حزب الله در هفت عملیات مواضع صهیونیست‌ها را در هم کوبید (۲۰ مرداد ۱۴۰۳) جنگنده‌های اسرائیلی دیوار صوتی را بر فراز بیروت شکستند حمله اوکراین به یک سکوی گازی روسیه در دریای سیاه هریس در ایالت‌های کلیدی آمریکا پیشتاز شد بولتون: ترامپ دست راست و چپش را تشخیص نمی‌دهد ظهوریان: ۳ بانک موظف به تامین هزار میلیارد بودجه برای پروژه آزادراه مشهد- چناران شده‌اند محمد شریعتمداری رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور شد؟ ۱۹ وزیر پیشنهادی پزشکیان برای کابینه چهاردهم چه کسانی هستند؟ حمله پهپادی به آوارگان روهینگیا حین عبور به بنگلادش ده‌ها کشته برجای گذاشت (۲۰ مرداد ۱۴۰۳) اعتراض شدید سازمان ملل به نسل کشی فلسطینیان در غزه حمله ارتش سوریه به مقر تروریست‌ها (۲۰ مرداد ۱۴۰۳) زهرا بهروز آذر به عنوان معاون زنان و خانواده رئیس جمهوری منصوب شد + سوابق فرزانه صادق مالواجرد کیست؟ + سوابق حسین افشین، معاون علمی رئیس جمهور کیست؟ + سوابق سعید اوحدی، رئیس جدید بنیاد شهید کیست؟ + سوابق معاون علمی رئیس جمهوری منصوب شد شورای نگهبان طرح «اصلاح قانون نظام صنفی کشور» را تأیید کرد رئیس سازمان انرژی اتمی دولت چهاردهم منصوب شد | ابقای «محمد اسلامی» کاملا هریس: زمان آتش‌بس در غزه فرا رسیده است اجرای قانون برنامه هفتم توسعه؛ رویکرد اصلی دولت چهاردهم
سرخط خبرها

فرزانه صادق مالواجرد کیست؟ + سوابق

  • کد خبر: ۲۴۴۳۱۱
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰
فرزانه صادق مالواجرد کیست؟ + سوابق
در فاصله یک روز مانده به تحویل رسمی لیست وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم به مجلس بر اساس شنیده‌ها نام فرزانه صادق مالواجرد برای وزارت مسکن و شهرسازی مطرح شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، فرزانه صادق متولد ۱۳۵۵ و فارغ تحصیل رشته شهرسازی در مقطع کارشناسی ارشد است و در ۲۷ دی ماه ۱۳۹۷ توسط محمد اسلامی وزیر اسبق به عنوان معاون شهرسازی و معماری منصوب شد و تا مرداد سال ۱۴۰۲ در این جایگاه فعالیت کرد.

فرزانه صادق مالواجرد دارای سوابق مختلفی در حوزه معماری و شهرسازی است. برخی از مهم‌ترین سوابق و فعالیت‌های وی عبارتند از:

دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران: او در این سمت مسئولیت‌های کلیدی در تعیین سیاست‌ها و نظارت بر توسعه شهری و معماری کشور داشته است. این شورا یکی از مهم‌ترین نهاد‌های تصمیم‌گیری در حوزه شهرسازی در ایران است.

معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی: فرزانه صادق مالواجرد در این سمت نیز نقش مؤثری در تدوین و اجرای سیاست‌های کلان شهری و معماری کشور ایفا کرده است. این سمت او را در جایگاه یکی از مهم‌ترین مقامات اجرایی در حوزه شهرسازی کشور قرار داده است.

استاد دانشگاه و محقق: او به عنوان استاد دانشگاه در رشته‌های مرتبط با معماری و شهرسازی به تدریس و پژوهش پرداخته است. فعالیت‌های آکادمیک او شامل انتشار مقالات علمی و شرکت در کنفرانس‌های مختلف می‌شود.

مشارکت در پروژه‌های مهم شهری: فرزانه صادق مالواجرد در تدوین و اجرای پروژه‌های مهم شهری و معماری در ایران نقش داشته است. این پروژه‌ها معمولاً شامل برنامه‌ریزی شهری، طراحی معماری، و نظارت بر توسعه فضا‌های شهری می‌شود.

عضویت در نهاد‌های حرفه‌ای: او عضو چندین نهاد و انجمن حرفه‌ای مرتبط با معماری و شهرسازی است که در این نهاد‌ها به تبادل تجربیات و دانش با دیگر متخصصان پرداخته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->