پاسخ قاطع ایران برای حضور در گفتگوهای غیرمستقیم آتش‌بس حماس وزارت خارجه ایران ورود هتاکانه صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی را محکوم کرد (۲۳ مرداد ۱۴۰۳) اعتراف یک روزنامه عبری به وحشت‌زدگی اسرائیل از حمله ایران سفارت ایران در لندن بر اجماع قوی برای پاسخ به اسرائیل تاکید کرد آمریکا: در حال ارسال پیام‌هایی به ایران هستیم دو رزمنده دیگر حزب‌الله به شهادت رسیدند (۲۳ مرداد ۱۴۰۳) آیا مجلس به وزیر پیشنهادی کشور رای اعتماد می‌دهد؟ عربستان بر ضرورت برقراری آتش‌بس در نوار غزه تاکید کرد چراغ سبز مجلس به وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی برنامه‌های عبدالناصر همتی برای وزارت اقتصاد دولت چهاردهم چیست؟ آمریکا ممنوعیت فروش تسلیحات به عربستان را لغو کرد حماس خواستار تحقیق درباره تجاوز جنسی به اسیر فلسطینی شد عارف با رئیس قوه قضائیه دیدار کرد شنیده شدن صدای انفجار‌های قوی در شمال فلسطین اشغالی (۲۳ مرداد ۱۴۰۳) عربستان یورش اشغالگران به مسجد الاقصی را شدیدا محکوم کرد سازمان ملل وارد کردن غذا به غزه را بسیار دشوار توصیف کرد (۲۳ مرداد ۱۴۰۳) همسر آیت‌الله شبیری زنجانی دارفانی را وداع گفت ترامپ: در انتخابات پیروز نشوم به ونزوئلا فرار می‌کنم حماس، تل آویو را هدف قرار داد محمود عباس در دیدار با پوتین تحولات منطقه را بررسی کرد السنوار حماس را چگونه هدایت خواهد کرد؟
سرخط خبرها

حماس خواستار تحقیق درباره تجاوز جنسی به اسیر فلسطینی شد

  • کد خبر: ۲۴۴۹۹۲
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۵
حماس خواستار تحقیق درباره تجاوز جنسی به اسیر فلسطینی شد
جنبش حماس از جامعه جهانی خواست درباره پرونده تجاوز جنسی نظامیان رژیم صهیونیستی به یکی از اسرای فلسطینی در زندان «سدی تیمان» تحقیق کند.

به گزارش شهرآرانیوز، جنبش مقاومت فلسطین روز سه‌شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد «تصمیم دادستانی نظامی ارتش اشغالگر صهیونیستی مبنی بر آزادی سربازان جنایتکار در پرونده تجاوز جنسی به یک اسیر فلسطینی داخل زندان سدی تیمان وابسته به ارتش اشغالگر و حبس خانگی آنها، همدستی آشکار ارتش اشغالگر و دادگاه‌های ساختگی آن و تلاش برای سرپوش گذاشتن بر جنایات شنیع ارتکابی تحت حمایت مقامات اشغالگر تلقی می‌شود».

پیش از این رسانه‌های عبری از آزادی تمامی سربازان بازداشت‌شده در رابطه با پرونده شکنجه و آزار جنسی یک فلسطینی در بازداشتگاه سدی تیمان و انتقال آنها به حبس خانگی خبر داده بودند.

حماس بار دیگر از جامعه بین‌المللی به‌ویژه نهاد‌های قضایی بین‌المللی خواست درباره این پرونده و سایر تخلفات هولناکی که علیه زندانیان فلسطینی در زندان‌های اشغالی انجام شده است، تحقیق کنند.

این جنبش تاکید کرد: تحقیقات مضحک صهیونیستی نمی‌تواند جایگزین تحقیقات بین‌المللی برای کشف آنچه اسیران ما در زندان‌های اشغالگر در معرض آن هستند، باشد.

اخیرا شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی صحنه‌های تکان‌دهنده‌ای را منتشر کرد که نشان می‌دهد سربازان رژیم اشغالگر به یک اسیر فلسطینی در زندان سدی تیمان در صحرای نقب که به «گوانتاناموی اسرائیل» معروف است، تجاوز می‌کنند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->