نخست وزیر انگلیس درباره تحولات خاورمیانه با پزشکیان گفت‌وگو کرد القسام: یک اسیر صهیونیست در غزه بر اثر اصابت گلوله نگهبانان کشته شد بیانیه مشترک ۵ کشور غربی در حمایت از رژیم صهیونیستی اوکراین: هزار کیلومتر از «کورسک» در روسیه را تصرف کردیم! بمباران شهرک‌های جبل بلاط و مروحین لبنان توسط اسرائیل سخنگوی ارتش اسرائیل: تهدید دشمنان را جدی می‌گیریم اعتراف یک رسانه انگلیسی به شکست غرب در متوقف‌کردن جنایات جنگی اسرائیل رئیس شورای عالی سیاسی یمن فرمان تغییر دولت این کشور را صادر کرد (۲۲ مرداد ۱۴۰۳) ارتش رژیم صهیونیستی دستور آماده‌باش حداکثری داد (۲۲ مرداد ۱۴۰۳) صحبتهای کمتر شنیده شده پسر هنیه درباره پدر شهیدش هشدار رسانه عبری به نتانیاهو | باید توافق را امضا کنی کاخ سفید: ممکن است حمله ایران به اسرائیل بزرگ باشد تلاش امپراتوری رسانه‌های استعماری برای خاموش کردن اربعین رایزنی «بایدن» با سران فرانسه، آلمان، ایتالیا و انگلیس درباره غرب آسیا وزیر اطلاعات: از زمان شهادت شهید رئیسی تا شب تاسوعا ۳۰ بمب آمادۀ انفجار کشف کردیم دو صهیونیست در انفجار نارنجک در کرانه باختری زخمی شدند (۲۲ مرداد ۱۴۰۳) هشدار یک مقام نظامی اسراییلی درباره جنگ داخلی در فلسطین اشغالی نتانیاهو و گالانت دوباره به جان هم افتادند وحشت صهیونیست‌ها از ورود یگان رضوان حزب‌الله به شمال فسطین پزشکیان: خواهان توسعه روابط با کشور‌های اروپایی برپایه دوستی و احترام متقابل هستیم یونان در محاصره آتش| شهرها و بیمارستان‌ها تخلیه شدند
سرخط خبرها

آمریکا و انگلیس در حمله‌ای تازه یمن را هدف قرار دادند

  • کد خبر: ۲۴۴۶۳۶
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۲
آمریکا و انگلیس در حمله‌ای تازه یمن را هدف قرار دادند
منابع از حمله جدید آمریکا و انگلیس به استان الحدیده یمن خبر دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، خبرنگار المیادین اعلام کرد جنگنده‌های آمریکا و انگلیس حمله‌ای هوایی را به جزیره «کمران» متعلق به استان الحدیده انجام دادند.

حملات آمریکا و انگلیس به یمن در واکنش به عملیات‌های ارتش یمن علیه کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی در دریای سرخ، عرب و مدیترانه انجام می‌شود.

ارتش یمن از نوامبر ده‌ها حمله موشکی و پهپادی به کشتی‌های تجاری مرتبط با رژیم صهیونیستی در دریای سرخ و دریای عرب انجام داده است. ارتش یمن در حمایت از فلسطینی‌ها در نوار غزه این عملیات را انجام می‌دهد.

در مقابل واشنگتن ائتلاف دریایی بین‌المللی را به ادعای حمایت از کشتی‌رانی در دریای سرخ و دریای عرب ایجاد کرد، اما طبق گزارش رسانه‌ها، این ائتلاف عملا در مقابل حملات موشکی انصارالله یمن شکست خورده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->