انفجاری مهیب در محله شیعه‌نشین دشت برچی در غرب کابل + فیلم بازداشت برخی مقامات مدیریت شهری و روستایی در بندرگناوه و رباط کریم وزیر کشور: کنترل آسیب‌های اجتماعی با ایجاد زیرساخت مناسب و بهره گیری از نیرو‌های مردمی محقق می‌شود معرفی کامل تمام وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم + اینفوگرافی و عکس عباس علی‌آبادی، وزیر پیشنهادی نیرو کیست؟ + بیوگرافی و سوابق روند بررسی صلاحیت وزرا در مجلس تا چه زمانی طول خواهد کشید؟ محسن پاک نژاد، وزیر پیشنهادی نفت کیست؟ + سوابق و بیوگرافی محمد اتابک، وزیر پیشنهادی صمت کیست؟+ بیوگرافی و سوابق امین حسین رحیمی وزیر پیشنهادی دادگستری کیست؟ بیوگرافی و سوابق غلامرضا نوری، وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی کیست؟ + بیوگرافی و سوابق احمد میدری، وزیر پیشنهادی کار کیست؟ + بیوگرافی و سوابق محمدرضا ظفرقندی وزیر پیشنهادی وزارت بهداشت کیست؟ + بیوگرافی و سوابق عباس عراقچی، وزیر پیشنهادی وزارت امور خارجه کیست؟ + بیوگرافی و سوابق عبدالناصر همتی، وزیر پیشنهادی اقتصاد کیست؟ + بیوگرافی و سوابق سردار سرتیپ پاسدار اسکندر مومنی وزیر پیشنهادی کشور کیست؟ + بیوگرافی و سوابق سیداسماعیل خطیب، وزیر پیشنهادی وزارت اطلاعات کیست + بیوگرافی و سوابق سید ستار هاشمی، وزیر پیشنهادی ارتباطات؛ کیست؟ + بیوگرافی و سوابق امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، وزیر پیشنهادی دفاع کیست؟ + بیوگرافی و سوابق «ابوالفضل کیانی» به عنوان رئیس‌دفتر معاون‌اول رئیس‌جمهور منصوب شد + سوابق و بیوگرافی بیماری سل در بین مردم سیستان در پی طوفان‌های گردوخاک شیوع پیدا کرد یونیسف: خشونت علیه کودکان در غزه باید متوقف شود
سرخط خبرها

غلامرضا نوری، وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی کیست؟ + بیوگرافی و سوابق

  • کد خبر: ۲۴۴۴۸۶
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷
غلامرضا نوری، وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی کیست؟ + بیوگرافی و سوابق
غلامرضا نوری قزلجه چهره‌ای است که از جانب مسعود پزشکیان به عنوان گزینه اصلی وزارت جهاد کشاورزی به مجلس شورای اسلامی معرفی شده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ غلامرضا نوری‌قزلجه چهره‌ای است که امروز (یکشنبه، ۲۱ مرداد ۱۴۰۳) از جانب مسعود پزشکیان به عنوان گزینه اصلی وزارت جهاد کشاورزی به مجلس شورای اسلامی معرفی شده است.

نوری متولد سال ۱۳۴۹ از بستان آباد است که نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی و رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه بستان‌آباد در استان آذربایجان شرقی است.

نوری قزلجه به دلیل رویکرد معتدل و اصلاح‌طلبانه‌اش در بین همکاران و مردم منطقه خود محبوبیت دارد و به طور فعال در مسائل مرتبط با توسعه منطقه‌ای و حقوق اقشار مختلف جامعه نقش ایفا می‌کند.

مهم‌ترین سوابق و فعالیت‌های نوری قزلجه:

نماینده مجلس شورای اسلامی: نوری قزلجه در دوره‌های یازدهم و دوازدهم مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده مردم بستان‌آباد در استان آذربایجان شرقی فعالیت داشته است. او در این دوره‌ها به عنوان نماینده اصلاح‌طلب شناخته شده و در کمیسیون‌های مختلفی از جمله کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس فعالیت کرده است.

معاونت پارلمانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات: قبل از انتخاب به عنوان نماینده مجلس، نوری قزلجه به عنوان معاونت پارلمانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خدمت کرده است. در این نقش، او در هماهنگی بین مجلس و دولت و در پیگیری مسائل مرتبط با حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات نقش داشته است.

استاندار آذربایجان غربی (مشاور استاندار): وی همچنین به عنوان مشاور استاندار آذربایجان غربی خدمت کرده و در زمینه‌های مختلف اجرایی و توسعه‌ای در این استان فعالیت داشته است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی: نوری قزلجه در این سمت نیز به توسعه اقتصادی استان آذربایجان شرقی کمک کرده و در بهبود وضعیت اقتصادی منطقه نقش‌آفرینی کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->