الزام شرکت‌های هواپیمایی به فروش بلیت پرواز‌های اربعین طی امروز و فردا (۲۲ مرداد ۱۴۰۳) حریق یک منزل مسکونی در خیابان شهید معقول مشهد (۲۲ مرداد ۱۴۰۳) تردد بیش از ۲۳ هزار زائر اربعین از پایانه مرزی تمرچین (۲۲ مرداد ۱۴۰۳) نایب قهرمانی تیم رباتیک دانش آموزی ایران در جهان گیر کردن در آسانسور و حریق ساختمان همچنان در صدر حوادث داغ مشهد ۲ میلیون نفر در سامانه سماح ثبت نام کردند (۲۲ مرداد ۱۴۰۳) دستگیری ۵ شرور معروف در شهرک سیدی مشهد اصلاح بخشنامه اجبار معلمان به ادامه خدمت بعد از ۳۰ سال کار معاون جدید اجتماعی دادگستری خراسان رضوی در جمع تشکل‌های مردمی حاضر شد ثبت ۴۶ هزار نفر اسکان تابستانی در مدارس خراسان رضوی سفر اربعین با گذرنامه‌هایی که کمتر از ۶ ماه اعتبار دارند، مجاز شد دستگیری دختر پسرنما در مشهد کودکان مبتلا به سرطان در خراسان‌رضوی تا هجده‌سالگی حمایت می‌شوند + فیلم ۶۰ مرکز غیرمجاز پزشکی در مشهد پلمب شدند (۲۲ مرداد ۱۴۰۳) افزایش ۵۰ درصدی آتش‌سوزی‌های طبیعت از ابتدای امسال نسبت‌به تمام سال گذشته اعزام کارشناسان و ناظران بهداشتی مشهد به مراسم ویژه اربعین حسینی نشانه‌ها و عوارض خطرناک کم‌آبی بدن چیست؟ | زنان و مردان روزانه چقدر باید آب بنوشند؟ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (دوشنبه، ۲۲ مرداد ۱۴۰۳) | آغاز روند کاهش دما از جمعه لغو اعتبار گذرنامه حداقل ۶ ماه ویژه سفر به اربعین برای تسهیل سفر عراق دستگیری ۱۰ متهم درگیری مسلحانه در مشهد + عکس سخنگوی وزارت آموزش‌وپرورش: تعداد ردیف‌های استخدامی این وزارت‌خانه عدد خوبی بوده است | رتبه‌بندی معلمان؛ اتفاقی مبارک در آموزش‌وپرورش
سرخط خبرها

ثبت ۴۶ هزار نفر اسکان تابستانی در مدارس خراسان رضوی

  • کد خبر: ۲۴۴۷۲۹
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۴
ثبت ۴۶ هزار نفر اسکان تابستانی در مدارس خراسان رضوی
دبیر ستاد مرکزی اسکان آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ۴۶ هزار نفر اسکان تابستانی در مدارس آماده‌سازی شده استان از ابتدای تابستان تا کنون ثبت شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، علی دلدار اظهار داشت: این تعداد اسکان در قالب حضور ۱۱ هزار و ۳۵ خانوار در ایام تابستان جاری در مدارس میزبان محقق شده است.

وی ادامه داد: پایگاه‌های اسکان تابستانی فرهنگیان از ۲۶ خرداد ماه امسال آغاز به کار کرد و پنج پایگاه پذیرش اسکان در شهر مشهد و ۳۴ پایگاه دیگر در سطح شهرستان‌ها فعال است.

دبیر ستاد مرکزی اسکان آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت:حدود ۲۵۰ مدرسه با توجه به نیاز در شهر مشهد و ۶۸ مدرسه در شهرستان‌های استان آماده سازی شده و پذیرای زائران و مسافران هستند.

دلدار افزود:با توجه به نزدیکی به ایام اربعین حسینی و نیز دهه پایان صفر، بیشترین ظرفیت‌ها در مدارس به پذیرایی از زائران و هیات‌های مذهبی اختصاص می‌یابد.

وی اضافه کرد: ظرفیت اسکان در مدارس مشهد ۲۰ هزار نفر و در سایر شهرستان‌های خراسان رضوی هفت هزار نفر است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->