نتیجه بازی استقلال و شمس آذر قزوین+ ویدیو گل‌ها(۲۶ مرداد ۱۴۰۳)| تاثیر VAR! ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۲۶ مرداد ۱۴۰۳) ستاره پرسپولیس رفتنی می شود؟ گاریدو نسخه جانشین بیرو را پیچید بازیکن مورد علاقه گل‌محمدی بیرون ماند ستاره های خارجی پرسپولیس در تبریز بر می گردند قلی زاده آخرین امید هواداران پرسپولیس سقوط فلیپس از منچسترسیتی به ایپسویچ پخش زنده بازی سپاهان و چادرملو اردکان (۲۶ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۶ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درخشش مشهدی‌ها در ال‌کلاسیکوی فوتسال ایران نورافکن اولین خرید فصل بعد استقلال پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر قزوین (۲۶ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین باشگاه استقلال با هاشمی‌نسب به توافق مالی نرسید| احتمال جذب مربی خارجی قوت گرفت شماره پیراهن بازیکنان استقلال در فصل بیست وچهارم تاریخ و ساعت بازی لیورپول و ایپسویچ | شروع ماموریت دشوار اسلوت در جزیره حریفان پرسپولیس و استقلال در لیگ نخبگان آسیا مشخص شدند | بازگشت مجدد رونالدو به ایران
سرخط خبرها

قلی زاده آخرین امید هواداران پرسپولیس

  • کد خبر: ۲۴۵۵۴۴
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۷
قلی زاده آخرین امید هواداران پرسپولیس
هواداران پرسپولیس باید به جذب علی قلی زاده امیدوار باشند.

به گزارش شهرآرانیوز، پرسپولیس فصل را چندان خوب شروع نکرد تا هواداران این تیم در فضای مجازی بیشتر از قبل رضا درویش را برای جذب یک دفاع چپ و یک وینگر خوب تحت فشار قرار دهند. به هر حال پرسپولیس در این دو پست عبدالکریم حسن و مهدی ترابی را از دست داده و طبیعی است جای خالی آنها به این راحتی‌ها و با بازیکنان جوان پر نشود. اما تازه‌ترین خبر حاکی از آن دارد که درویش در تلاش است رضایت نامه قرضی علی قلی زاده را با ۸۰۰ هزار دلار از تیم لهستانی بگیرد. این در شرایطی است که این باشگاه یک ماه پیش خواهان یک میلیون و پانصد هزار دلار برای صدور رضایت نامه قرضی قلی زاده شده بود. پرسپولیس خیلی امیدوار است که قلی زاده بتواند باشگاهش را متقاعد کند که به آنها تخفیف خوبی بدهند.

هر چند اگر رضایت نامه قلی زاده ۸۰۰ هزار دلار برای پرسپولیس آب بخورد و خود او هم حداقل ۳۰ میلیارد تومان دستمزد خواهد داشت که در این صورت هزینه انتقال این ستاره ملی پوش برای قهرمان فصل پیش خیلی هزینه بر خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->