تصادف مرگبار در فریمان، جان مادر و نوزادش را گرفت (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) قم گرم‌ترین شهر ایران (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) دستگیری اراد=ذل و اوباش متهم حمله به بیمارستان هفتم تیر جزییات مرگ دلخراش چهار جوان در یک تصادف عجیب | موتور زانتیا چند متر آنطرف تر محل حادثه پرتاب شد همراه داشتن چه داروهایی در سفر به عراق جرم است؟ تصادف تریلر با موتورسیکلت در خواف با ۲ کشته و مصدوم(۱۸ مرداد ۱۴۰۳) جنایت مرگبار یک جوان در مشهد فقط به خاطر یک نگاه + عکس تصادف مرگ‌بار نیسان با پراید در جاده تربت‌حیدریه-فریمان خراسان‌رضوی (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) خوراکی‌هایی که در فصل تابستان نباید بخورید مشهدالرضا میزبان دومین همایش اساتید بسیجی دانشگاه‌های کشور | آیت‌الله علم‌الهدی: دانشگاه در رأس جامعه است + فیلم کاروان بهداشت و درمان برای ارائه خدمات در راهپیمایی اربعین حسینی بدرقه شد ویدئو | لحظه وقوع زلزله ۷.۱ ریشتری در ژاپن | هشدار سونامی صادر شد اعمال‌قانون ۲۰۴۶ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۴ خودروی متخلف توقیف شدند (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) علت تنش آبی در روستای گوی تربت جام چه بود؟ (۱۸مرداد ۱۴۰۳) چطور استرس زیاد منجر به سکته می‌شود؟ ترافیک روان در بزرگراه‌ها و هسته مرکزی شهر مشهد (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) خطرهایی که سلامت زائران را در سفر اربعین تهدید می‌کند | چطور از این خطرات دور بمانیم؟ نکات مهم نحوه صحیح نخ دندان کشیدن راهنمای انتخاب و استفاده از کرم ضد آفتاب اعمال محدودیت در ژل‌های وارداتی تاثیر مثبت الگوهای غذایی ضدالتهابی بر پیشگیری از آلزایمر
سرخط خبرها

تصادف مرگبار در فریمان، جان مادر و نوزادش را گرفت (۱۸ مرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۳۹۹۲
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۸
تصادف مرگبار در فریمان، جان مادر و نوزادش را گرفت (۱۸ مرداد ۱۴۰۳)
جانشین رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: مادر و نوزادش بر اثر برخورد خودروی پراید با یک دستگاه وانت نیسان در جاده فریمان جان باختند.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ محمدرضا کورسی افزود: این سانحه حوالی ساعت ١٣ امروز در مسیر فرعی «اسدآباد» به فریمان رخ داد.

وی اضافه کرد: در این تصادف مادر و نوزاد پنج ماهه از سرنشینان پراید در دم جان باختند و ۲ سرنشین دیگر شامل پدر و پسر ١٢ ساله اش مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

جانشین رییس پلیس راه خراسان رضوی افزود: انحراف به چپ خودروی پراید عامل وقوع این تصادف بود.

کورسی ادامه داد: همچنین ظهر امروز در یکی از مسیرهای روستایی در خواف یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه تریلر برخورد کرد که راکب موتور جان باخت.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->