ویدئو | لحظات تعقیب‌وگریز و دستگیری یک آدم‌ربا در مشهد کشف ۱۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق از یک کارگاه تولیدی در شهرک بینالود تولد نوزاد عجول در آمبولانس هلال‌احمر قوچان + عکس (۱ شهریور ۱۴۰۳) گزینش مجدد داوطلبان رد شده در ورودی آموزش و پرورش کدام پایگاه‌های اهدای خون خراسان‌رضوی در ایام اربعین حسینی ۱۴۰۳ فعال هستند؟ آموزش‌وپرورش: حق‌الزحمه تصحیح اوراق امتحانات خرداد ۱۴۰۳ به‌زودی پرداخت می‌شود دستگیری فالگیر شیطان صفت در تهران جنایت جوان نوزده‌ساله در مشهد به‌دلیل محکم کوبیدن در + عکس کاظمی: مهم‌ترین اولویت آموزش‌وپرورش پروژه مهر و آغاز سال تحصیلی است چند روایت شهروندی از حق‌ و حقوق نادیده گرفته‌شده بیماران در مراکز درمانی| نسخه های نانوشته! پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنج‌شنبه، یکم شهریور ۱۴۰۳) | تداوم روند افزایش دما به صورت تدریجی کتاب‌های درسی دانش‌آموزان چه زمانی توزیع می‌شود؟ آخرین مهلت درخواست اعزام زائران اربعین اعلام شد ناصحی: توفیق خدمت به زائران پیاده، برای شهرداری مشهد ارزشمند است واژگونی اتوبوس زائران اربعین در کوهین با ۱۵ زخمی احتمال زیاد ابتلای زنان به بیماری ام‌اس و چند نکته درباره علائم آن «آغوز»، بهترین غذا برای نوزاد را دور نریزید اجرای آزمایشی و بسیار محدود چند کتاب‌ درسی جدید در برخی استان‌ها آیا با نصب در ضدسرقت، خانه دربرابر سارقان ایمن می‌شود؟ ۵۰ درصد زائران اربعین به کشور بازگشتند (یکم شهریور ۱۴۰۳) طرح استفاده از آرد کامل در نانوایی‌های مشهد اجرا می‌شود
سرخط خبرها

دستگیری فالگیر شیطان صفت در تهران

  • کد خبر: ۲۴۶۷۷۳
  • ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۹
دستگیری فالگیر شیطان صفت در تهران
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: مرد شیطان‌صفتی که با شگرد فالگیری زن جوانی را هدف آزار و اذیت قرار داده بود، دستگیر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد:چندی قبل زن جوانی به اداره ۱۶ پلیس آگاهی رفت و هنگامی که مقابل افسر نگهبان قرار گرفت، گفت: با یک فالگیر آشنا شدم که قرار شد تا برای فالگیری به خانه اش بروم، اما وقتی به آنجا رفتم، مرد جوان با ایجاد ضرب و جرح من را هدف آزار شیطانی قرار داد و سپس تهدید کرد که اگر موضوع را پلیس اطلاع دهم، من را به قتل خواهد رساند.

وی افزود: پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده، کارآگاهان خیلی زود وارد عمل شدند و در نخستین گام پای در خانه موردنظر گذاشتند، اما پی بردند که متهم پس از ارتکاب جرم پا به فرار گذاشته است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: تیم پلیسی در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی گسترده، هویت مرد شیطان‌صفت را شناسایی کردند و متوجه شدند که او در خانه‌ای در جنوب استان تهران مخفی شده است که همین سرنخ کافی بود تا متهم در یک قدمی بازداشت قرار بگیرد.

سردار ولیپور گودرزی تصریح کرد: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی‌های لازم با مراجع قضائی راهی مخفیگاه موردنظر شدند و پس از تعقیب و مراقب‌های نامحسوس مرد شیطان‌صفت را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: متهم در جریان بازجویی‌های اولیه صراحتاً به جرم آزار و اذیت شیطانی زن جوان با شگرد فالگیری اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت بیان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهم برای سیر مراحل قانونی پرونده به زندان اعزام شد و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

منبع: رکنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->