چرا صبح‌ها نمی‌توانیم به راحتی دل از رختخواب بکنیم؟ مدیر باغ‌وحش وکیل‌آباد مشهد: مرگ تایگون طبیعی است تأکید بر تشدید اقدامات کنترلی درباره پشه آئدس در مناطق مرزی کم‌شنوایی در کودکان را جدی بگیرید یک قلاده «تایگون» در باغ وحش مشهد تلف شد (۲۳ مرداد ۱۴۰۳) پیش‌بینی حضور ۵۰۰ بازرس در اجرای طرح نظارتی ویژه دهه آخر صفر در مشهد تزریق ۳۶ هزار دز واکسن «پنوموکوک» به کودکان در خراسان‌رضوی بیماران تنفسی پیش از حضور در مراسم پیاده‌روی اربعین، با پزشک خود مشورت کنند راه اندازی حمام‌های صحرایی در نجف و کربلا | زائران حسینی در ساعات خنک راهپیمایی کنند جاسازی هروئین در معده ۳ سوداگر مرگ در بردسکن (۲۳ مرداد ۱۴۰۳) وعده جدید به پرستاران؛ تمام مطالبات پرستاران پرداخت می‌شود دستگیری قاتل فراری در مشهد پس از تعقیب‌وگریز هشت‌ساعته + عکس پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (سه‌شنبه، ٢٣ مرداد ١۴٠٣) | بارش‌های رگباری در نواحی شمالی استان تولد گوساله‌ای با ۸ دست و پا در کاشمر (۲۳ مرداد ۱۴۰۳) آخرین گام دولت سیزدهم برای متناسب‌سازی حقوق «حداقلی‌بگیران» تامین‌اجتماعی برداشته شد اسباب بازی را برای کودکتان کمی پایین‌تر از سنش بخرید در روز‌های گرم تابستان از این دمنوش غافل نشوید چالش‌های ازدواج در دوران پیری چیست؟ بیش از ۶ هزار نفر در بیمارستان امام‌رضا(ع) زیر پوشش غربالگری فشارخون و دیابت قرار گرفتند در صورت حیوان گزیدگی بلافاصله به مراکز بهداشت مراجعه کنید
سرخط خبرها

پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (سه‌شنبه، ٢٣ مرداد ١۴٠٣) | بارش‌های رگباری در نواحی شمالی استان

  • کد خبر: ۲۴۴۸۹۳
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰
پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (سه‌شنبه، ٢٣ مرداد ١۴٠٣) | بارش‌های رگباری در نواحی شمالی استان
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: از امروز تا روز‌های ابتدایی هفته آینده، شاهد افزایش ابرناکی به‌ویژه در نواحی شمالی استان خواهیم بود.

آذر رضایی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز، در خصوص وضعیت جوی مشهد و خراسان‌رضوی اظهار کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، از امروز بر شدت و سرعت وزش باد افزوده خواهد شد به‌ویژه در مناطق بادخیز استان، وزش باد گاهی شدید همراه با گردوخاک، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا با احتمال بروز خسارت خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه انتقال ذرات گردوغبار به سایر نواحی مرکزی استان دور از انتظار نیست، ادامه داد: همچنین از امروز تا روز‌های ابتدایی هفته آینده، شاهد افزایش ابرناکی به‌ویژه در نواحی شمالی استان خواهیم بود. همچنین در برخی مناطق استان به‌ویژه شمال‌غرب، بارش‌ها به صورت رگباری همراه با رعدوبرق است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: این سامانه طی روز‌های پنجشنبه تا شنبه هفته آتی تقویت می‌شود و با توجه به رگباری‌بودن بارش‌ها، احتمال آب‌گرفتگی و وقوع رواناب وجود دارد. ضمناً تا روز پنجشنبه، تغییرات دمایی قابل‌ملاحظه‌ای نخواهیم داشت و از روز جمعه، شاهد روند کاهشی دما خواهیم بود. شایان ذکر است در خصوص این سامانه، هشدار سطح زرد صادر شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی ادامه داد: امروز دمای هوای مشهد در گرم‌ترین ساعات به ٣٧ درجه و در خنک‌ترین ساعات به ٢۵ درجه خواهد رسید. طی شبانه‌روز گذشته، سرخس و داورزن با دمای ۴٢ درجه و فریمان با دمای ١٨ درجه به‌ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان‌ بجستان با ۵٨ کیلومتربرساعت گزارش شده و از شهرستان خواف نیز بیشترین گردوغبار گزارش شده است. هم‌اکنون در شهرستان‌های قوچان، گلمکان، کلات نادری، نیشابور، کاشمر، درگز و سبزوار شاهد افزایش ابرناکی هستیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->