ستاره اسپانیایی در یک قدمی آرسنال چیلول از چلسی بیرون انداخته می‌شود دزیره، جانشین جدید امباپه در پاری‌سن‌ژرمن لوکاس لیما جدیدترین گزینه پرسپولیس برای دفاع چپ گل محمدی و نکونام در راه کربلا مورینیو به دنبال ستاره بارسا سرمربی یونانی تیم ملی بسکتبال به تهران رسید انزونزی - سپاهان؛ یک امضا تا نهایی شدن سقف بودجه اندونگ را خط زد روز‌های تاریک مدافع مشهدی سپاهان سونامی در راه منچسترسیتی دبیر: طلایی‌های کشتی بالای ۱۰۰ میلیارد تومان پاداش می‌گیرند! غفور جدیدترین خرید شهداب مسئولان سازمان لیگ مخالف بازی استقلال در شهر قدس تاریخ و ساعت بازی النصر و الهلال در فینال سوپرکاپ عربستان | نبرد زودهنگام غول‌های عربستانی اسکوچیچ خوشحال از درخشش پرسپولیسی‌ها | شروع امیدبخش مثلث پرسپولیسی نتیجه بازی استقلال و شمس آذر قزوین+ ویدیو گل‌ها(۲۶ مرداد ۱۴۰۳)| تاثیر VAR! ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۲۶ مرداد ۱۴۰۳) ستاره پرسپولیس رفتنی می شود؟
سرخط خبرها

روز‌های تاریک مدافع مشهدی سپاهان

  • کد خبر: ۲۴۵۶۵۴
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۷
روز‌های تاریک مدافع مشهدی سپاهان
سیاوش یزدانی این روز‌ها مورد بی مهری سرمربی پرتغالی سپاهان قرار گرفته است.

به گزارش شهرآرانیوز، سیاوش یزدانی که بعد از جدایی از استقلال به اصفهان رفته بود تا یک بار دیگر به روز‌های اوج خودش برگردد، بعد از یک فصل متوسطی که سپری کرد، حالا مورد بی مهری ژوزه مورایس قرار گرفته است.

یزدانی که در مسابقه آسیایی سپاهان مقابل الشباب غایب بود در اولین بازی فصل لیگ برتر فوتبال ایران هم در لیست ۱۸ نفره طلایی پوشان حضور نداشت و مورایس تصمیم گرفت وحدت هنانوفی را در ترکیب ثابت قرار بدهد که مقابل الشباب هم پراشتباه کار کرده بود.

حالا از گوشه و کنار شنیده می‌شود یزدانی بواسطه حضور دیر هنگامش در تمرینات سپاهان و غیبت‌های غیرموجهی که داشته از سوی مورایس در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار گرفته تا درباره این بازیکن تصمیم گیری شود.

سیاوش یزدانی در نیم فصل لیگ بیست و سوم هم در آستانه جدایی از جمع سپاهانی‌ها قرار گرفته بود و حتی منوچهر نیکفر مدیرعامل وقت سپاهان در این زمینه صحبت کرد و عنوان کرده بود مورایس از بین این بازیکن و هادی محمدی خواهان خروج یک نفر شده است، اتفاقی که در نهایت عملی نشد و مدافع مشهدی سپاهان در این تیم ماند و فصل را با پیراهن طلایی همین تیم به پایان رساند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->