کدمورس جدید همسترکامبت (یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳) + آموزش کلید مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر نمایندگان موافق و مخالف ستار هاشمی، وزیر پیشنهادی ارتباطات، درباره او چه گفتند؟ سامسونگ از گوشی ارزان گلکسی A۰۶ رونمایی کرد + مشخصات و قیمت کارت‌های امروز راکی ربیت (شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳) + پاسخ انیگما جدید و توکن‌های مخفی کدمورس جدید همسترکامبت (شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳) + آموزش کلید مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر چطور بدون رمز عبور وارد شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) شویم؟ چرا هوش مصنوعی «گراک ۲» ایلان ماسک می‌تواند از GPT-4-Turbo بهتر عمل کند؟ تیم دانش‌آموزی ایران مدال برنز المپیاد هوش مصنوعی را کسب کرد کارت‌های امروز راکی ربیت (جمعه، ۲۶ مرداد ۱۴۰۳) + پاسخ انیگما جدید و توکن‌های مخفی کدمورس جدید همسترکامبت (جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳) + کلید مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر نحوه فعال‌سازی اینترنت رایگان ویژه اربعین ۱۴۰۳ + کد دستوری آموزش دریافت کلید در مینی‌گیم جدید Marge Away همسترکامبت + دانلود اندروید و IOS تاریخ لیست شدن داگز (Dogs) مشخص شد + قیمت اولیه حمایت از نخبگان در پارک علم و فناوری خراسان رضوی هدیه گوگل به خریداران پیکسل ۹: یک سال اشتراک رایگان جمنای و ۲ ترابایت فضای ابری پیکسل ۹ گوگل معرفی شد + مشخصات و قیمت گوشی پیکسل ۹ پرو معرفی شد + ویژگی‌ها و مشخصات کارت‌های امروز راکی ربیت (پنجشنبه، ۲۵ مرداد ۱۴۰۳) + پاسخ انیگما جدید و توکن‌های مخفی کدمورس جدید همسترکامبت (پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳) + راهنمای کلید مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر آپدیت سالگرد ۱۱سالگی تلگرام منتشر شد | سوپرکانال‌ها، واکنش‌ها و اشتراک‌ ستاره‌ای سیدستار هاشمی، برنامه‌هایش را برای مدیریت وزارتخانه ارتباطات اعلام کرد
سرخط خبرها

نمایندگان موافق و مخالف ستار هاشمی، وزیر پیشنهادی ارتباطات، درباره او چه گفتند؟

  • کد خبر: ۲۴۵۷۵۳
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۵
نمایندگان موافق و مخالف ستار هاشمی، وزیر پیشنهادی ارتباطات، درباره او چه گفتند؟
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نخستین روز از بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم، صلاحیت وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات را بررسی کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، نمایندگان مجلس شورای اسلامی که از صبح امروز - شنبه - ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ خط مشی و اصول کلی دولت چهاردهم را بررسی کرده بودند، در جلسه نوبت عصر به بررسی صلاحیت ستار هاشمی، وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات پرداختند.

درابتدای این جلسه احمد راستینه با اشاره به مخالفت کمیسیون فرهنگی با برنامه‌های وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت که پس از بررسی‌های متعدد پیرامون برنامه‌ها و صلاحیت ستار هاشمی، صلاحیت او مورد تائید اعضای کمیسیون قرار نگرفت.

از طرف دیگر زهرا سعیدی نظر کمیسیون صنایع و معادن درباره وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات را قرائت کرد و از موافقت این کمیسیون با برنامه‌های ستار هاشمی خبر داد.

مخالفان وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات

وزیر پیشنهادی ارتباطات درباره امکان‌ رفع فیلترینگ توضیح دهد

مسلم صالحی نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی از وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات خواست تا توضیح دهد آیا وعده رفع فیلترینگ که از سوی رئیس جمهوری مطرح شده است قابلیت تحقق و دست یافتن دارد یا خیر.

مشکل اینترنت در کشور داریم/ با مافیای فروش فیلترشکن مبارزه شود

ولی داداشی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه در کشور مشکل اینترنت داریم، گفت: مردم چه گناهی کردند پول فیلترکشن بدهند؟ با مافیای فروش فیلترشکن مبارزه کنید.

برنامه اعلامی هاشمی در محور‌های متعدد دارای عبارت‌های زیبایی است، اما رویکرد او مشخص نیست

حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مخالفت با وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد: برنامه اعلامی وزیر پیشنهادی در محور‌های متعدد دارای عبارت‌های زیبایی است، اما رویکرد ایشان مشخص نیست.

موافقان وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات

وزیر پیشنهادی ارتباطات می‌تواند بخش خصوصی و دولتی را به هم پیوند دهد

احمد فاطمی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای هاشمی مدیری است که در پست‌های قبلی خود چه در قوه مجریه و چه در قوه قضاییه چه در بخش خصوصی و چه در مراکز دانشگاهی با چالش‌هایی که درباره آن سخن گفته‌ایم دست و پنجه نرم کرده است.

جای پای وزیر پیشنهادی ارتباطات در تمامی زمینه‌های فناوری وجود دارد

مجتبی ذالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: نمی‌توانید عرصه‌ای را در کشور در زمینه آی تی، دولت الکترونیک، ایجاد پلتفرم‌ها، گسترش فضای الکترونیکی و استفاده از فضای مجازی و فضای سایبر و اینترنت به نظر بیارید که آنجا جای پای تاثیرگذاری جناب آقای ستار هاشمی مشهود نباشد.

هاشمی با پیچ و خم‌های وزارت ارتباطات به خوبی آشنایی دارد

کمال حسین پور نماینده مردم سردشت در مجلس شورای اسلامی در موافقت با گزینه پیشنهادی دولت چهاردهم برای تصدی سکان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: دکتر هاشمی مراحل پیشرفت کاری خود را به صورت سلسله مراتبی و از مدیر کلی در استان فارس گرفته تا معاونت نوآوری وزارت ارتباط با سخت‌کوشی و پشتکار گذرانده است و با پیچ و خم‌های این وزارت‌خانه به خوبی آشنایی دارد و این مزیت می‌تواند به ایشان در تعامل پویا با بدنه وزارتخانه و چالش‌های آن کمک ارزشمندی نماید.

ستار هاشمی بهتر از هر کسی چالش‌های وزارت ارتباطات را می‌شناسد

محمدرضا رضایی کوچی نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: امروز با انتخاب دکتر ستار هاشمی که مورد استقبال بدنه کارشناسی این وزارتخانه قرار گرفته است موجب خوشحالی و اراده بیشتر در بدنه این وزارتخانه خواهیم بود.

تلاش می‌کنیم تا شاهد عدالت اطلاعاتی در کشور باشیم

در ادامه این جلسه ستار هاشمی وزیر پیشنهادی فناوری و ارتباطات در دفاع از برنامه‌های خود برای این وزارتخانه گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پیشران بسیاری از صنایع مختلف در کشور خواهند بود این صنایع شامل حوزه کشاورزی، بهداشت، صنعت هوایی، خودرو، معدن و همه صنایع عملاً با این حوزه شدند.

وی اظهار کرد: اینک در محضر شریف شما نمایندگان ملت می‌خواهم استواریم را بر عهدی که در همه این سال‌ها با خود داشتم تجدید کنم که برای بهبود وضعیت و پیشرفت همه جانبه کشور از هیچ کوششی فروگذار نکنم در این مسیر و مسیر حرکت به سمت اهداف بلند تسلیم ناملایمات کمبود‌ها و دشواری‌ها نشوم بلکه همه توان و ظرفیت را برای تحقق بهترین‌ها بسیج نمایم.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->