فیلم | لحظه‌ی زمین خوردن داور مسابقه ساروی در المپیک ۲۰۲۴ پاریس غلامی - تراکتور، بوی کنسلی می‌آید یامگا برای همیشه از ایران رفت نتیجه و ویدئو بازی محمد هادی ساروی برابر حریف قرقیزستانی در کشتی فرنگی المپیک (۱۶ مرداد ۱۴۰۳) | امید های طلا زنده شد خولیان آلوارز، خرید جدید اتلتیکومادرید پرسپولیس بیخیال آزادی شد بلاتکلیفی فخرالدینی نتیجه و ویدئو بازی امین کاویانی نژاد برابر حریف ارمنستانی در کشتی فرنگی المپیک (۱۶ مرداد ۱۴۰۳) | در انتظار شانس مجدد ترکیب احتمالی سپاهان مقابل الشباب الاهلی در پلی آف لیگ نخبگان داوران فوتبال تهران لباس متحدالشکل می‌پوشند نتیجه و ویدئو بازی محمد هادی ساروی برابر حریف آمریکایی در کشتی فرنگی المپیک (۱۶ مرداد ۱۴۰۳) | شروع پرقدرت ساروی نتیجه و ویدئو بازی امین کاویانی نژاد برابر حریف کوبایی در کشتی فرنگی المپیک (۱۶ مرداد ۱۴۰۳) | برد میلی متری درخشش بانوی والیبالیست مشهدی در تیم ملی نتیجه و ویدئو بازی مهدی محسن نژاد برابر حریف کوبایی در کشتی فرنگی المپیک (۱۶ مرداد ۱۴۰۳) | محسن نژاد حریفش را زمین‌گیر کرد نتیجه و ویدئو بازی امین میرزازاده برابر حریف کره‌ای در کشتی فرنگی المپیک (۱۶ مرداد ۱۴۰۳) | تلاش میرزازاده برای برنز
سرخط خبرها

پرسپولیس بیخیال آزادی شد

  • کد خبر: ۲۴۳۵۵۹
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۳
پرسپولیس بیخیال آزادی شد
محمدرضا آزادی برای انتقال به پرسپولیس رقم بالایی را طلب کرده است

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا آزادی مهاجم فصل گذشته نساجی بعد از پایان لیگ به سرعت با یکی از باشگاه‌های اماراتی به توافق رسید و طی توافق نامه سه جانبه‌ای بین باشگاه اماراتی و باشگاه نساجی راهی تیم العروبه امارات شد تا در ادنوک لیگ مسیر خود را ادامه بدهد. اما جالب اینجاست که آزادی پیش از سفر به امارات از این انتقال به نوعی پشیمان شد و مذاکرات خود را با باشگاه پرسپولیس آغاز کرد. او در چند مرحله با مدیران پرسپولیس مذاکره کرد و درنهایت قرار بر این شد تا به امارات رفته و پس از فسخ این تفاهم نامه راهی پرسپولیس شود، اما عملا این اتفاق رخ نداد.

حال پس از گذشت چند هفته بار دیگر مذاکرات بین طرفین آغاز شده، اما مانع اصلی این انتقال رقم درخواستی بالای آزادی است. به هرحال پرسپولیس برای آزاد کردن این مهاجم باید مبلغی حدود ۳۲۰ هزار دلار به باشگاه العروبه بدهد که البته این باشگاه هنوز پول باشگاه نساجی را پرداخت نکرده است. باشگاه پرسپولیس مشکلی برای پرداخت این مبلغ ندارد و مشکل اصلی مبلغ درخواستی خود محمدرضا آزادی است که گویا او رقمی بالاتر از سقف قرارداد باشگاه پرسپولیس طلب کرده است. به معنای دیگر با این رقم پرسپولیس باید رقمی حدود ۵۶ میلیارد برای انتقال آزادی هزینه کند که برای این باشگاه به هیچ وجه به صرفه نیست. از این رو این مهاجم جوان در صورت تمایل برای ادامه فوتبالش در باشگاه پرسپولیس باید رقم درخواستی خود را کاهش دهد.

حال باید منتظر بود و دید آزادی رقم درخواستی اش را کاهش می‌دهد یا باشگاه پرسپولیس به سراغ گزینه‌های خارجی خواهد رفت که با همین مبلغ به پرسپولیس منتتقل می‌شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->