی دروس عمومی از کنکور، دو مرحله‌ای شدن آزمون کنکور، تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور و … اشاره کرد.

این تاثیر در سال ۱۴۰۲ میزان ۴۰ درصد، امسال ۵۰ درصد و سال آینده به ۶۰ درصد خواهد رسید که به معنی این است که نمرات امتحانات نهایی سال دوازدهم در کنکور سراسری و انتخاب رشته کنکور تاثیر قطعی خواهد داشت.

مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش پیشتر با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود که امروز آخرین مهلت مشاهده و تایید سوابق تحصیلی است و متقاضیان ورود به آموزش عالی تا پایان امروز (۱۴ مرداد) فرصت دارند با مراجعه به سامانه جامع آزمون سراسری به نشانی my.sanjesh.org وضعیت سوابق تحصیلی خود را تعیین کنند.

همچنین طبق اعلام قبلی، این مهلت غیرقابل تمدید است و در صورت عدم مراجعه به سامانه یادشده یا عدم تأیید سوابق تحصیلی، نمره کل سابقه تحصیلی به مراجع مربوطه ارسال نخواهد شد.

زارعی رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت آموزش و پرورش نیز پیش از این اعلام کرده بود داوطلبان با مراجعه به سامانه، بعد از پرداخت هزینه‌ای که طبق مصوبه هیئت وزیران مقرر شده، سابقه خود را مشاهده کنند و بعد از تایید، ارسال برای آن‌ها صورت خواهد پذیرفت.

وی با بیان اینکه همه دانش‌آموزانی که در آزمون سراسری شرکت کردند حتما باید به این سامانه مراجعه داشته باشند اظهار کرد: لازمه ارسال سوابق تحصیلی مراجعه به سامانه، پرداخت هزینه و تایید خواهد بود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->