پخش زنده بازی علی داوودی در وزنه برداری المپیک پاریس (۲۰ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی آرین سلیمی در تکواندو المپیک پاریس (۲۰ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی‌های کشتی‌گیران ایران در المپیک پاریس (شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳) + بازی‌های آذرپیرا، عموزاد و زارع تفتیان: جنگ من و رقبایم نابرابر بود جریمه ۵ میلیاردی در انتظار استقلال فرش‌آرا، قعرنشین جدید فوتسال ایران کاکوتا به هواداران استقلال: بزن بریم! منع قانونی هبه و اجاره تیم‌های تهرانی با دستور میرشاد ماجدی رکورد هادی ساعی دست نیافتنی ماند توجه تلویزیون به کشتی حسن یزدانی احتمال حضور ارونوف مقابل ذوب آهن تعجب گاریدو از میزبانی تیمش در اراک دلال ها بلای جان پرسپولیس سورپرایز تاج: پرسپولیس و ذوب آهن با Var رئیس جمهور: حسن یزدانی «تا پای جان برای ایران» را معنا کرد نتیجه و ویدیو بازی فینال مهران برخورداری و حریف تونسی در تکواندوی المپیک| حیف، حیف، حیف حال پدر حسن یزدانی بد شد| تبعات یک شکست نتیجه و ویدیو کشتی حسن یزدانی در فینال المپیک پاریس| یک کتف برای طلا کم بود نتیجه و ویدیو کشتی امیرحسین زارع و طاها آکول در المپیک| یک فینالیست دیگر برای ما از پیاده‌روی قهرمان کنار ایفل تا چشم‌ها به حسن یزدانی
سرخط خبرها

کاکوتا به هواداران استقلال: بزن بریم!

  • کد خبر: ۲۴۴۱۸۴
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰
کاکوتا به هواداران استقلال: بزن بریم!
کاکوتا، بازیکن فرانسوی تازه به خدمت گرفته شده توسط باشگاه استقلال در بدو ورود به ایران پیام جالبی را برای هواداران این باشگاه ارسال کرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، گائل کاکوتا، بازیکن فرانسوی، اما کنگویی الاصل باشگاه استقلال که سوابق بسیاری در تیم‌های اروپایی دارد و یکی از بازیکنان سابق تیم فوتبال چلسی بود، بامداد امروز وارد ایران شد.

این بازیکن قرار است بعد از گذراندن تست‌های پزشکی در ایفمارک به تمرین استقلال ملحق شود.


کاکوتا محصول آکادمی لانس و چلسی است و در رده بزرگسالان، در تیم‌های مختلفی از جمله چلسی، فولام، بولتون، لاتزیو، رایو وایکانو، سویا، دیپورتیوو لاکرونیا، لانس، آمیان و ... به میدان رفته است.

حضور این بازیکن استقلال را به شدت تقویت خواهد کرد و شاید با توجه به اینکه کاکوتا خود نیز اعلام کرده استقلال آخرین باشگاهی خواهد بود که برایش بازی خواهد کرد، از انگیزه‌های خاصی برای درخشش در این باشگاه برخوردار باشد.

کاکوتا حین ورود به ایران و درحالی که دسته گل آبی به دست داشت به هواداران استقلال اعلام کرد که خوشحالم به جمع شما پیوستم. او در پیام متفاوتی نیز به هواداران استقلال اعلام کرد: بزنید برویم!

این جمله شاید به معنای حضوری پر قدرت در رقابت‌های فصل آتی باشد که باشگاه استقلال اهداف بزرگی در سر دارد و به دنبال کسب قهرمانی است.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->