باز هم رکورد گرم‌ترین روز ثبت‌شده در تاریخ شکسته شد افزایش ۲۳ درصدی مصرف آب در پی گرمای کم‌سابقه مشهد (۴ مرداد ۱۴۰۳) غلظت خون را جدی بگیرید پلیس مبارزه با مواد مخدر ۳۳ کیلوگرم موادمخدر و روانگردان را در پایتخت کشف کرد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳) | دمای مناطق گرمسیری استان به ۴۵ درجه می‌رسد با روش‌های مختلف فریز کردن رب گوجه‌فرنگی خانگی آشنا شوید جزایر گرمایی چیست؟ سه‌گانه خون بار سلطان صاحب‌قران | مروری بر حادثه ترور ناصرالدین‌شاه اختصاص ۳هزار کلاس درس به اسکان زائرین در مشهد باشگاه پشت میزنشین‌ها | چند حرکت ورزشی مخصوص کارمندان دانش‌آموزان و دانشجویان برای اعزام به سفر‌های زیارتی مانعی ندارند انفعال نهاد‌های بین المللی در زمینه ساخت مدرسه برای دانش آموزان اتباع در  مشهد سامان‌دهی بیش‌از ۵ هزار و ۶۰۰ شیء فرهنگی در خراسان‌رضوی نمرات فاجعه‌بار آزمون‌های نهایی کشور | تداوم افت نمرات در خراسان‌رضوی اجرای حکم قصاص مردی که مهمان برادرش را به قتل رسانده بود + عکس طلاق به خاطر چالش‌های عجیب اینستاگرامی | همسرم به ناخن‌هایم لاک قرمز زده بود! ۲۵ درصد مردم کشور دچار چاقی و اضافه وزن هستند ۱۶ مورد ابتلای به هاری در خراسان‌رضوی شناسایی شد نتایج آزمون ورودی مدارس سمپاد چه زمانی اعلام می‌شود؟ صرفه‌جویی هتل‌های مشهد در مصرف برق تصمیم‌گیری برای تعطیلی ادارات به استانداران واگذار شد فیلمی از لحظه سقوط بالگرد در مکزیک
سرخط خبرها

اختصاص ۳هزار کلاس درس به اسکان زائرین در مشهد

  • کد خبر: ۲۴۱۰۷۹
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰
اختصاص ۳هزار کلاس درس به اسکان زائرین در مشهد
رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش‌وپرورش خراسان‌رضوی از تجهیز ۳هزار و ۵۹۰ کلاس درس و ۹۰۰ کلاس در گروه‌های مختلف برای اسکان زائرین در مشهد خبر داد.

حسن محمدزاده در گفت‌وگو با شهرآرانیوز با اعلام این خبر، اظهار کرد: با توجه به اینکه آموزش‌وپرورش خراسان‌رضوی مانند سایر استان‌ها از هفته آخر خردادماه، پایگاه‌ها و مدارس را آماده و مهیا می‌کند تا بتواند از مهمانان و زائران علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) پذیرایی کند، ۴۵ پایگاه در آموزش‌وپرورش خراسان‌رضوی پیش‌بینی‌ شده است که ۴۰ پایگاه را در شهرستان‌های استان و ۵ پایگاه را در شهر مشهد تجهیز کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه در مجموع، ۴۵۴ آموزشگاه جهت اسکان زائرین تجهیز شده است، افزود: از ۴۵۶ آموزشگاه ۳۶۴ آموزشگاه در مشهد و ۹۰ آموزشگاه در سایر شهرستان‌ها پیش‌بینی شده است. چهار هزار و ۴۹۰ کلاس درس در خراسان‌رضوی تجهیز شده‌ است که از این تعداد، ۳ هزار و ۵۹۰ کلاس در مشهد و ۹۰۰ کلاس در گروه‌های مختلف الف و ب و اضطراری نیز تجهیز شدند تا به‌همت همکاران در سطح ادارات آموزش‌و‌پرورش، میزبانی شایسته از زائران آقا علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) را در تابستان، ایام محرم و دهه آخر صفر داشته باشیم.

رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره‌کل آموزش‌وپرورش خراسان‌رضوی با اعلام اینکه آموزش‌وپرورش خراسان‌رضوی از نظر کیفی و کمّی در مجموع بررسی ناظران و ارزیابان کسب مقام اول را در سطح کشور در حوزه اسکان داشته است، ادامه داد: زائران فرهنگی می‌توانند با مراجعه به سایت www.eskan.medu.ir مدرسه و کلاس مدنظر خود را انتخاب کنند.

محمدزاده با ابراز اینکه تمام تلاش خود را برای اسکان فرهنگیان و میزبانی از زائران امام‌رضا (ع) به کار می‌گیریم، عنوان کرد: در حال حاضر از تمام ظرفیت‌های رفاهی آموزش‌وپرورش استان استفاده کرده‌ایم و تمامی افراد بسیج شده‌اند تا بتوانیم با کمترین هزینه، شرایط اسکان را برای فرهنگیان و مهم‌تر از همه، زائران امام‌رضا (ع) فراهم کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->