نتیجه و ویدیو تکواندوی آرین سلیمی در فینال المپیک پاریس| نابغه طلایی! ویدیو تاج بی اخلاقی پتریاشویلی در برابر زارع در فینال المپیک نتیجه و ویدیو کشتی امیرحسین زارع در فینال کشتی المپیک پاریس| چه حسرتی.. تاریخ و ساعت کشتی رحمان عموزاد در فینال المپیک پاریس ۲۰۲۴+ معرفی حریف نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رحمان عموزاد در نیمه نهایی المپیک| تو شیر مازندرانی آقا رحمان! ویدیو شادی رونالدویی آرین سلیمی در المپیک پاریس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچسترسیتی و منچستریونایتد| برد بزرگ پپ در گام نخست نتیجه و ویدیو بازی آرین سلیمی در نیمه نهایی المپیک پاریس| چه می‌کنه این تکواندو! ایران در آستانه دریافت مجوز دائمی VAR از فیفا ابهام ادامه دار در واگذاری سهام پرسپولیس به بانک‌ها ایران-قرقیزستان در فولاد شهر اصفهان نتیجه و ویدئو بازی آرین سلیمی برابر رقیب مکزیکی در یک چهارم نهایی تکواندو المپیک (۲۰ مرداد ۱۴۰۳) | غول‌کشی محشر آرین سلیمی پایان کار عبدی و پرسپولیس قهرمانی والیبالیست‌های فرانسه در خانه نتیجه و ویدیو بازی رحمان عموزاد مقابل حریف آلبانیایی در المپیک | خیز رحمان برای طلا بازگشت اورونوف به تمرینات پرسپولیس نتیجه و ویدیو بازی امیرعلی آذرپیرا با حریف بحرینی در المپیک | غافلگیری در گام اول پاداش المپیکی بارسا به لوپز استرلینگ، گزینه جذاب یوونتوس نتیجه و ویدیو بازی رحمان عموزاد مقابل حریف آمریکایی المپیک | شروع قدرتمندانه رحمان بی رحم
سرخط خبرها

خرید‌هایی که اتلتیکومادرید را کهکشانی کردند

  • کد خبر: ۲۴۴۲۶۶
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۲
خرید‌هایی که اتلتیکومادرید را کهکشانی کردند
اتلتیکومادرید پس از شروع آرامی که در بازار نقل و انتقالات داشت، ناگهان دنیای فوتبال را با چند خرید بزرگ شگفت‌زده کرد تا حالا بسیاری از کارشناسان برای فصل آینده این تیم را دوباره یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لالیگا به شمار بیاورند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ دیگو سیمئونه که کارش را با دو خرید کم‌حاشیه، یعنی رابین لو نورماند و الکساند سورلوث از رئال سوسیداد و ویارئال آغاز کرد، در ادامه کانر گالاگر، ملی‌پوش انگلیسی چلسی و همچنین خوالین آلوارز، ستاره آرژانتینی منچسترسیتی را هم به ترکیب شاگردانش اضافه کرد تا هواداران این تیم انتظار یکی از هیجان‌انگزترین نسخه‌های باشگاه محبوبشان برای فصل پیش رو را داشته باشند. اتلتیکو در کنار خرید‌های خوب و جوان بازیکنان مسن زیادی را هم از لیست تیمش خارج کرد تا سیمئونه ترکیب پرانرژی‌تری در اختیار داشته باشد. علاوه بر ساویچ و هرموسو که به عنوان مدافعان مرکزی از اتلتیکو جدا شدند، سائول نیگس، ژائو فلیکس، ممفیس دپای و آلوارو موراتا دیگر خروجی‌های سفید و قرمز‌های شهر مادرید بودند تا از لحاظ حقوق و دستمزد شرایط باشگاه برای خرید‌های جدید مساعد باشد.

خون تازه در رگ‌های اتلتیکوی پیر

دیگو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی این تیم در فصل نقل و انتقالات به خوبی ستون فقرات تیم را بازسازی کرد و خون تازه‌ای به رگ‌های اتلتیکوی مسن‌اش تزریق کرد. آنها در خط دفاعی با ساویچ و هرموسو که عملکرد قابل قبولی نداشتند، خداحافظی کردند و بجای این دو نفر رابین لونورماند مدافع جوان سوسیه‌داد را جذب کردند تا حالا روخی بلانکو هم مدافع مدرن و بازی‌ساز داشته باشد. دیگو سیمئونه برای تقویت خط حمله‌اش سراغ جنگنده‌ترین هافبک تیم ملی انگلیس رفت؛ کانر گلگر. او با توجه به سبک بازی فیزیکی‌اش مناسب بازی در اتلتیکو ست. باتوجه به مبلغ انتقال یعنی حدود ۴۰ میلیون یورو، او خرید عالی برای مدیران باشگاه مادریدی به شمار می‌آید.

سرمربی آرژانتینی خط حمله تیمش را هم نونوار کرده است. خولیان آلوارز و الکساندر سورلوث خط آتش اتلتیکومادرید را در فصل جدید تشکیل می‌دهند؛ ۲ مهاجمی که در فصل گذشته عملکرد درخشانی داشتند. سورلوث فصل گذشته عضو ویارئال بود و توانست ۲۳ گل و ۷ پاس گل به ثمر برساند و پس از آرتم دووبیک دومین گلزن برتر لالیگا شد. او فصل گذشته مقابل رقیب سنتی تیم حال حاضرش یعنی رئال مادرید شب به‌یاد ماندنی ثبت کرده و ۴ گل به ثمر رسانده بود. خولین آلوارز هم از نیمکت نشینی در تیم پپ گواردیولا خسته شد و قطعا انگیزه‌های فراوانی برای ثابت کردن خودش در لالیگا دارد تا نشان دهد فقط یک ذخیره طلایی نیست و می‌تواند مهره تاثیرگذارهر تیم بزرگی باشد.

چالش‌هایی در مسیر قهرمانی لالیگا

با وجود تمام هیجاناتی که درباره خرید‌های تازه اتلتیکومادرید ایجاد شده است، خط دفاعی همچنان می‌تواند پاشنه آشیل آنها باشد. رابین لونورماند با اثبات کلاس خود در یورو، باید یک بازیکن فوق العاده باشد، اما این ملی پوش اسپانیایی برای حل تمام مشکلات دفاعی اتلتیکو مادرید باید عملکردی خیره‌کننده از خود نشان دهد. آنها همچنین پس از خلاص شدن از شر چهار مدافع در ماه گذشته نیاز به جذب یکی دو مهره دفاعی دیگر دارند، بنابراین هواداران امیدوارند که خرید‌های بیشتری قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات از راه برسد.

همچنین پس از چند خرید بزرگ، انتظار هواداران از تیمشان بسیار بالا رفته است و صحبت‌های فراوانی درباره تلاش تیمشان برای پشت سر گذاشتن رئال و بارسا در مسیر قهرمانی فصل پیش روی لالیگا به گوش می‌رسد؛ موضوعی که می‌تواند فشار روی اتلتیکومادرید را بالا برده و به آنها ضربه بزند. با این حال، رفتن از رتبه چهارم به اول تنها با چند خرید دشوار خواهد بود.

رئال هنوز هم بالاتر از رقیب همشهری خود به نظر می‌رسد، زیرا کیلیان امباپه و اندریک را به تیمی اضافه کرده است که نه تنها فصل گذشته لالیگا، بلکه قهرمان لیگ قهرمانان اروپا را نیز با قهرمانی به پایان رساند. آنها تیمی هستند که هم در اسپانیا و هم در اروپا شکست ناپذیر به نظر می‌رسند. با این حال، اتلتیکو قطعا در حال تبدیل شدن به تیمی تماشایی است، تیمی که حداقل برای عبور از بارسلونا در فصل پیش رو انگیزه فراوانی دارد و می‌خواهد دوباره در کورس قهرمانی اسپانیا خودی نشان بدهد.

رسیدن دوباره اتلتیکو به قهرمانی در لالیگا ممکن است کمی بیشتر از انتظار طرفداران طول بکشد، اما یک پروژه جدی در متروپولیتانو آغاز شده که می‌تواند دوباره آنها را به روز‌های خوبشان برگرداند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->