استاندار خراسان رضوی: شهرداری و شورا همچنان پروژه‌های مربوط به حاشیه شهر مشهد را در دستور کار دارند معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد: بلوار قمر بنی هاشم شاه‌بیت تمام پروژه‌های توسعه شرق مشهد است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: پروژه بلوار قمر بنی هاشم یک پروژه حیاتی در زمینه توسعه به شرق مشهد است نماینده مردم مشهد و کلات: با وجود محدودیت منابع هیچ وقت چراغ خدمت‌رسانی در شهر خاموش نشده است شهردار مشهد: از سال گذشته تا امروز ۳۵ پروژه به بهره‌برداری رسیده است + فیلم تاثیر مستقیم احداث بلوار قمربنی‌هاشم(ع) مشهد در کاهش ترافیک و تصادفات بازدید مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد از مؤسسه فرهنگی شهرآرا ۷۰ درصد زمین‌های مشهد وقفی است ۳۰ سامانه هوشمند خدمات شهری در خدمت شهروندان مشهد رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد: زیست بوم رسانه را شورا مصوب، اما فرمانداری رد کرد | مشهد نیاز به تیم فوتبال دارد، اما کسی همراهی نمی‌کند نقص فنی ترمز،علت تخلیه مسافری قطار شهری مشهد بوده است(۱۷مرداد۱۴۰۳) شهردار مشهد: قلم، زبان و دوربین خبرنگاران باعث ماندگاری اقدامات و خدمات می‌شود + فیلم رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: شهرآرا در بهترین فرم خود قرار دارد و مردمی است + فیلم شورای شهر مشهد آمادگی دارد در کنار خبرنگاران شهرآرا، مشکلات مردم را حل و فصل کند + فیلم عضو شورای شهر مشهد: امیدوارم سال آخر شورای ششم سال شکوفایی پروژه‌های عمرانی باشد + فیلم تغییر ساعت فعالیت متروی مشهد در روز پنجشنبه (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) مدیر عالی حرم مطهر رضوی: شهرآرا توجه مطلوبی به مسائل زائران دارد + فیلم ادارات و بانک‌های مشهد و خراسان‌رضوی پنجشنبه (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) تعطیل شد + جزئیات مدیرعامل سازمان عمران: مشهد بزرگ‌ترین تولیدکننده آسفالت در شرق کشور است + فیلم عضو شورای اسلامی شهر مشهد: نهضت آسفالت امسال در اولویت مدیریت شهری است + فیلم ترکیب جدید اعضای کمیسیون برنامه، بودجه، فناوری اطلاعات و منابع انسانی شورای اسلامی شهر مشهد در سال چهارم ترکیب جدید اعضای کمیسیون سامان‌دهی حاشیه شهر شورای اسلامی شهر مشهد در سال چهارم
سرخط خبرها

نماینده مردم مشهد و کلات: با وجود محدودیت منابع هیچ وقت چراغ خدمت‌رسانی در شهر خاموش نشده است

  • کد خبر: ۲۴۳۹۹۶
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۹
نماینده مردم مشهد و کلات: با وجود محدودیت منابع هیچ وقت چراغ خدمت‌رسانی در شهر خاموش نشده است
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود محدودیت منابع هیچ وقت چراغ خدمت‌رسانی در این شهر خاموش و کم‌فروغ نشده است. 

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر امروز، ۱۸ مردادماه، در مراسم بهره‌برداری از چهار كيلومتر بلوار و تقاطع غير همسطح حضرت قمر بنی هاشم(ع) اظهار کرد: این دور شورای شهر علیرغم همه مشکلاتی که از گذشته مانده بود، مخلصانه وارد شدند و تلاش کردند بدون هیاهو و حاشیه‌سازی تلاش کنند و کار انجام دهند.

وی افزود: هر هفته‌ای که از تهران به مشهد می‌آییم به طور میانگین حداقل ماهی یک یا دو بار و گاهی هر هفته افتتاحیه‌ای در سطوح مختلف در شهر مشهد انجام می‌شود و عموما هم خدمات به سمت مناطقی است که محرومیت و مشکلات در آن‌ها موج می‌زند.

پژمان‌فر بیان کرد: باید از اقدامات بیشتر رونمایی و برای مردم تبیین کنید. این کارها لازم است تا مردم به صورت کاملا گسترده در سطح شهر مطلع شوند. شاید افرادی که در این مناطق رفت‌وآمد و سکونت دارند از عمق و سطح خدمت مطلع شوند اما حتما همه مردم شهر مشهد از این مسائل مطلع نشدند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اطلاع‌رسانی و متوجه کردن مردم نسبت به خدمات صورت گرفته، وظیفه ما است. اعلام آمادگی می‌کنیم هر کاری برای خدمت‌رسانی در شهر مشهد از ما بربیاید، کمک کنیم. با وجود محدودیت منابع هیچ وقت چراغ خدمت‌رسانی در این شهر خاموش و کم‌فروغ نشده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->