وزیر کشور: خونخواهان اسماعیل هنیه جبهه مقاومت است تعلیق مذاکرات حماس با رژیم صهیونیستی پس از ترور شهید هنیه تلاش اوکراین برای ساخت موشک‌ | ۱۰۰نظامی اوکراینی در مرز روسیه زمین‌گیر شدند ادعای اوکراین درباره انهدام ۱۹ موشک و پهپاد روسی سید حسن نصرالله: دشمن برای هراس به شکستن دیوار صوتی روی آورد انتخاب رئیس دفتر سیاسی جدید حماس تکذیب شد هریس معاون خود را انتخاب کرد نتانیاهو و خانواده‌اش به پناهگاه زیرزمینی می‌روند آیت‌الله علم‌الهدی: شورای تبلیغات ضامن تداوم انقلاب است| نباید فاصله ای میان مردم و انقلاب ایجاد شود رئیس جمهور: در چینش کابینه، اولویت با افراد قائل به بهره‌گیری از همه ظرفیتها است سفیر عراق در تهران: زائرانی از ۱۵۰ کشور جهان در راهپیمایی اربعین شرکت می‌کنند نماینده مردم مشهدوکلات در مجلس شورای اسلامی: توانمندی داخلی در عرصه فرهنگ، دغدغه وزیر فرهنگ دولت چهاردهم باشد قاتل شهید امنیت «نادر بیرامی» قصاص شد ظریف به انتقاد از نحوه چیدمان صندلی‌ها در دیدارهای پزشکیان واکنش نشان داد افتتاح مرکز «جنگال» پدافند هوایی شرق کشور لغو روادید بین ایران و تاجیکستان به زودی اجرایی می‌شود معاون امور مجلس رئیس‌جمهور: دولت چهاردهم مصمم به ارتقای سطح روابط دولت و مجلس است لبنان درباره تشدید تجاوزات اسرائیل و بی‌ثباتی در منطقه هشدار داد سخنگوی وزارت خارجه: غرب حیثیت و شرافت خود را در جنگ علیه ‎غزه باخته است
سرخط خبرها

سفیر عراق در تهران: زائرانی از ۱۵۰ کشور جهان در راهپیمایی اربعین شرکت می‌کنند

  • کد خبر: ۲۴۳۵۷۹
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۷
سفیر عراق در تهران: زائرانی از ۱۵۰ کشور جهان در راهپیمایی اربعین شرکت می‌کنند
سفیر عراق در جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز زائران از ۱۵۰ کشور جهان در راهپیمایی اربعین شرکت می‌کنند و هر روز بر تعداد آنها افزوده می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ نصیر عبدالمحسن عبدالله صبح امروز سه‌شنبه ۱۶ مرداد در مراسم آغاز مأموریت اربعین حسینی (ع) گفت: زیارت اربعین حسینی یک کار مشترک بین کاروگروه‌ها و کمیسیون‌های مشترک ایران و عراق است که جلسات خود را در تمام سال برگزار می‌کنند و کار اصلی‌شان از ابتدای ماه صفر آغاز می‌شود.

سفیر عراق در ایران، در ادامه از اقدامات دولت دوکشور برای ایجاد آمادگی‌های لازم برای برپایی مراسم اربعین حسینی (ع)، موکب‌داران و عتبات‌های عملیات و برقرارکنندکان امنیت در دوکشور برای برگزاری این حماسه عظیم تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه راهپیمایی از چند روز پیش به سمت کربلا آغاز شده است، گفت این راهپیمایی پیش از این به‌صورت محلی برگزار میشد، اما خیل عظیمی از شهدا در این مسیر در خون خود غلتیدند تا این مراسم که در گذشته ممنوعه بود، امروز جهانی شود. گور‌های دسته‌جمعی که بعداً کشف شد، شاهدی بر این مدعاست.

بصیر عبدالمحسن عبدالله افزود: امروز زائران از ۱۵۰ کشور جهان در راهپیمایی اربعین شرکت می‌کنند و هر روز بر تعداد آنها افزوده می‌شود. ما امیدواریم که تعداد شرکت‌کنندگان‌به ۵۰ میلیون نفر برسد.

سفیر عراق در ایران تأکید کرد: ما مردم عراق ایمان داریم که هرچه داریم اول از فضا خدا پ بعد هم از فضل امام حسین (ع) است. پس هرچه به زائران امام حسین(ع) ارائه می‌کنیم، کم است. به برادران ایرانی و زائران دیگر می‌گوییم که دل‌های ما درب خانه‌های ما به روی شما باز است. امیدواریم به سلامتی در این مراسم شرکت کنید و به سلامت نزد خانواده‌ها خود بازگردید.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->