تاریخ و ساعت بازی النصر و التعاون در سوپرکاپ عربستان | فصل جدید برای رونالدو آغاز شد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی الهلال و الاهلی در نیمه‌نهایی سوپرکاپ عربستان (۲۳ مرداد ۱۴۰۳) | میتروویچ ستاره نجات آبی‌های ریاض سرمربی شمس آذر نکونام را عصبانی کرد! بازیکن خارجی استقلال این هفته فیکس است؟ شنبه، اولین بازی تیم جدید طارمی علیرضا دبیر تکلیف این مربی را روشن می‌کند کمک ویژه فدراسیون به استقلال و پرسپولیس تراکتور پشت بیرانوند را خالی کرد علیپور خیال گاریدو را راحت کرد اختلاف پرسپولیس و سازمان لیگ بالا گرفت صحبت‌های انگیزشی درویش در جمع بازیکنان پرسپولیس پشت پرده حضور پنجمین پرسپولیسی در تراکتور چرا سوپر جام برگزار نمی‌شود؟ | بحران برنامه ریزی در سازمان لیگ غیبت جلالی در دو هفته آغازین لیگ برتر| فرصت بزرگ در اختیار زکی‌پور علیرضا بیرانوند نقره داغ شد؟ | غیررسمی: ۴ ماه محرومیت و ۲۰ میلیارد جریمه نقدی تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و آتالانتا در سوپرکاپ اروپا | دوئل غول اسپانیایی با غول‌کش ایتالیایی خط و نشان زارع برای پتریاشویلی + عکس
سرخط خبرها

علیرضا دبیر تکلیف این مربی را روشن می‌کند

  • کد خبر: ۲۴۵۰۰۵
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۰
علیرضا دبیر تکلیف این مربی را روشن می‌کند
تکلیف یکی از مربیان سرشناس ورزش کشورمان حداکثر تا دو هفته آینده مشخص خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، اگرچه کارنامه کشتی آزاد در المپیک پاریس به لحاظ کسب مدال واقعاً خوب بود و دریافت سه نقره و یک برنز نشان دهنده موفقیت در این عرصه محسوب می‌شود ولی انتقاداتی نیز به محسن کاوه مطرح است و برخی پیشکسوتان معتقدند او در دیدار‌های نهایی نتوانست کشتی‌گیران را در وضعیت برنده قرار بدهد. خبر‌های درز کرده از فدراسیون کشتی حکایت از آن دارد که علیرضا دبیر حداکثر طی ۱۵ روز آینده در مورد وضعیت کادر فنی کشتی آزاد تصمیم نهایی اتخاذ خواهد کرد.

هرچند بعید به نظر می‌رسد کاوه از سمت خود کنار برود مگر اینکه خودش تصمیم به کناره‌گیری داشته باشد.تیم ملی کشتی آزاد کشورمان عملاً تا ۸ ماه آینده که رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا آغاز شود، تورنمنت رسمی نخواهد داشت و صرفاً در جام‌های بین‌المللی شرکت می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->