حمله اسرائیل به فرودگاه الشعیرات سوریه (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) تخریب یک مسجد در جنوب نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی+ فیلم شهادت یکی دیگر از رزمندگان حزب الله در راه قدس + عکس (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) ورود جنگنده‌های «اف۲۲» آمریکا به منطقه جنایت جدید اسرائیل در غزه | بمباران ۲ مدرسه و شهادت ۱۶ نفر (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) عملیات‌های متعدد حزب الله در شمال فلسطین اشغالی (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) حمله ائتلاف آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) الحوثی: تاخیر در پاسخ یک تاکتیک است | ۴ حکومت عربی با رژیم صهیونیستی همکاری دارند کنعانی: نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه کمتر از حمله اتمی آمریکا نیست باقری‌کنی: ترور هنیه یک «اشتباه راهبردی» بود | رژیم صهیونیستی تاوان سنگینی خواهد پرداخت ویدئو | ‌توصیف رهبر انقلاب از تصویری که از شهید حججی در اسارت داعش منتشر شد معاون پارلمانی پزشکیان: لیست وزرای پیشنهادی یکشنبه تقدیم مجلس می‌شود تمجید رهبر معظم انقلاب از سخنان باصلابت عروس شهید هنیه + فیلم وزرای خارجه، دفاع و اطلاعات دولت پزشکیان چه کسانی هستند؟ + اسامی باقری کنی در پیامی به یحیی السنوار: به برکت جهاد مردم فلسطین، مقاومت به گزینه راهبردی تبدیل شده است کنعانی: فقط فشار و اقدام قاطع، اسرائیل را ملزم به تمکین از قوانین بین‌المللی می‌کند ضرورتِ جبهه سازی علیه ترور و جنایت پیگیری ویژه موضوع برخورد با دو خانم بدحجاب در تهران توسط سازمان قضایی نیرو‌های مسلح مشروعیت اقدام نظامی ایران از منظر حقوق بین‌الملل وزیر کشور با حضور در مرز چذابه از زیرساخت‌های مرزی بازدید کرد (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) مدافعان حرم در نگاه رهبر انقلاب: آنها شگفت‌انگیز هستند + فیلم
سرخط خبرها

الحوثی: تاخیر در پاسخ یک تاکتیک است | ۴ حکومت عربی با رژیم صهیونیستی همکاری دارند

  • کد خبر: ۲۴۳۹۸۹
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۱
الحوثی: تاخیر در پاسخ یک تاکتیک است | ۴ حکومت عربی با رژیم صهیونیستی همکاری دارند
رهبر انصارالله یمن در اظهاراتی به آخرین تحولات منطقه از جمله ترور شهید هنیه پرداخت و تاکید کرد که تاخیر در پاسخ از سوی محور مقاومت و ایران به رژیم صهیونیستی یک مساله کاملا تاکتیکی است به این جهت که پاسخ موثر باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، «سیدعبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر انصارالله یمن در اظهاراتی گفت که از زمان جنایت ترور اسماعیل هنیه و فرمانده جهادی بزرگ فواد شکر، تحولات بر تمام منطقه تاثیر گذاشته است.

وی تاکید کرد: در جنایت های اخیر دشمن، رهبران امت و مردان مسلمانی هدف قرار گرفتند که نقش متمایزی در حمل پرچم جهاد و مقابله با دشمن اسلام داشتند. نبرد با دشمن صهیونیستی اکنون در اوج خود است. هدف دشمن بر هم زدن مقاومت و ثبات جنبش حماس و تاثیرگذاری بر تصمیم‌گیری این جنبش بود، درحالی که بعد از جنایت بزرگ همبستگی کامل در مقاومت اسلامی حماس به وجود آمد. حماس به فعالیت و همبستگی خود ادامه داد و با جنایت دشمن، اختلافات، ضعف و یا تغییر موضع ایجاد نشد.گردان‌های القسام نیز بعد از جنایت ماموریت جهادی خود را به خوبی و تاثیرگذاری زیاد انجام داد.

سید الحوثی با اشاره به انتخاب السنوار به عنوان رئیس جدید دفتر سیاسی حماس، تاکید کرد: انتخاب فرمانده بزرگ یحیی السنوار که دوست و دشمن، صلابت، ثبات و مهارت او در فرماندهی را می‌شناسند، به تنهایی پیامی مهم برای دشمن اسرائیلی است. انتخاب السنوار تاکیدی روشن بر تداوم ثبات و جهاد است.

رهبر انصارالله یمن در بخش دیگری گفت: جبهه حزب الله به عملیات پشتیبانی خود با تاثیرات بالا و ضربات قوی و منحصر بفرد ادامه داد و بر این مساله تاکید کرد که پاسخ به ترور فواد شکر و تجاوز به ضاحیه بیروت حتمی است.

تاخیر در پاسخ یک مساله کاملا تاکتیکی است

او افزود: دشمن صهیونیستی بعد از تنش‌زایی خطرناک در وضعیت ترس و هراس شدید قرار گرفته است. مقامات جمهوری اسلامی ایران در بالاترین سطوح تاکید کردند که پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی حتمی است و اتفاقی که رخ داد به هیچ وجه قابل چشم پوشی نیست.

وی همچنین تاکید کرد: پاسخ به تجاوز رژیم اسرائیل به ذخایر انرژی در بندر الحدیده حتمی است و به یاری خداوند انجام خواهد شد.

سید عبدالملک الحوثی خاطرنشان کرد: تاخیر در پاسخ از سوی محور مقاومت در مقابل تنش آفرینی رژیم صهیونیستی یک مساله کاملا تاکتیکی است و هدف این است که این پاسخ موثر باشد.

رهبر انصارالله یمن ادامه داد: دشمن صهیونیستی حتمی بودن پاسخ را می‌داند در مقابل آمادگی‌هایی با نظارت آمریکا و همکاری غرب و برخی حکومت های عربی درحال انجام است. هیچ فشار و یا مساله دیگری وجود ندارد که بتواند مانع این پاسخ شود. آمریکا، اروپا و برخی کشورهای عربی تلاش های فراوانی می کنند تا مانع این پاسخ شوند. تماس ها، پیام‌ها و واسطه‌ها در راستای قانع کردن جمهوری اسلامی ایران مبنی بر اینکه پاسخش ساده و غیر موثر باشد، متوقف نشده است. جمهوری اسلامی با شفافیت و به وضوح در مقابل این تلاش ها و فشارها ایستاده است زیرا این مساله شرافت جمهوری اسلامی را هدف قرار می‌دهد و مهمان این کشور در پایتختش ترور شد.

وی گفت: روند حمایت و پشتیبانی در جنوب لبنان، یمن و عراق ادامه دارد و بی شک پاسخ انجام خواهد شد.

نقد مواضع ضعیف کشورهای اسلامی و سازمان همکاری اسلامی

سید الحوثی در بخش دیگری نسبت به موضع ضعیف کشورهای اسلامی و سازمان همکاری اسلامی درباره این جنایت ابراز تاسف کرد.

رهبر انصارالله یمن گفت: برخی حکومت های عربی حداقل می توانند همکاری خود با دشمن اسرائیلی را متوقف کنند. چهار حکومت عربی به طور گسترده با دشمن صهیونیستی همکاری دارند. کسانی که با خراش برداشتن گوش ترامپ با وی ابراز همدردی کردند بعد از ترور فرمانده بزرگ اسلامی حتی بیانیه محکومیت صادر نکردند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->