سرخط خبرها

حجازی: استقلال اسیر آدم‌های کوچک شده است

  • کد خبر: ۲۴۶۱۰۸
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷
حجازی: استقلال اسیر آدم‌های کوچک شده است

به گزارش شهرآرانیوز، روز گذشته بخش‌هایی از مصاحبه آتیلا حجازی در رسانه ها منتشر شد که بازتاب بسیار زیادی در فضای مجازی داشت و حتی باعث شد باشگاه استقلال در پاسخ به حرف‌های آتیلا بیانیه هم صادر کند.

ابتدا یک بخش از این مصاحبه منتشر شد که آتیلا در آن حرف‌های عجیبی درباره خرافاتی بودن کادر فنی استقلال زده بود. اما بخش دومی که از مصاحبه آتیلا منتشر شد درباره اختلاف نکونام و فرشید سمیعی و همچنین سوء استفاده نکونام از خودش بود.

آتیلا در این باره گفت: «من با آقای سمیعی صحبت کردم. ایشان گفتند زمانی که آقای نکونام ممنوع‌الکار بوده آقای داود حقدوست -که از دوستان بسیار خوب من است و احترام ویژه‌ای برایش قائلم- پیگیر کار آقای نکونام بود. هر کس می‌خواست کمکی کند تا مشکل آقای نکونام حل شود. اما آقای نکونام حتی آقای حقدوست را هم دور زد! به ایشان قول سرپرستی داد، اما وقتی کارش حل شد آقای حقدوست را هم دور زد. عین همین جمله را گفت. به جان دخترم اگر یک واو را پس و پیش بگویم. این حرف‌ها و رفتار‌ها واقعا زشت است. در حد باشگاه استقلال نیست. باشگاه استقلال خیلی بزرگ است ولی اسیر آدم‌های کوچک شده است.»

از آتیلا پرسیده شد: «گفتید که فرشید سمیعی گفته که مقصر جواد نکونام است و این کار را با داود حقدوست کرده است. آیا نکونام متقابلا تقصیر را به گردن سمیعی انداخته است؟»

آتیلا در پاسخ گفت: «من با آقای نکونام دقیقا یک هفته قبل از بازی صحبت کردم که گفت: «آتیلا! شما گزینه اول من هستی.» گفت: «باشگاه به من گفته است که آتیلا نمی‌تواند فعالیت کند (به دروغ) و من باید از بین ایمان عالمی و مهدی پاشازاده یکی را باید انتخاب کنم.» مساله برای من فقط صداقت است. اشتباه کردم که از آدم‌های کوچک انتظار صداقت داشتم.»

مجری به آتیلا حجازی گفت: «در فضای مجازی این طور مطرح شده است که سرمربی و مدیر عامل استقلال پشت سر همدیگر صحبت می‌کنند.»

حجازی هم این ماجرا را تلویحا تایید کرد: «چیزی که من می‌دیدم همین بود. این یکی به فلانی اطمینان نکن. آن یکی می‌گفت این یکی را بیاور روی خط. در صحبت آخری که با جواد انجام دادم یک لفظی را به کار برد و گفت: «سمیعی را بیاور روی خط ببینم چه می‌گوید! من که گفتم تو باشی!»، اما سمیعی مشکل را به گردن نکونام و آقای شهریاری انداخت.»

آتیلا حجازی در واکش به بیانیه استقلال علیه خودش و مهدی هاشمی نسب، دو استوری جنجالی منتشر و تهدید به افشاگری کرد!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->