تردد بیش از ۲۳ هزار زائر اربعین از پایانه مرزی تمرچین (۲۲ مرداد ۱۴۰۳) نایب قهرمانی تیم رباتیک دانش آموزی ایران در جهان گیر کردن در آسانسور و حریق ساختمان همچنان در صدر حوادث داغ مشهد ۲ میلیون نفر در سامانه سماح ثبت نام کردند (۲۲ مرداد ۱۴۰۳) دستگیری ۵ شرور معروف در شهرک سیدی مشهد اصلاح بخشنامه اجبار معلمان به ادامه خدمت بعد از ۳۰ سال کار معاون جدید اجتماعی دادگستری خراسان رضوی در جمع تشکل‌های مردمی حاضر شد ثبت ۴۶ هزار نفر اسکان تابستانی در مدارس خراسان رضوی سفر اربعین با گذرنامه‌هایی که کمتر از ۶ ماه اعتبار دارند، مجاز شد دستگیری دختر پسرنما در مشهد کودکان مبتلا به سرطان در خراسان‌رضوی تا هجده‌سالگی حمایت می‌شوند + فیلم ۶۰ مرکز غیرمجاز پزشکی در مشهد پلمب شدند (۲۲ مرداد ۱۴۰۳) افزایش ۵۰ درصدی آتش‌سوزی‌های طبیعت از ابتدای امسال نسبت‌به تمام سال گذشته اعزام کارشناسان و ناظران بهداشتی مشهد به مراسم ویژه اربعین حسینی نشانه‌ها و عوارض خطرناک کم‌آبی بدن چیست؟ | زنان و مردان روزانه چقدر باید آب بنوشند؟ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (دوشنبه، ۲۲ مرداد ۱۴۰۳) | آغاز روند کاهش دما از جمعه لغو اعتبار گذرنامه حداقل ۶ ماه ویژه سفر به اربعین برای تسهیل سفر عراق دستگیری ۱۰ متهم درگیری مسلحانه در مشهد + عکس سخنگوی وزارت آموزش‌وپرورش: تعداد ردیف‌های استخدامی این وزارت‌خانه عدد خوبی بوده است | رتبه‌بندی معلمان؛ اتفاقی مبارک در آموزش‌وپرورش چه عواملی باعث صافی کف پای کودک می‌شود؟ افراد با علائم بیماری‌های عفونی و ویروسی بهتر است که به سفر اربعین نروند
سرخط خبرها

اعزام کارشناسان و ناظران بهداشتی مشهد به مراسم ویژه اربعین حسینی

  • کد خبر: ۲۴۴۶۸۹
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲
اعزام کارشناسان و ناظران بهداشتی مشهد به مراسم ویژه اربعین حسینی
مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد از اعزام کارشناسان و ناظران بهداشتی به عراق جهت حضور در مأموریت ویژه اربعین خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر فرشید وفا اظهار کرد: برابر مکاتبه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با دانشگاه علوم پزشکی مشهد برنامه‌ریزی لازم جهت اعزام خادم بهداشتی این دانشگاه به کشور عراق جهت اجرای مأموریت ویژه اربعین صورت پذیرفت.

وی تصریح کرد: در این مأموریت نمایندگانی از تمامی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور حاضر هستند که یک نفر از آنها از خادمان بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی است.

مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خصوص زمان حضور خادم بهداشتی این دانشگاه در مأموریت ویژه اربعین حسینی، گفت: کارشناس حوزه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد طبق هماهنگی صورت گرفته با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا قبل از ۲۴ مرداد به عراق اعزام می‌شود و تا روز اربعین حسینی در این کشور خواهد بود تا که خدمتگزار زائران پیاده حسینی باشد.

دکتر وفا اضافه کرد: این نیروی بهداشت محیط امروز عازم تهران می‌شد تا به همراه دیگر نیرو‌های این حوزه و در قالب کاروان خادمان بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عراق اعزام شود.

وی بیان کرد: در ایام اربعین برنامه نظارت‌های بهداشتی در تمامی شهر‌های حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی داریم و پس از آن نیز آماده اجرای مأموریت ویژه دهه پایانی ماه صفر و روز‌های منتهی به شهادت امام رضا (ع) خواهیم شد و در این برنامه نیز در نظر داریم تا که از ظرفیت نیرو‌های موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی به عنوان افسران بهداشتی استفاده نماییم.

مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: اولویت نخست این برنامه موکب‌های پذیرایی و محل‌های اسکان هستند و طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته آموزش‌های لازم را برای این افراد خواهیم داشت تا که در زمان ارائه خدمت به زائران پیاده رضوی از اطلاعات لازم و کافی در خصوص مسائل و موضوعات و نظارت‌های مرتبط با این حوزه برخوردار باشند و بتوانند به مانند یک نیروی و بازوی قوی و همانند بازرسان و ناظران بهداشتی حوزه سلامت محیط در کنار ما و در خدمت مردم باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->