تصادف مرگ‌بار نیسان با پراید در جاده تربت‌حیدریه-فریمان خراسان‌رضوی (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) خوراکی‌هایی که در فصل تابستان نباید بخورید مشهدالرضا میزبان دومین همایش اساتید بسیجی دانشگاه‌های کشور | آیت‌الله علم‌الهدی: دانشگاه در رأس جامعه است + فیلم کاروان بهداشت و درمان برای ارائه خدمات در راهپیمایی اربعین حسینی بدرقه شد ویدئو | لحظه وقوع زلزله ۷.۱ ریشتری در ژاپن | هشدار سونامی صادر شد اعمال‌قانون ۲۰۴۶ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۴ خودروی متخلف توقیف شدند (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) علت تنش آبی در روستای گوی تربت جام چه بود؟ (۱۸مرداد ۱۴۰۳) چطور استرس زیاد منجر به سکته می‌شود؟ ترافیک روان در بزرگراه‌ها و هسته مرکزی شهر مشهد (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) خطرهایی که سلامت زائران را در سفر اربعین تهدید می‌کند | چطور از این خطرات دور بمانیم؟ نکات مهم نحوه صحیح نخ دندان کشیدن راهنمای انتخاب و استفاده از کرم ضد آفتاب اعمال محدودیت در ژل‌های وارداتی تاثیر مثبت الگوهای غذایی ضدالتهابی بر پیشگیری از آلزایمر نیرو‌های بهداشت و درمان در مرز‌های کشور مستقر شدند اسامی چهار محصول غیرمجاز آرایش چشم اعلام شد (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) بهبود سلامتی با مصرف زعفران باند قاچاقیان مسلح مواد مخدر در مرز‌های جنوب شرق منهدم شد (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) درمان رایگان، هدیه به کودکان زیر هفت سال در مشهد درمان فشار خون با طب سنتی، قطعی است سارقان موبایل در مشهد را شناسایی کنید| تصویر باند خشن سرقت منتشر شد
سرخط خبرها

تداوم افزایش دمای هوا در خراسان رضوی (۱۸ مرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۳۸۹۲
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۴
تداوم افزایش دمای هوا در خراسان رضوی (۱۸ مرداد ۱۴۰۳)
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: این استان امروز یکی از روزهای گرم تابستانی را پشت سر خواهد گذاشت و دما در برخی از مناطق آن به ۴۵ درجه سلسیوس می رسد.

به گزارش شهرآرانیوز، آذر رضایی پور با اعلام این خبر افزود: امروز بیشینه دمای هوا در بیشتر شهرستان‌های خراسان رضوی از جمله کلانشهر مشهد به بیش از ۴۰ درجه خواهد رسید.

وی ادامه داد: هوای گرم تا اوایل هفته آینده ماندگار خواهد بود و پس از آن به تدریج از گرمای هوای در خراسان رضوی کاسته خواهد شد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: وزش باد نیز از ظهر امروز در استان شدت می‌گیرد که با شدت گرفتن آن خیزش گرد و غبار در مناطق مختلف از جمله کلانشهر مشهد دور از انتظار نخواهد بود.

رضایی پور افزود: در شبانه روز گذشته، فریمان با کمینه دمای ۱۷ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای ۴۳ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین شهرستان‌های استان خراسان رضوی بوده‌اند و در همین مدت در کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۲۱ تا ۳۷ درجه‌ای به ثبت رسیده است.

وی اظهار کرد: دمای هوای کنونی مشهد ۳۵ درجه سلسیوس است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، بین ۲۵ تا ۴۰ درجه سلسیوس در نوسان خواهد بود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->