انتظار بالای سیمئونه از ستاره سابق منچسترسیتی اولتیماتوم منچسترسیتی به گواردیولا قزوین میزبان بازی استقلال - ملوان شد شمسایی: هرکس ایران را دوست ندارد برود به سینه قبرستان! افشاگری هاشمی‌نسب علیه نکونام | من را مقابل هوادار قرار نده رونمایی از نسخه گلزن هاورتز در آرسنال خداداد عزیزی: مربیگری در ایران رابطه‌ای شده است دعوت احسان دلیرزهان به اردوی تیم ملی بسکتبال تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و مایورکا | کهکشانی‌ها، آماده برای دفاع از تاج و تخت در لالیگا رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد خراسان‌رضوی انتخاب شد رضایی: برای کسب هشتمین مدال طلا به پاریس می‌رویم شوک گوندوگان به بارسلونا برگزاری بازی پرسپولیس و تراکتور با VAR قطعی شد پاسخ منفی رئال به پیشنهاد ۱۰۰ میلیون دلاری برای میلیتائو مراسم بدرقه کاروان پارالمپیک ایران در حرم امام‌رضا(ع) برگزار شد | ورزشکاران در محضر امام رئوف سوگند یاد کردند + فیلم هالند در سیتی ثروتمندتر می‌شود گراونبرخ، ستاره غیرمنتظره لیورپول در شروع لیگ نادرمردِ کشتی خراسان | یادی از مرحوم ابوالقاسم سخدری، پیشکسوت کشتی
سرخط خبرها

شوک گوندوگان به بارسلونا

  • کد خبر: ۲۴۵۹۰۳
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۳
شوک گوندوگان به بارسلونا
هواداران بارسلونا هنوز مشغول شادی از برد تیمشان برابر والنسیا در هفته نخست لالیگا بودند که خبر‌ها درباره آینده ایلکای گوندوگان، ستاره آلمانی این تیم نگرانی را به اردوی این تیم آورد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ شنیده می‌شود که گوندوگان پس از کنار گذاشته شدن از ترکیب بارسا برای بازی افتتاحیه لالیگا قصد دارد که در فرصت باقی‌مانده از پنجره نقل و انتقالات تابستانی از این تیم جدا شده و راهی باشگاهی دیگر شود. این بازیکن که اصالتی ترک دارد، در هفته‌های گذشته مورد توجه دو غول باشگاهی آن کشور قرار دارد. گالاتاسرای یکی از باشگاه‌های ترکیه است که خواهان جذب گوندوگان شده است و در طرف مقابل ژوزه مورینیو هم که این فصل هدایت فنرباغچه را به عهده دارد هر کاری انجام خواهد داد تا این بازیکن باتجربه را به جمع شاگردانش اضافه کند.

در کنار این دو باشگاه ترکیه‌ای، چند تیم عربستانی هم وضعیت گوندوگان را زیر نظر دارند و احتمالا در روز‌های آینده پیشنهاد‌های خود برای جذب او را به مدیران بارسا ارایه خواهند داد.

ستاره ۳۳ ساله آلمانی در سال ۲۰۲۳ از منچسترسیتی به بارسلونا پیوست و قراردادی ۲ ساله با این باشگاه امضا کرد، موضوعی که باعث می‌شود در صورت رسیدن پیشنهادی جذاب برای او، احتمالا مدیران بارسا مانعی برای جدایی او ایجاد نکنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->