باند ضرب و فروش سکه‌های تقلبی طلا متلاشی شد پیش بینی پاییزی خشک برای ایران دزدها در کمین گل‌ها| انتقاد شهروندان از سرقت گّل از قبور و سکوت مسئولان! برخورد ۲ موتورسیکلت در خواف با یک فوتی و ۲ مصدوم حریق منزل مسکونی و نجات جان پرندگان زینتی (۱۹ مرداد ۱۴۰۳) حریق چاپخانه مصنوعات پلاستیکی (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) مبلغ اقساط وام ضروری بازنشستگان کشوری اعلام شد اعلام نتایج نهایی شرکت کنندگان در آزمون‌های پایه دهم از فساد مالی یقه‌سفیدها تا جرائم سازمان‌یافته مافیایی در جامعه متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به همان ۳ میلیون تومان ختم شد؟ جزییات درگیری در زندان اوین اعلام شد (۱۹ مرداد ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (جمعه، ۱۹ مرداد ۱۴۰۳) | کاهش سه‌درجه‌ای دما ادامه تلاش‌ها برای پیدا کردن کودک دو ساله الیگودرزی استاندار خراسان رضوی: هیچ خبرنگاری نباید از مزایای مشاغل سخت و زیان‌آوری این شغل بی‌بهره بماند تاثیر توده‌های عضلانی قوی‌ بر خطر ابتلا به آرتروز جان باختن یک نفر در حادثه سقوط هواپیمای آموزشی در نظرآباد (۱۹ مرداد ۱۴۰۳) مساعدت ویژه پلیس با زائران اربعین | خودروها به‌دلیل خلافی بالا توقیف نمی‌شوند حریق یک مغازه لوازم خانگی در شهرک حر مشهد+جزییات مصرف این ادویه طلایی را از دست ندهید جابه‌جایی روزانه یک اتوبوس از زائران اربعین از مشهد به نجف زلزله ۴ ریشتری، بنک در جنوب بوشهر را لرزاند (۱۹ مرداد ۱۴۰۳) جریمه توقف در جهت مخالف حرکت وسایل نقلیه چقدر است؟
سرخط خبرها

مبلغ اقساط وام ضروری بازنشستگان کشوری اعلام شد

  • کد خبر: ۲۴۴۰۷۴
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۷
مبلغ اقساط وام ضروری بازنشستگان کشوری اعلام شد
با افزایش مدت زمان پرداخت اقساط وام ۳۰میلیون تومانی، مبلغ اقساط وام ضروری بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری هر ماه ۵۵۰هزار تومان شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، براساس تفاهمنامه صندوق بازنشستگی با یکی از بانک‌های عامل، تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی ضروری بازنشستگان کشوری برای بازنشستگان این صندوق درنظر گرفته شده است.

برهمین اساس ۹ مردادماه امسال برای ۵۲ هزار نفر از بازنشستگان و وظیفه‌بگیران واجد شرایط این رقم واریز شد.

وام ضروری بازنشستگان کشوری همراه با سایر تسهیلات مالی از جمله وام ازدواج فرزندان و وام حمپاد، یکی از خدمات رفاهی و تسهیلات مالی صندوق بازنشستگی کشوری است که برای کمک به بهبود معیشت بازنشستگان به صورت ماهانه پرداخت می‌شود. این تسهیلات به مبلغ ۳۰ میلیون تومان با کارمزد سالانه ۴ درصد پرداخت شده است.

با افزایش مدت زمان پرداخت اقساط وام ۳۰ میلیون تومانی، مبلغ قسط وام ضروری بازنشستگان کشوری هر ماه ۵۵۰ هزار تومان است.

براساس این گزارش در ۴ ماهه نخست سال جاری ۴ همت تسهیلات به بازنشستگان کشوری پرداخت شده است و برای امسال ۱۸ همت جهت پرداخت وام ضروری اختصاص داده شده است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->