زخمی شدن تعدادی از نظامیان آمریکا در حمله به پایگاه عین الاسد یک رزمنده حزب الله در جنوب لبنان به شهادت رسید بیانیه حزب‌الله: مقرنظامی مهمی هدف حمله پهپادی قرارگرفت ترامپ: شنیده‌ام ایران امشب به اسرائیل حمله می‌کند حمله موشکی مجدد به پایگاه آمریکایی «عین الاسد» در عراق + فیلم (۱۵ مرداد ۱۴۰۳) در دیدار مهم دبیر امنیت ملی فدراسیون روسیه با دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران چه گذشت؟ پزشکیان: آماده توسعه همکاری‌های همه‌جانبه با ونزوئلا هستیم حمله لاپید به نتانیاهو | ۵ روز است منتظریم ما را بمباران کنند پزشکیان: صهیونیست‌ها پاسخ گستاخی جنایتشان را دریافت می‌کنند علت صدای انفجار در سپاهان شهر اصفهان چه بود؟ + فیلم (۱۵ مرداد ۱۴۰۳) آخرین پایگاه نظامی آمریکا در نیجر تعطیل شد بیانیه کاخ سفید درباره محورهای رایزنی «بایدن» با پادشاه اردن آیا ادارات لرستان فردا سه شنبه (۱۶ مرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ دبیر شورای امنیت روسیه با احمدیان دیدار کرد + فیلم اسرائیل از کدام موشک‌های ایران بیش از همه می‌ترسد؟ گفتگوی بایدن با پادشاه اردن درباره کاهش تنش در خاورمیانه یک شهید در حمله هوایی اسرائیل به جنوب لبنان | حزب الله خربه ماعر را درهم کوبید سرلشکر باقری: روابط ایران و روسیه با تغییر دولت‌ها دچار اختلال نخواهد شد اعتراضات امروز بنگلادش ۵۶ کشته دیگر برجای گذاشت (۱۵ مرداد ۱۴۰۳) قاهره ادعای وجود تونل بین نوار غزه و مصر را رد کرد رایزنی وزرای خارجه آمریکا و قطر درباره پاسخ ایران و حزب الله به تجاوز اسرائیل
سرخط خبرها

پزشکیان: آماده توسعه همکاری‌های همه‌جانبه با ونزوئلا هستیم

  • کد خبر: ۲۴۳۴۱۰
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۱
پزشکیان: آماده توسعه همکاری‌های همه‌جانبه با ونزوئلا هستیم
رئیس جمهور با تبریک پیروزی نیکلاس مادورو در انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا و اعلام همبستگی با ملت مبارز و انقلابی این کشور، بر آمادگی ایران برای توسعه همکاری‌های همه جانبه با ونزوئلا تاکید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر مسعود پزشکیان دوشنبه شب ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ در گفت وگوی تلفنی با نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا با تبریک پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری و اعلام همبستگی با ملت مبارز و انقلابی این کشور، هرگونه مداخله خارجی در امور داخلی ونزوئلا را محکوم کرد.

رئیس جمهور ضمن اعلام آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای توسعه همکاری‌های همه جانبه از جمله ارتقای مبادلات و همکاری‌های اقتصادی و تجاری با ونزوئلا و همچنین صدور خدمات فنی و مهندسی به این کشور، بر اهمیت اجرای کامل و سریع همه توافقات انجام شده میان دو کشور تاکید کرد.

نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا نیز ضمن تشکر از تماس تبریک روحیه‌بخش دکتر پزشکیان، بر علاقه مندی و آمادگی کشورش برای توسعه هر چه بیشتر همکاری‌ها با جمهوری اسلامی ایران تاکید و تصریح کرد: جهش در همکاری‌ها مسیری برای دستیابی به پیشرفت، رفاه و سعادت برای هر دو کشور است.

وی همچنین بروز برخی ناآرامی‌ها در این کشور پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را توطئه‌ای صهیونیستی با همکاری آمریکا و برخی کشورهای غربی و با هدف به نابودی کشاندن کشورهای مستقل عنوان کرد و افزود: ما بار دیگر در مقابل چنین توطئه‌هایی مقاومت و ایستادگی خواهیم کرد و بی‌تردید پیروز خواهیم شد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی دولت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->