تصمیم عجیب گاریدو در ترکیه ویدئوی مصدومیت داور بازی اسپانیا و مراکش در المپیک پاریس درخشان‌ترین المپیک برای کشتی فرنگی برنامه روز یازدهم ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳) | رقابت ۳ ورزشکار در ۲ رشته نتیجه و ویدئو بازی مهدی محسن‌نژاد برابر حریف ژاپنی در یک چهارم نهایی کشتی فرنگی المپیک (۱۵ مرداد ۱۴۰۳) | محسن‌نژاد حریف فومیتا نشد نتیجه و ویدئو بازی امین میرزازاده برابر لوپز کوبایی در کشتی فرنگی المپیک (۱۵ مرداد ۱۴۰۳) | زور میرزازاده به لوپز نرسید نتیجه و ویدئو بازی مهدی محسن‌نژاد مقابل حریف الجزایر در کشتی فرنگی المپیک پاریس (۱۵ مرداد ۱۴۰۳) | برد ۲ دقیقه‌ای محسن‌نژاد! پرسپولیس اسپانسر جدید رو می‌کند گوهری پول داد تا جدا شود اخراج ورزشکار پاراگوئه از المپیک نتیجه و ویدئو بازی امین میرزازاده مقابل حریف آمریکایی در کشتی فرنگی المپیک پاریس (۱۵ مرداد ۱۴۰۳) | فینال زودرس لوپز و میرزازاده برنامه‌های ویژه رئال مادرید برای آلفونسو دیویس مهاجم استقلال به گل گهر پیوست + عکس حمایت مهاجم سابق پرسپولیس از تفتیان + عکس ویلیامز و بارسلونا در بن بست رابطه جلالی و نکونام دوباره خراب شد
سرخط خبرها

گوهری پول داد تا جدا شود

  • کد خبر: ۲۴۳۳۳۳
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۵
گوهری پول داد تا جدا شود
پول رضایتنامه برای جدایی احمد گوهری توسط خود این بازیکن پرداخت شد.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد گوهری گلر پرسپولیس تلاش زیادی کرد تا در این تیم بماند و جانشین بیرانوند در پرسپولیس شود. گوهری می‌خواست به کارش در پرسپولیس به عنوان گلر شماره یک ادامه دهد ولی این اتفاق رخ نداد.

پرسپولیسی‌ها بعد از جدایی بیرانوند به دنبال جذب یک گلر ششدانگ و البته مطرح بودند. گوهری هم که نمی‌خواست دوباره در پرسپولیس نیمکت نشین باشد، تصمیم به جدایی گرفتن و بعد از گرفتن رضایتنامه خود راهی استقلال خوزستان شد.

نکته جالب در خصوص گوهری و جدایی اش این است که این دروازه بان خودش شخصا پول رضایتنامه را به باشگاه پرسپولیس پرداخت کرد و رسما جدا شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->