این غذاها را بخورید تا «آلزایمر» شما را فراموش کند هزینه این عمل زیبایی میتواند ابتلا به HIV باشد! نتایج اولیه نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ اعلام شد + لینک مشاهده نتایج تاثیر خرابی دندان بر ابتلا به بیماریهای قلبی حریق منزل مسکونی در طلاب (۱۵ مرداد ۱۴۰۳) ارتباط چربی دور شکم با خطر زوال عقل چیست؟ دستگیری ساقی آنلاین موادمخدر در تهران واژگونی خودروی پژو در جاده شاندیز به مشهد | ۶ نفر راهی بیمارستان شدند (۱۵ مرداد ۱۴۰۳) اعترافات سارقان بی‌رحم در مورد سرقت از رانندگان تاکسی قاتل سه عضو خانواده مقتولان را ربود آلودگی هوای تهران در وضعیت قرمز (۱۵ مرداد ۱۴۰۳) علت آتش‌سوزی در مرز دوغارون چه بود؟ (۱۵ مرداد ۱۴۰۳) قتل فجیع زن سرکارگر به دست ۲ کاگر جوان خارجی| جسد مقتول را آتش زدند واژگونی خودرو در جاده نیشابور- سبزوار با پنج مصدوم (۱۵ مرداد ۱۴۰۳) افشاگری کارگردان صهیونیست: همه به دنبال فرار از اسرائیل هستند آتش در دوغارون دوباره شعله‌ور شد (۱۵ مرداد ۱۴۰۳) کشف ۱۲ فقره سرقت موتور کولر در شهرک الهیه مشهد مشکل فنی برای قطار قزوین-مشهد| مسافران در سلامت کامل هستند (۱۵ مرداد ۱۴۰۳) ویدئو | لحظۀ انفجار مهیب یکی از مخازن سوخت در مرز دوغارون (۱۵ مرداد ۱۴۰۳) مهار آتش‌سوزی در مرز دوغارون خراسان‌رضوی | تردد مردم در مرز جریان دارد (۱۵ مرداد ۱۴۰۳) افزایش ۲۰ درصدی مصرف آب در خراسان رضوی طی سال جاری
سرخط خبرها

دستگیری ساقی آنلاین موادمخدر در تهران

  • کد خبر: ۲۴۳۳۸۲
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۲
دستگیری ساقی آنلاین موادمخدر در تهران
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری یک فروشنده آنلاین گل با پنج کیلوگرم موادمخدر خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزئیات این خبر گفت: پس از کسب خبری مبنی بر توزیع مواد روانگردان گل از سوی فردی در فضای مجازی، رسیدگی به موضوع به سرعت در دستورکار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ قرار گرفت و آنان با انجام تحقیقات خود متوجه شدند که متهم جزو فروشندگان سابقه‌دار موادمخدر است که اقدام به ایجاد کانالی در فضای مجازی کرده و موادمخدر را از این طریق به فروش می‌رساند.

وی ادامه داد: به دنبال این موضوع کارکنان دایره مبارزه با جرایم سایبری پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با همکاری ماموران پایگاه چهارم این پلیس با انجام اقدامات فنی و مهندسی اجتماعی موفق شدند مخفیگاه متهم را در یکی از محلات شرق پایتخت شناسایی کنند. پس از آن موضوع به مقام قضایی منعکس شده و مجوز‌های لازم برای انجام عملیات و دستگیری این فرد دریافت شد.

باباپور افزود: در ادامه تیم‌های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر ضمن هماهنگی قضایی پس از چندین ساعت گشت‌زنی نامحسوس موفق شدند در اقدامی غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهم پنج کیلوگرم مواد روانگردان گل را کشف و ضبط کنند. متهم را نیز دستگیر و به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس انتقال دادند.

رئیس پلیس مبارزه با موامخدر تهران بزرگ با بیان اینکه متهم در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کرد، گفت: برای این فرد که سابقه‌دار هم بود، پرونده‌ای تشکیل شد و او برای ادامه روند رسیدگی به جرم به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->